Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

E-passi, saako käyttää?!

Vierailija
19.06.2024 |

Työsuhteeni päättyi kuukausi sitten. E-passi etuja jäi 100e. Rahat ovat edelleen sovelluksessa saatavilla. Saanko käyttää niitä vaikka työsuhde on jo päättynyt? Jos käytän niin joudunko maksamaan ne jossain vaiheessa takaisin? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niistä varmaan jo verotusarvon maksanut, niin ovat sinun rahoja. Tosin ainakin viime marraskuussa olivat käytettävissä vain 30 pv työsuhteen viimeisen päivän jälkeen. Meillä järjestelmän hoidosta vastannut erikseen muistutti, että muista käyttää rahat ajan puitteissa.

Vierailija
2/4 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa käyttää ja kannattaa pitää huolen että ehdit käyttää! Ne on sinun rahojasi. Se entinen firma voi jossain vaiheessa kuolettaa sen kortin. Sitä voi myös kysyä sieltä, paljonko sinulla on aikaa käyttää ne.

Minulla oli joku 400 euroa noita, kun lähdin edellisestä firmasta ja minulla jäi joku 100 euroa käyttämätyä, kun meni hieman aikaa ja ex-firma sulki kortin sitten jossain vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä loppuu käyttöoikeus silloin kun työsuhdekin loppuu eli summa näyttää nollaa viimeistä työpäivää seuraavana päivänä.

Mutta jos sulla summa edelleen näkyy, voit käyttää.

Vierailija
4/4 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa käyttää ja kannattaa pitää huolen että ehdit käyttää! Ne on sinun rahojasi. Se entinen firma voi jossain vaiheessa kuolettaa sen kortin. Sitä voi myös kysyä sieltä, paljonko sinulla on aikaa käyttää ne.

Minulla oli joku 400 euroa noita, kun lähdin edellisestä firmasta ja minulla jäi joku 100 euroa käyttämätyä, kun meni hieman aikaa ja ex-firma sulki kortin sitten jossain vaiheessa.

Kortin? Meillä epassi on sovelluksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi