Sinulle tulee tapahtumaan jotain pahaa
Elen tuli faceen numeroruudukko, klikkaa tästä syntymäpäiväsi niin saat todellisen horoskoopin. Ajattelin sen olevan joku hupi juttu ja klikkasin. Se menikin chattiin ja joku nainen kirjoitti jonkun tervehdyksen. Suljin äkkiä.
Tunnin päästä tuli meseen viesti. "Olen pahoillani mutta minun on kerrottava sinulle pian tapahtuvan jotain hyvin pahaa, sulje henkilö elämästäsi. En voi enemmän sanoa viestillä, soita numeroon xxxx"
En soittanut, nyt olen harmissani kun en ottanut kuvakaappausta nimestä vaan poistin viestin heti.
Kommentit (6)
Onko autosi rekisteri välillä AAA-ALJ?
Älä klikkaa linkkejä. Käy vain nettisivuilla, joiden osoitteen osaat kirjoittaa ulkomuistista osoitepalkkiin.
Rahaa se oli vailla.
Joku yrittää huijata sinua. Unohda koko juttu.
Vierailija kirjoitti:
ok vammainen, mene ostamaan köyttä ja hirttäydy metsään
niin siis että tyyppi käyttää kesänsä siihen että kirjottelee kuin häiriintynyt neljäsluokkakalainen niin alkeellisia nälväsyjä ettei niillä saisi loukattaua edes kolmevuotiasta ja kun se kirjoitustaitokin on sitä tasoa että riittää vaan koepaperien tuhrimiseen niin onhan toi aika säälittävää
Niin jos tuohon ennustajatädin numeroon soittaa alkaa centtejä kilahdella tädille.
Onko tuo laillista ees? Siis tuo syntymäoäivän klikkkaaminen (23 minulla) näkyi jo ko naiselle kuka klikkasi.
Kun joku laittaa sulle linkin, pyytämättä, niin älä mene sinne. Muuta neuvoa ei tule.