Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään ikinä sellaista tunnetta että voisi lähteä ja jättää kaiken juuri nyt?

Vierailija
30.01.2007 |

Lapset huutaa, mies äksyilee ym. ym. syiden takia

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitan maailmanvalloitukseni yleensä kävelemällä kiukkuisena lähikuppilaan ja bissen vetäistyäni palaan kotia. Säälittävää.

Vierailija
2/2 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä kihahtaa, mutta minut laannuttaa, kun saa vähän omaa aikaa välillä omille harrastuksille tai ihan vaan lepäämiseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla