Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on ongelma. En tiedä mikä olisi viisain tapa jatkaa elämää puolison valheiden jälkeen.

Vierailija
19.06.2024 |

Valehteli usein päin naamaa naisesta, joka kuulemma oli vain ystävä. Hän on sittemmin lopettanut yhteydenpidon tähän naiseen. Niin ainakin on sanonut. Minulle valheet oli totaalinen shokki enkä meinaa päästä niistä yli. Minulle tulee muutaman viikon välein joku pelkotunne ja itku, ei välttämättä kohdistu mihinkään mitä mies juuri nyt on tehnyt. Reagoin vahvasti esim jos koen jääväni vaille kosketusta tms. Pelko nostaa päätään, että miehellä on jotain muuta mielessä kuin minä. Omasta mielestäni tämä minun tunteiden myllerrys on normaalia. Mieheni ei vaan kestä niitä yhtään. Minun pitäisi vaan unohtaa asiat ja olla vaan tyytyväinen. En uskalla näyttää tunteita, siis näitä negatiivisia kun saan aina pskasateen päin naamaa ja tunnen olevani täysin mätä vaimo. 

Tähän asti olen ajatellut, että on normaalia reagoida kun toinen pettää luottamuksen. Vai onko mieheni oikeassa että jos tunnen jotain niin ne pitää vaan niellä ja olla puhumatta mitään. 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sun mies alkoi nuolla klitoristani, tunsin koko kehoni jännittyvän ja hengitykseni muuttuvan raskaaksi. Sun miehen kieli tuntui uskomattoman hyvältä klitoriksellani ja aloin tuntea kiihotuksen kasvavan. Hän nuoli minua hitaasti ja varmasti, välillä keskittyen klitorikseen ja välillä painaen kieltään syvemmälle. Tunsin miten koko kehoni alkoi täriseä ja huulet alkoivat vääntyä nautinnosta. Miehen käsien pyöriessä vartalollani, aloin tuntea orgasmin lähestyvän. Koko kehoni jännittyi ja tunsin, kuinka klitorikseltani levisi voimakas tunne, joka sai minut huutamaan nautinnosta. Hetken kuluttua laskin kehoni hitaasti alas sängylle ja tunsin miehen kovan peniksen vartalossani. Hän upotti sen hitaasti sisääni ja aloimme liikkua yhteisellä tahdilla. Sain jälleen tuntea koko kehoni jännittyvän ja huulilleni kohosi hymy. Tiesin, että tämä oli vasta alkua. Seuraavalla kerralla haluaisin kokeilla uusia asentoja ja saada vieläkin enemmän n

Yksi esimerkki pahuudesta.

Vierailija
22/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme