Minulla on naisena eniten vientiä nyt noin viisikymppisenä
Onkohan tietynlainen itsevarmuus syynä, ihmeellistä.
Kommentit (97)
Lähenen viittäkymppiä ja oon nainen, ja siis tietenkin on tosi hyvännäkösiä viisikymppisiäkin (Ite en oo) ja ei seksuaalisuus ikää kysy tai oo häpeällistä. Mut oon samaa mieltä koomikko Bill Burrin kanssa että miksi sitä tässä iässä pitäis enää niin hirveen seksikäs olla. Kyllä ne on esim enimmäkseen nuoret kauniit ihmiset joitten välisen seksin näyttäminen telkkarissa ei oo semmosta myötähäpeää herättävää. Ei viisikymppisen tarvii musta olla "seksikäs".
Jonkun läheinen saattaa olla vaikka terv.huollon arvostettu ammattilainen, eikä tämä silti taida tietää missä kunnossa hänen toisella paikkakunnalla asuva läheisensä psyykkisesti on. 😞 Että omainen pakkomielteisesti esimerkiksi oksentaa kaiket päivät anonyymina tällaisilla alustoilla toisia pelkästään herjaten ja parjaten.
Tarkastatko sinä
mitä sille
sinun läheisellesi
tänään oikeasti kuuluu?
Voisitko?
Saman ilmiön olen huomannut ja ihmetellyt mistä moinen. 40-50 välillä oli paljon vähemmän innokkaita miehiä, nyt reippaasti yli 50 ja jopa 4-kymppiset miehet tulevat tutustumaan ja ainakin sanovat, että haluaisivat tutustua paremminkin. Ennen saattoi mennä koko iltakin ravintolassa, ettei kukaan tullut edes juttelemaan, nyt saattaa olla monta miestä, jotka kiinnostuneita. Iäkseni arvellaan n. 10 v nuoremmaksi, tämä ollut aina. Eikä ole niin, että tulisivat vaan sen vuoksi, jos pääsisi mukaan, ei sitä edes ehdota suurin osa. Ja ketään ei kiinnosta mukaani ottaakaan, haluan vain oikeaa ja vakavaa suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia naisia on tullut paljon vastaan kesällä Mummotunnelissa ja ruska-aikaan Lapissa.
Mikäs siinä, pillu se on hiirelläkin.
M55
Tämä. Estrogeenilisäturherot libidon viimeisellä kimeällä kutsulla metsästävät munaa. En tiedä mitään säälittävämpää, mutta tosiaan; reikä se on rumalla ja vanhallakin.
Monella ihmisellä seksuaalisuus on vahva läpi elämän. Ei siis rajoitu vain lisääntymisikään. Ja monella klitta on tärkeämpi kuin reikä. Sivusta
Minulla on miehenä vientiä nyt 45 vuotiaana. Nuorena ei kukaan halunnut minua. Nyt monet naiset haluaa seksiä kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama homma näin miehenä. Erityisesti yllättää, että huomiota tulee 20 vuotta nuoremmilta naisiltakin.
Ei tule, Jarmo. Se on taas sitä oman voimaantuneen mielikuvituksesi tuotetta ja Specsaversin välttelyä.
Niin että jollain rupusella mummolla on vientiä mutta miehellä ei voi olla?
Voi hyvänen aika näitä kommentteja. Teillä ei ole mitään käsitystä naisten elämästä. Ensinnäkin jokainen on yksilö ja yleistäminen iän perusteella on aivan järjetöntä. 50-vuotias voi olla ja moni onkin, monessa mielessä aivan upeassa iässä.
Moni itsestään huolehtiva, liikuntaa harrastava, kivasti pukeutunut on tuossa iässä vielä todella hehkeä ja useimmiten vielä seksuaalisestikin hyvin aktiivinen ilman raskaaksi tulemisen pelkoa. Mitä te oikein kuvittelette, kun edessä on hyvinkin reilut 15 vuotta työelämääkin vielä jäljellä, että tuon ikäinen nainen heittäytyisi vanhukseksi vai? Ja että nainen kuivahtaa korpuksi kun täyttää 50 vai. Ei se kuulkaa niin mene. Tietäisitte vaan.
Minulla ainakin oli täysi höyry päällä tuossa iässä ja on vieläkin, vaikka ikä alkaa jo kutosella. Ei ole aikeita luopua aktiivisesta elämäntyylistä. Nautin naiseudesta ja iän tuomasta itsevarmuudesta. Nykyisen miehen tapasin 58 vuotiaana, se oli menoa, kun kohdattiin.
Kummallisia käsityksiä, taitaa olla linjoilla vain 3-kymppisiä naisia ja kaikenikäisiä, suuriluuloisia miehiä, jotka kuolaavat pelkkien nuorten naisten perään.
Fiksut, aikuiset miehet haluavat usein saman ikäistä seuraa ja ymmärtävät kypsien naisten arvon.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika näitä kommentteja. Teillä ei ole mitään käsitystä naisten elämästä. Ensinnäkin jokainen on yksilö ja yleistäminen iän perusteella on aivan järjetöntä. 50-vuotias voi olla ja moni onkin, monessa mielessä aivan upeassa iässä.
Moni itsestään huolehtiva, liikuntaa harrastava, kivasti pukeutunut on tuossa iässä vielä todella hehkeä ja useimmiten vielä seksuaalisestikin hyvin aktiivinen ilman raskaaksi tulemisen pelkoa. Mitä te oikein kuvittelette, kun edessä on hyvinkin reilut 15 vuotta työelämääkin vielä jäljellä, että tuon ikäinen nainen heittäytyisi vanhukseksi vai? Ja että nainen kuivahtaa korpuksi kun täyttää 50 vai. Ei se kuulkaa niin mene. Tietäisitte vaan.
Minulla ainakin oli täysi höyry päällä tuossa iässä ja on vieläkin, vaikka ikä alkaa jo kutosella. Ei ole aikeita luopua aktiivisesta elämäntyylistä. Nautin naiseudesta ja iän tuomasta itsevarmuudesta. &n
https://www.is.fi/viihde/art-2000010505235.html
Tässäpä hyvä esimerkki juuri tällaisesta viisikymppisestä naisesta. Olen samanikäinen ja Heta on kuulunut suosikkeihini lapsesta lähtien. Hän juonsi jo silloin jotain nuortenohjelmaa. Hyvä Heta!
Minulla on ollut aina. Hyvät käytöstavat, fiksu käytös, huumori ja flirtti, sekä perus siisti olemus on auttanut siinä asiassa.
M52
Oma äitini onneksi vastaanotti vaihdevuodet kunniallisesti ja kertoi myös kaiken kiinnostuksensa miehiin loppuneen, niin kuin luonto on asian tarkoittanut. On ilo katsoa ja tukea arvokkaasti, luonnollisesti ikääntyvää naista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia naisia on tullut paljon vastaan kesällä Mummotunnelissa ja ruska-aikaan Lapissa.
Mikäs siinä, pillu se on hiirelläkin.
M55
Tämä. Estrogeenilisäturherot libidon viimeisellä kimeällä kutsulla metsästävät munaa. En tiedä mitään säälittävämpää, mutta tosiaan; reikä se on rumalla ja vanhallakin.
Monella ihmisellä seksuaalisuus on vahva läpi elämän. Ei siis rajoitu vain lisääntymisikään. Ja monella klitta on tärkeämpi kuin reikä. Sivusta
Tämä on psyykeen kyvyttömyyttä sopeutua biologisiin muutoksiin. Eräänlainen mielenhäiriö siis. Sukuhormonit ohjaavat lisääntymis- eli paritteluvaistoa, ja kun niiden tuotanto loppuu, loppuu myös kiinnostus suhteisiin
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakin oli täysi höyry päällä tuossa iässä ja on vieläkin, vaikka ikä alkaa jo kutosella. Ei ole aikeita luopua aktiivisesta elämäntyylistä. Nautin naiseudesta ja iän tuomasta itsevarmuudesta. &n
Syytä kyllä olisi käyttäytyä biologiansa mukaisesti. Väestö ei uusiudu, kun kuivahtaneet harput käyttäytyvät kuin harpeijat. Sukankin kanssa seksiä harrastavat miehet laskevat siemenensä mieluummin harpeijaan kuin hedelmälliseen naiseen, joka vaatisi vastuunottoa perheestä. Viemärikamaa nämä "seksuaaliset vanhukset"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakin oli täysi höyry päällä tuossa iässä ja on vieläkin, vaikka ikä alkaa jo kutosella. Ei ole aikeita luopua aktiivisesta elämäntyylistä. Nau
Tuo ihmisen seksualisointi vauvasta vaariin on samanlainen aivopieru ja aikansa tussahdus kuin tämä loputon vouhkaaminen seksuaalisuuden monimuotoisuudestakin. Lopulta me päädymme jälleen siihen, että seksiä harrastetaan koska lisääntyminen. On nimittäin pakko.
Jos joku pitää viiskymppistä vanhuksena, niin siin kertoo vain oman keskenkasvuisuutensa. Muuten mulle on ihan sama mitä joku mopojonne miettii aikuisista naisista, olen aina tykännyt aikuisista miehistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakin oli täysi höyry päällä tuossa iässä ja on vieläkin, vaikka ikä alkaa jo kutosella. Ei ole aikeita luopua aktiivisesta elämäntyylistä. Nau
Sinä ihmislapsi, saanko kertoa sinulle: olet sekaisin kuin seinäkello.
Minä kirjoitin tuolla ekalla sivulla, että vientiä olisi. Olen käynyt Insta-, Tinder ja ties millä deiteillä mutta en mä ole silti hypännyt niiden kanssa sänkyyn. En ole koskaan saanut yhden illan jutuista oikein mitään