Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on naisena eniten vientiä nyt noin viisikymppisenä

Vierailija
19.06.2024 |

Onkohan tietynlainen itsevarmuus syynä, ihmeellistä.

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rojut ränniin ilman pelkoa ruokoista oujee!

Vierailija
42/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama. Olin ihan kivan näköinen nuorempanakin mutta nyt eron jälkeiset 6v on ollut miehiä jonossa

Teidänlaisille on olemassa ihan ammattinimike,sano paljonko maksaa varvi näin kesäaikaan.

Älä jaksa

.

Samat  tietyt palstan mt.koulukiusaajat saa päivänsä suurimman tyydytyksen tullessaan kirjotteleen näitä. Mun käy ihan sääli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kommentoi selvästi kateellisten ja katkeroituneiden ( = suomalaisten miesten) joukko :D

Olin tänään lomamatkan vuoksi pienen suomalaisen kaupungin kesätorilla, ja ihan hämmästyin kuinka monta todella pirteää ja hyvännäköistä 50 + naista näin. Naiset oli selvästi paljon timmimmässä kunnossa, hiukset laitettuna ja tyylikkäät vaatteet päällään kuin esim. keskimäärin 20-30 vuotiaat Helsingissä. 

Naisten kanssa olleet miehet oli sitten puolestaan pääosin surkea näky: hiukset poissa, kaljavatsa ja kaljamahat ja juntit vaatttet..sääliksi kävi näitä valovoimaisen näköisiä naisia. 

T: helsinkiläinen N36

Vierailija
44/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vinkkelistä joka jahtaa just vaan näitä puumia voin sanoa et nelikymppisissä ei enää oo priimakroppasia muijia ylettömän usiasti mutta 50-vee tikki hyväkroppanen kaunisnaama akka on one in a million.

Vierailija
45/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tosi selkeästi se surullinen sivusto jonne ei ne ihan kauneimmat, komeimmat ja varakkaimmat mt.potilaat tai selkeästi oikeaa diagnoosia ja hoitosuhdetta vaille jääneet tulee kiukuttelemaan pahaa ahdistustaan,  ilman yhtään ystävää.

Vierailija
46/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut mahdollisuuksia koko ajan aikuisena. Monesti olen kieltäytynyt. 

54v.

Vierailija
47/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ryhtynyt vanhainkodin kasi- ja ysikymppisten kiertopalkinnoksi? :D

Vierailija
48/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tosi selkeästi se surullinen sivusto jonne ei ne ihan kauneimmat, komeimmat ja varakkaimmat mt.potilaat tai selkeästi oikeaa diagnoosia ja hoitosuhdetta vaille jääneet tulee kiukuttelemaan pahaa ahdistustaan,  ilman yhtään ystävää.

Varmaankin. Parempi että on edes joku paikka meillekin missä purkaa ahdistusta. 

Vierailija
49/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on todella hyvännäköinen niin kyllä minä p a nen  50vuotiastakin, hyvännäköinen voi olla laajalla spektrillä. 

Nimenomaan. Hyvännäköisyys ei ole iästä kiinni.

Vierailija
50/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat naiset on rumia mutta hyviä taas sen takia kun niitä voi panna ilman kumia. Naisten taso laskee iän myötä juuri siksi kun heidän kauneus katoaa ja tilalle tulee rumuutta,selluliittia,ylipainoa,ihon huonontumista jne. 

M32

Vierailija
51/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin. Parempi että on edes joku paikka meillekin missä purkaa ahdistusta. 

Tämän päivän silmitöntä vihaa puskevat kommentit  pistävät  ihan silmään. Todella häiriintyneen mielen tuotoksia, pakko todeta geneerinen dg. 

terv. psyk. erik. lääk.

Vierailija
52/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täsmennän, että viennillä tarkoitan mahdollisuutta estottomaan seksiin. Tässä iässä ei tarvitse enää himmailla. Miehet taitaa vaistota sen.

Ap

Vierailija
53/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhat naiset on rumia mutta hyviä taas sen takia kun niitä voi panna ilman kumia. Naisten taso laskee iän myötä juuri siksi kun heidän kauneus katoaa ja tilalle tulee rumuutta,selluliittia,ylipainoa,ihon huonontumista jne. 

M32

Totta. Näin käy jokaiselle naiselle väistämättä ja jos monta lasta teet, on kroppa mennyttä jo ehkä 30 v. MUTTA mutta siellä jossain aina lymyää joku timantti rupsujen joukossa, jonka kaltaiseni panomies kyllä spottaa!

Vierailija
54/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kolmekymppisenä miehenä voisi kuvitella panevani viisikymppistä naista ellei ole joku erityinen tapaus, 1/1000 erikoisuus. Jopa yli 25-vuotiaat naiset menevät minulla usein jo milf-kastiin, vaikka ihan pantavia saattavatkin vielä olla. Suosin edelleen 18-22 v naisia, ja tuo preferenssi tuskin muuttuu vähään aikaan. 

Vierailija
55/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M32

Sinä olet vanha katkera surkea säälittävä nuorempia vihaava nainen ja sinä tiedät sen itse.

Vierailija
56/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täsmennän, että viennillä tarkoitan mahdollisuutta estottomaan seksiin. Tässä iässä ei tarvitse enää himmailla. Miehet taitaa vaistota sen.

Ap

Joo, no siis minä olin (turhan) estoton parikymppisenä, olin mitäänsanomattoman näköinen ja masentunut mutta useimmat miehet panee ketä vaan ainakin kerran. Menetti lopulta hohtonsa.

Mutta hyvä jos sinun miehesi on itsellesikin mieluisia ja kunnioittavia. 

Vierailija
57/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sen näki että tullaan vittuilemaan kun puhutaan tällaisesta aiheesta. Suksikaa helevettiin kuspäät. 🖕

Vierailija
58/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

En kirjoittanut tekstiä. Oikea Ap (Varsinais-Suomi).

Vierailija
59/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vientiä oli hällä jätin erään metsätien varteen hänet,no ei sitten ollut tuontia hällä joutui itse kävelemään.

Vierailija
60/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oli minullakin! Kun katson sen aikaisia kuviani, niin en ihmettele yhtään.