AION OLLA KOKO JUHANNUKSEN SELVINPÄIN!
Kommentit (30)
en aio viettää koko juhannusta mitenkään...nolo ryyppyjuhla
Minäkin olen selvinpäin jussina, tosin olisin muutenkin kun ajattelin pari viikkoa olla tissuttelematta ja viettää sellainen nenänvalkaisujakso, takana kylläkin kymmeniä kännijuhannuksia eli sekin puoli on koettu ja ne "liskojen yöt".
En muista yhtään juhannusta, että olisin ollut kännissä... joskus olen yhden tai kaksi siideriä juonut. Ei tule tänäkään vuonna juotua kuin limonaadia, lähden juhannuspäivänä muuttoavuksi, ja nimenomaan kuskiksi.
Kun ihmisellä on asiat balanssissa niin siihen ei tarvita kemiallista ainetta.Myrkkyä, jota alkoholi on.
Alkoholisteja maa pullollaan.Pahaan oloon ottavat.
Raitista juhannusta kaikille!
Olen ollut selvinpäin joka päivä jo kolme ja puoli vuotta. Ei tuota yhtä juhannusta tarvitse huutamalla julistaa :)
Tässä on nyt aika paljon murheita mutta muistinpa taas että mulla on sittenkin kaikki ihan ok niin kauan kun ei tarvitse kännejä enää vedellä. Oli kyllä kauheaa aikaa kun siihen oli vielä pakkomielle, ne nolot sekoilut ja hirvittävät krapulat ei saakeli...
Ilman alkoa on mennyt 57 juhannusta niin eiköhän tämäkin.
Ei ole tehnyt tiukkaakaan viettää juhannusta ilman alkoholia. Ilman alkoholia olen pärjännyt 24/7/365 koko elämäni.
Suurin osa suomalaisista viettää juhannuksensa täysin selvin päin.
Minkä ihmeen takia selvänä olosta pitää tehdä tuollainen valtava numero?!
Ilmeisesti olette todella pahoja alkoholisteja, kun se, että ei edes yhtä saunaolutta ota juhannussaunan perään tuntuu olevan joku elämää suurempi saavutus!?
Niin minäkin. Potkuthan siitä tulisi jos kännissä töihin menisin mopin kanssa heilumaan. Hauskaahan se toki olisi.
Juon kaksi kertaa vuodessa: juhannuksena ja uutenavuotena. Määrä voi olla lasillinen tai paljon enemmän. Ei ole ongelma mulle eikä muille. Toki ymmärrän, että toisilla ei kohtuukäyttö onnistu, ja on parempi olla sitten ilman.
Mainosten ja lehtien mukaan juhannuksena pitäisi ainakin syödä aivan älyttömästi ja juoda naama onnellisena skumppaa. Koko juhla alkanut inhottaa minua.
Vierailija kirjoitti:
en aio viettää koko juhannusta mitenkään...nolo ryyppyjuhla
Minä vietän mutten koskaan ryyppyjuhlana.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia selvänä olosta pitää tehdä tuollainen valtava numero?!
Ilmeisesti olette todella pahoja alkoholisteja, kun se, että ei edes yhtä saunaolutta ota juhannussaunan perään tuntuu olevan joku elämää suurempi saavutus!?
Eipä tuossa kukaan mitään numeroa asiasta tehnyt. Miksi pitäisi ottaa joku saunaolut jos se maistuu pahalle? Itse juon mieluummin jääteen tai vaikka limsapullon.
Sama täällä. Nuorena tuli rällättyä ihan huolella. Nyt ei harmita yhtään viettää juhlapyhiä selvinpäin. Puolison ja parivuotiaan pojan kanssa rauhallista juhannuksen viettoa. Jotain hyvää ruokaa ajatuksena kokkailla!
Ihan normaalia, ei tuota tarvitse julistaa, ei varsinkaan huutamalla.