Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on ongelma. En tiedä mikä olisi viisain tapa jatkaa elämää puolison valheiden jälkeen.

Vierailija
19.06.2024 |

Valehteli usein päin naamaa naisesta, joka kuulemma oli vain ystävä. Hän on sittemmin lopettanut yhteydenpidon tähän naiseen. Niin ainakin on sanonut. Minulle valheet oli totaalinen shokki enkä meinaa päästä niistä yli. Minulle tulee muutaman viikon välein joku pelkotunne ja itku, ei välttämättä kohdistu mihinkään mitä mies juuri nyt on tehnyt. Reagoin vahvasti esim jos koen jääväni vaille kosketusta tms. Pelko nostaa päätään, että miehellä on jotain muuta mielessä kuin minä. Omasta mielestäni tämä minun tunteiden myllerrys on normaalia. Mieheni ei vaan kestä niitä yhtään. Minun pitäisi vaan unohtaa asiat ja olla vaan tyytyväinen. En uskalla näyttää tunteita, siis näitä negatiivisia kun saan aina pskasateen päin naamaa ja tunnen olevani täysin mätä vaimo. 

Tähän asti olen ajatellut, että on normaalia reagoida kun toinen pettää luottamuksen. Vai onko mieheni oikeassa että jos tunnen jotain niin ne pitää vaan niellä ja olla puhumatta mitään. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luottamus on mennyt niin vaikea se on takaisin saada.

Vierailija
2/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa kaasuvalottamasta itse itseäsi ja LÄHDE

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariterapia tai ero.

Luottamus rakennetaan uudestaan, jos se on menetetty ja molemmat sitoutuu tähän

Erosin vastaavassa tilanteessa. Mies halusi että unohdan vaan asian ja hankitaan vauva. Eron jälkeen selvisi, että valheita oli enemmänkin (harvoin niitä vain yksi on)

Vierailija
4/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisain tapa on lähteä ja jatkaa elämää. Ei tuollaisen kanssa ole pakko olla.

Vierailija
5/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelija harvoin pystyy muuttamaan tapojaan. Ja vielä syyllistää sinua itse aiheuttamistaan ongelmista. Lähde. 

Vierailija
6/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä parisuhteiden takana? Asutteko yhdessä, oletteko avoliitossa vai avioliitossa. Lähtisin jos pelkkä miesystävä, eikä perhettä.

Vierailija
7/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä suhde ja aikuiset lapset. 

Vierailija
8/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia reagoida ja kaikki miehet ovat tuollaisia. Eroa ja opettele olemaan yksin. Et tule koskaan löytämään miehiestä monogamiaa. Ne jotka sen lupaavat ovat pettureita ja loput eivät suostu edes seurustelemaan, koska tietävät etteivät kykene monogamiaan. Siemeniä saa nykyään lääkäriltä, miehiltä vain ongelmia

Vierailija
9/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sun mies alkoi nuolla klitoristani, tunsin koko kehoni jännittyvän ja hengitykseni muuttuvan raskaaksi. Sun miehen kieli tuntui uskomattoman hyvältä klitoriksellani ja aloin tuntea kiihotuksen kasvavan. Hän nuoli minua hitaasti ja varmasti, välillä keskittyen klitorikseen ja välillä painaen kieltään syvemmälle. Tunsin miten koko kehoni alkoi täriseä ja huulet alkoivat vääntyä nautinnosta. Miehen käsien pyöriessä vartalollani, aloin tuntea orgasmin lähestyvän. Koko kehoni jännittyi ja tunsin, kuinka klitorikseltani levisi voimakas tunne, joka sai minut huutamaan nautinnosta. Hetken kuluttua laskin kehoni hitaasti alas sängylle ja tunsin miehen kovan peniksen vartalossani. Hän upotti sen hitaasti sisääni ja aloimme liikkua yhteisellä tahdilla. Sain jälleen tuntea koko kehoni jännittyvän ja huulilleni kohosi hymy. Tiesin, että tämä oli vasta alkua. Seuraavalla kerralla haluaisin kokeilla uusia asentoja ja saada vieläkin enemmän n

Miten jo kaksi minuuttia ap:n aloituksesta tulee tällainen sepustus? 

Vierailija
10/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa, muuten tuo jää ikuisesti vaivaamaan sinua. 

Vierailija
11/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtelija harvoin pystyy muuttamaan tapojaan. Ja vielä syyllistää sinua itse aiheuttamistaan ongelmista. Lähde. 

Miten jo kaksikymmentä minuuttia ap:n aloituksesta tulee tällainen sepustus? 

Vierailija
12/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä jokseenkin vastaava tilanne. Valhe oli suorastaan petos ja siitä on nyt kaksi vuotta. Alkuun noita olotiloja tuli useasti, itkin paljon ja pelkäsin. Jokainen kosketus, mitä ei tullut, ylitulkitsin välinpitämättömyydeksi. Menetin itseni. Kun vuosi oli mennyt ja mies oli teoillaan ja sanoillaan osoittanut olevansa pahoillaan, katunut virhettään ja tunsin, että hän oikeasti kyllä rakastaa minua, en enää itkenyt, mutta koko tuona aikana kun halusin keskustella asiasta, mies suorastaan hermostui, että miksi sitä pitää vatvoa. Hän ei ymmärtänyt, että minulla oli tarve päästä puhumalla sen yli. Mielestäni oli loukkaavaa, että minun olisi pitänyt unohtaa ja lakaista koko tapahtuma maton alle ja olla tyytyväinen. Hän itse kykenee olemaan puhumatta koskaan mistään vaikeista aiheista, mitkä liittyy meidän parisuhteeseen. Nyt kun tapahtumasta on mennyt 2 vuotta, olen ns. sinut asian kanssa, mutta jos joku mielestäni hyvännäköinen mies flirttailee ja haluaa vaikka vähän enemmänkin, olen valmis menemään päätyyn asti. Valitettavasti meidän suhteeseen on nyt kolmannen henkilön helppo tulla, sillä en koe syyllisyyttä siitä, jos toimin kun miehenikin on toiminut. En silti halua erota, meillä on ihan kivaa yhdessä, mutta seksiä ja ihailua otan vastaan muualtakin. Katsotaan ajan kanssa, miten pitkälle se kantaa.

Vierailija
13/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan pariterapiaa. Esim. ev.lut.kirkon perheasiain neuvottelukeskuksen palvelu on jopa ilmainen. Jos mies ei lähde siihen, mene sinä sinne selvittelemään tilannetta. Aika pahalta/vaikealta kuulosta kyllä miehesi suhtautuminen. 

Ylen areenassa on hyvä podcast erosta/suhteista/pettämisestä ym. Todella hyvä sarja. Suosittelen, niin tulee selväksi se, että avoimuus ja puhuminen on suhteessa kaiken a ja o.

https://areena.yle.fi/podcastit/1-70720986

Vierailija
14/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa. Olisin itse jopa valmis suhdetta jatkamaan, jos saisin mieheltä jonkinlaista tukea ja vahvistusta että kaikki on hyvin. Hänen mielestään on tehnyt tarpeeksi kun on lopettanut yhteydenpidon. Minun pitäisi tyytyä siihen. Jos minua vaivaa mikä tahansa asia niin saan pskamyrskyn päin näköä. Vaikka olisi ihan joku muu juttu. 

Vierailija
15/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, ettei mies kykene ottamaan enempää vastuuta tekemisistään ettekä osaa puhua suhteestanne. Toisaalta, jos onkin niin, että se nainen olikin vain ystävä, niin ymmärtäisin miksei jaksa ja halua siitä enää puhua, koska on lopettanut yhteyden pitämisen.

Vierailija
16/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariterapia on hyvä tapa käydä läpi vaikeita asioita. Ellei miehesi ole halukas tulemaan terapiaan, niin mene sinä yksin. Tarvitset puolueettoman henkilön, joka kuuntelee! 

Itse olin vastaavassa tilanteessa, ja mieheni ilmoitti yhden terapiakäynnin jälkeen, ettei ole kiinnostunut moisesta tarpeettomasta puhumisesta. Samalla selvisi, ettei hän ollut kiinnostunut koko suhteestamme. Erohan siitä tuli. Jatkoin yksin terapiassa käymistä, ja olen kiitollinen siitä. 

Jos selvtätte asiat, ja tunnet sen jälkeen voivasi luottaa  mieheesi, niin jatkaminen on mahdollista. Edellytyksenä on juuri tuo luottaminen.

Vierailija
17/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä suhde ja aikuiset lapset. 

Onko miehesi alkanut elää ns. menetettyä nuoruutta uudelleen ja kohtelee sinua itsestäänselvyytenä? Pitkän parisuhteen jälkeen miehet yleensä eroavat vasta, kun ovat varmoja, että uusi nainen on katsottu valmiiksi ja hänestä voi muokata uuden vaimon itselleen. Nuoret naiset ovat helpommin muokattavissa kuin vanhemmat kokeneet naiset, jotka näkevät miesten liehittelyn läpi.

Sitten todennäköisesti osasi on katsoa sivusta heidän ns. onneaan ja yrittää selvitä pettymyksestä tulematta katkeraksi. Törkeimmät, mitä olen kavereilta kuullut, tuo sinun nähtäväksi uuden hehkeän ja nuoren naisen. Voit järkevänä naisena itsellesi todeta, että odota vaan tyttö, kyllä totuus tuosta petturista valkenee sinullekin ennemmin tai myöhemmin. Nimittäin, kun miehesi on saanut sitoutettua uuden nuoren naisen itseensä imartelulla ja naimisiin menolla, hän alkaa pettää tätä häikäilemättä ja pääsee kiinni jäätyään selittelyllä vapaille vesille. Nuori nainen ajattelee, että hän rakastaa vain minua koska oikein naimisiin halusi.

Vierailija
18/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekava ja pitkä aloitus, eli mikä se tilanne siis oli; pettikö se mies vai eikö pettänyt 

jos petti niin pettää uudestaankin jos ei pettänyt niin: KYLLÄ on ihan normaalia että on eri sukupuolta olevia kavereita 

Vierailija
19/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on normaalia että on kavereita. Mutta ei niistä tarvitse valehdella mitään. Vaikka ei pettäisikään. 

Vierailija
20/22 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekava ja pitkä aloitus, eli mikä se tilanne siis oli; pettikö se mies vai eikö pettänyt 

jos petti niin pettää uudestaankin jos ei pettänyt niin: KYLLÄ on ihan normaalia että on eri sukupuolta olevia kavereita 

Ei tuossa puhuta pettämisestä. Valehteli naisesta usein. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi