Persujen olisi kannattanut muistaa että Suomessa on yli miljoona köyhää.
Hyvin monet köyhistä äänesti persuja,mutta eivät enää koskaan.Puolue mille ei ole mitään tarkoitusta kuolee pois,koska kokoomus on jo olemassa.
Kommentit (31)
Näitten köyhien pitäisi äänestää vasemmistoa ja sdp.
Vierailija kirjoitti:
Mikään puolue ei halua poistaa köyhyyttä. Oikeisto haluaa orjatyöläisiä, vasemmisto äänestäjiä.
Vasemmisto on ainut puolue köyhille.Demarit on eläkeläisten ja julkisen puolen edunvalvontaelin.
Köyhät on luusereita. En ees halua että semmoset äänestäis mun kanssa samaa puoluetta jos ei jaksa käydä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto on ainut puolue köyhille.Demarit on eläkeläisten ja julkisen puolen edunvalvontaelin.
Vasemmiston pitää päästä eroon määrätyistä henkilöistä,joita ei Suomen asiat kiinnosta, ja minäkin antaisin heille ääneni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Mitä hyvää nämä puolueet köyhille tuovat?
Lisää ilmaisia etuisuuksiako Vai mitä sinä odottelet. Ei tämä yhteiskunta vois illäkään pyöriä, että yhä harvempi maksaa veroja jatkuvasti kasvavan loisjoukkion tarpeisiin
Ei tuohon ongelmaasi ainakaan persut ole ratkaisu, nöyryyttivät äänestäjiään !
Vierailija kirjoitti:
Köyhät on luusereita. En ees halua että semmoset äänestäis mun kanssa samaa puoluetta jos ei jaksa käydä töissä.
Riikka kuule,sinä olet ollut alle viikon elämästäsi töissä.Terapiat yhteiskunnan piikkiin eivät auttaneet.
Persut on tavallisten työssäkäyvien, kokoomukselle liian köyhien puolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka kuule,sinä olet ollut alle viikon elämästäsi töissä.Terapiat yhteiskunnan piikkiin eivät auttaneet.
Mun nimi on kyllä Mikko. Sano aika ja paikka niin käydään joskus kahvilla.
Köyhille on jo vasemmisto ainakin jos haluavat pysyä köyhinä.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Näiden pitää mennä töihin ja äänestää Ps tai kokoomusta.
Ketä köyhän kannattaa äänestää, jos vastustaa e w o k i h m i s i ä ja ylenpalttista 🌍 han muu t t o a?
Ai, vaihtaako köyhät persuista kokoomukseen :o)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Näiden pitää mennä töihin ja äänestää Ps tai kokoomusta.
Pöljä, etkö ole kuullut työssäkäyvistä köyhistä?
Vihervas ei oo muuta ajettavaa asiaa ,tyhmyys palvelee köyhyyttä pidetään vassarina köyhät tyhmänä ja vielä totuudesta tiedottomana.
Köyhyys on sosialidemokratian käyttövoima, siksi siitä ei Suomessa useimmat hallitukset edes pyri pääsemään eroon.
Vierailija kirjoitti:
Ketä köyhän kannattaa äänestää, jos vastustaa e w o k i h m i s i ä ja ylenpalttista 🌍 han muu t t o a?
-- -----------
Kepua. Varsinkin kun Saarikon tilalle saatiin täyspäinen entinen puolustusministeri Kaikkonen.
Kohta on paljon enemmän.