Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko älykäs? Mistä tiedät?

Vierailija
19.06.2024 |

?

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ÄO- testejä on uskominen niin olen hieman keskivertoa älykkäämpi.

Vierailija
2/98 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyystestit ja aika moni on sanonut niin. Itse kyllä epäilen että niissä testeissä on jotain vikaa kun ovat niin helppoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko hoksaavainen. En ole varmaankaan sen älykkäämpi kuin muutkaa. Joissain ÄO- testeissä tulee hyviä tuloksia, joissain huonompia. Jään kauaksi älykkäimmistä ihmisistä kutenTerence Tao, matemaatikko jonka ÄO 230. Tai Kim Ung- Yong, 210 ÄO, puhui 2 vuotiaana sujuvasti 4 kieltä, ja aloitti 4 vuotiaana lukio- opinnot, ratkaisi 7 vuotiaana monimutkaisia differentiaaliyhtälöitä ja 8 vuotiaana Nasan palveluun. En voi edes käsittää sellaista älykkyyttä.  

Vierailija
4/98 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni olen tietenkin älykäs. Muut voivat tosin olla asiasta eri mieltä.

Vierailija
5/98 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän kuinka paljon en tiedä. en ole koskaan mitannu enkä usko korkeisiin tuloksiin :D

Vierailija
6/98 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska muut sanoo älykkääksi

Vierailija
7/98 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testattu juttu, olen älykkäin sadasta.

Vierailija
8/98 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska muut sanoo älykkääksi

minuaki äiti kehu lapsena. sitten tajusin olevani ainakin sitä älykkäämpi.

Vierailija
9/98 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta olen ihan fiksu ja maalaisjärki toimii hyvin mikä kyllä helpottaa tavallista arkea.

Vierailija
10/98 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni älykkäänä. Se ei tietenkään tarkoita sitä, että olisin älykäs. 

Vierailija
11/98 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, testattu on ja äo on luokkaa 130. Koulunkäynti ollut aina helppoa. Muistan melkeinpä kaiken minkä luen tai kuulen. Lisäksi ihmiset ovat sanoneet näin, ja kyllä sen itsekin hoksaa, että kaikkien kanssa ei voi ihan kaikista aiheista puhua.

Sosiaalinen älykkyys on itsellä hieman alemmalla tasolla kuin useimmilla naisilla ja erakkomainen luonne, että eipä se älykkyys mikään oikotie onneen ole. 

Vierailija
12/98 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ollakin. Ainakin annan itselleni sen mahdollisuuden. Älykkyyskin voi lisääntyä ja yleensä jos terveenä saa olla. Luoja voi tehdä kenet tahansa älykkääksi.

Vierailija
13/98 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko älykäs, en superälykäs. Olen nopea päässälaskija ja minun on hyvin helppo oppia erilaisia teorioita, näen ne usein mielessäni kolmiulotteisina kuvina. Osaan myös keskimääräistä nopeammin yhdistellä monia eri asioita.

Olen kouluttautunut ja minua kai siksi pidetään älykkäämpänä kuin olen. Tunnen rajani ja tiedän etten ole erittäin älykäs.

Vierailija
14/98 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. En kerro.

Vierailija
15/98 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pyörin tällä palstalla 🤗

Vierailija
16/98 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama juttu kun suurin osa sanoo olevansa  paremppia autolla ajajia  kuin keskiverrot.

Vierailija
17/98 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen, pärjään hyvin.

Vierailija
18/98 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen älykkyys merkitsi paljon. Nykyään vain onnellisuudella on merkitystä. Mitä älyllä tekee, jos on onneton? Toisekseen, usein vähäjärkiset ovat keskimääräistä onnellisempia. Lisäksi, en voi ÄO:lle mitään, se on mitä on.

Vierailija
19/98 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sanottu parissa persoonallisuustestissä  että olisin vähän keskimääräistä älykkäämpi eli hyvää keskitasoa. 

Vierailija
20/98 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tuossa juuri jonkin nettitestin, tulos 96. Varmaan pitää paikkansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi