Älkää kysymättä tuoko koiraa kylään minnekään!
Ällöttää. Meillä ei ole allergioita, mutta en halua koiria kotiini, jossa on siiistiä jo senkin takia, että yksivuotias kuopus leikkii lattialla.
Kysymykseen aina vastaan, että ei valitettavasti käy.
Kommentit (84)
No ei tosiaankaan ole minkäänlaista halua tulla teille ollenkaan.
Itke sinäkin sitten 7 vuoden päästä turvaverkkojen puutetta, kun pitäisi keksiä missä se lapsi on kesän, kun itse olette töissä.
Vierailija kirjoitti:
Itke sinäkin sitten 7 vuoden päästä turvaverkkojen puutetta, kun pitäisi keksiä missä se lapsi on kesän, kun itse olette töissä.
Katsoisiko teidän koiranne lapsen perään seitsemän vuoden päästä jos olisi päässyt lapsen vanhempien luo kylään?
Minä olen vaikeasti koira-allerginen. Silti ystävä yrittää aina tuoda koiransa mukanaan. Tämä on sellainen allergisoimaton rotu. Ei sellaista ole olemassakaan, toiset rodut allergisoi enemmän, toiset vähemmän. Vaikeasti allerginen saa oireita kaikista. Sitten saa tiukkapipon maineen, kun yrittää vain varjella omaa terveyttään.
Älä sinäkään tunge "kyläilemään" kysymättä sopiiko se. Varsinkaan sen kakarasi kanssa. Mielummin lähdetään ulos metsään seikkailemaan koirien kanssa kuin kykitään sisällä passaamassa väsynyttä ja vinkuvaa mammaa joka kitisee kaikesta maan ja taivaan väliltä.
HauHau vaan sulle koiravihaajahullulle mä ja koirani kuittaillaan sulle: HauHau 🐶🐾🥰
Ei kai kukaan vie elukkaa toisen kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Ai sun lasta vai? No tuskin.
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Itsellä vaikea koira-allergia. Riittää ihan että olen vähän aikaa koiran omistajan kanssa samassa tilassa niin silmät turpoaa umpeen ja hengitys ei kulje. Ei tarvitse edes olla koiraa mukana. En vihaa koiria, olen vain allerginen niille. Jostain syystä kaikki muut allergiat otetaan kohtuu hyvin huomioon, mutta ei tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoisiko teidän koiranne lapsen perään seitsemän vuoden päästä jos olisi päässyt lapsen vanhempien luo kylään?
ei koirat elä niin pitkälle :D
Ei tietenkään tuoda. Eikä kukaan fiksu normaali ihminen / perhe tuokaan.
Meillä käy kesäisin sukulaisperhe lomallaan.
Jättävät aina koiran koirahoitolaan kotipaikkakunnalleen, koko kesäloma reissunsa ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sun lasta vai? No tuskin.
koirasta voimme käyttää nimitystä elukka, rakki tai vaikka piski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmassa keskustelussa sanottiin että koirtsu on viidentoista vuoden sitoutuminen. Nuori koirtsu on seitsemän vuoden päästä vielä hyvässä lastenkaitsentaiässä.
No ei kukaan normaali järkinen tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmassa keskustelussa sanottiin että koirtsu on viidentoista vuoden sitoutuminen. Nuori koirtsu on seitsemän vuoden päästä vielä hyvässä lastenkaitsentaiässä.
kyll aika positiivinen lähtökohta 15v ei moni rotu koira pääse tohon.
Näin teki ex-ystävä. Kysymättä toi koiransa viikonlopuksi mukanaan meille. Jos olisi kysynyt, olisi fiilis ollut parempi. Olisin saattanut jopa luvata.
Tästä lähti meidän ystävyyssuhteeseen iso ryppy, koska tyyppi vain oletti asioita. Iso koira, joka nylkytti minua ja lasta. Yritti jatkuvasti haistella per...tä ja varasti ruokaa pöydältä, kun vähänkin silmä vältti. Ja aina ripuli sillä koiralla. Isot kynnen jäljet tuli parkettiin.
Ystävä lopetti yhteydenpidon, kun en ollut ihastunut hänen tyylistään koiran kanssa kyläillessä.
Koiraa nyt ei saisi ylipäätään ihmisten ilmoille viedä
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Itsellä vaikea koira-allergia. Riittää ihan että olen vähän aikaa koiran omistajan kanssa samassa tilassa niin silmät turpoaa umpeen ja hengitys ei kulje. Ei tarvitse edes olla koiraa mukana. En vihaa koiria, olen vain allerginen niille. Jostain syystä kaikki muut allergiat otetaan kohtuu hyvin huomioon, mutta ei tätä.
Eipä niitä muitakaan allergioita ja muita rajoitteita oteta niin kovin hyvin huomioon, mm. itse kala-allergisena joudun aina varmistamaan, ettei kasvisruoaksi merkityssä ruoassa ole esim. mausteena kalakastiketta tai anjovista, tai ettei esim. samaa friteerausöljyä tai -taikinaa käytetä myös kalan friteeraamiseen; maitoallergisille saattavat ravintoalan 'ammattilaiset' iloisena kuitata, ettei maitoallergia ole ongelma, tää on laktoositonta; keliaakikko saa tehdä vielä enemmän töitä pystyäkseen luottamaan siihen, että ruoan valmistaja todella tietää mitä se tarkoittaa ja ettei ole mahdollisuutta kontaminaatioon.
Kaikessahan on niin, että se mikä osuu omalle kohdalle tuntuu aina pahemmalta kuin se mikä osuu jonkun muun kohdalle.
Tuttavapariskunta oli ohimennen käymässä (suomennos: piti pissittää koira) ja kävivät samalla kahvilla. Eikös koira karannut ja sitä etsittiin sitten 2 vko.