Huomaatteko että Suomeen rakennetaan Kiinasta tuttua social credit systeemiä?
Kommentit (63)
Juu. NWOhavaintojahuuhaablogin kirjoittajan pisteet ovat niin paljon miinuksella että pakkohoito suljetulla osastolla odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä meinasit tehdä asialle?
Informoida muita, verkostoitua, olla alistumatta. Mitä itse? Kiität kyynelsilmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Informoida muita, verkostoitua, olla alistumatta. Mitä itse? Kiität kyynelsilmin?
Tsemppiä vaan matkaan! Muahahaha.
Koronadenialisti-, VKK-, venäjämielis- ja Vapauden liitto-hörhöt saavat jo nyt sosiaalisia miinuspisteitä. Kaikki nauravat heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullu joukkovainottu rumpali se siellä.
Kyllä kansa huutaa että ihanata! Ämpäri kylkeen niin kaikki onnistuu.
Rakentaa sosiaalisen creditti palomuurin.
Vierailija kirjoitti:
Juu. NWOhavaintojahuuhaablogin kirjoittajan pisteet ovat niin paljon miinuksella että pakkohoito suljetulla osastolla odottaa.
Näin on. Olen pisteytystä laativassa työryhmässä ja tarkkaillut tämänkaltaisen ihmismateriaalin aineistoa. Kyseisen henkilön kaltaisten blogi, X-viestit ja youtubella rahan kerjuu, salaliittoteoriat, Venäjän ylistys sekä foliohattuisuus ovat erittäin raskauttavia tekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Lammas se siellä määkii määkimistään kun ei uskalla olla ämäreiden jaossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sun diagnoosi on? Varo, pisteet laskee harhaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lammas se siellä määkii määkimistään kun ei uskalla olla ämäreiden jaossa.
Kuule minulla on oma vati enkä tarvitse jonotusämäriäsi.
Niin no, ei se sitä varmaan monen mielestä ole kun meillä
-on sairaanhoidossa priorisointi
-positiivinen luottorekisteri
-kasvojentunnistusteknologiaa käytössä esim. lentokentällä
-sähköisiin suuriin koontitiedostoihin kerätyt terveys-, koulutus- ja omistustiedot
-luottotiedottomien rajatut oikeudet
-vakuutusyhtiöillä pääsy terveystietoihin
-pilotoituna liikkumisen rajoittamiseen tarkoitettu rokotepassi
-telekuunteluoikeudet
jne.
Elelee vaan omaa mukavaa elämää. Tehkööt muut mitä tekee. Ei kiinnosta.
Ihan sama, asun onneksi niin syrjässä, tulen toimeen omillani, myös ravinnon, veden ja sähkön puolesta että ei haittaa. En halua olla sosiaalinen.
Vierailija kirjoitti:
Niin no, ei se sitä varmaan monen mielestä ole kun meillä
-on sairaanhoidossa priorisointi
-positiivinen luottorekisteri
-kasvojentunnistusteknologiaa käytössä esim. lentokentällä
-sähköisiin suuriin koontitiedostoihin kerätyt terveys-, koulutus- ja omistustiedot
-luottotiedottomien rajatut oikeudet
-vakuutusyhtiöillä pääsy terveystietoihin
-pilotoituna liikkumisen rajoittamiseen tarkoitettu rokotepassi
-telekuunteluoikeudet
jne.
Vuorasin juuri asuntoni foliolla.
Itseäni ei ole ikinä väitetty harhaiseksi eikä se kyllä haittaisi vaikka joku väittäisi kun itse ja läheiset tietää 100%, että en ole eikä mitään tällaista historiaa. Eikö olisi metkaa kun ja jos joku olisi väittänyt vielä, että hänen puoliso tai esim. joku muu olisi kertonut tällaisesta vaikka ei ole?
Eikö olisikin huvittavaa tilanne missä muut ovat puhuneet suu vaahdossa jonkun mt-historiasta, mutta kun ja jos kysyt kyseisiltä henkilöiltä, jotka oikeasti ovat tekemisissä hänen kanssaan eivät tiedä tuollaisesta mitään ja samoin henkilö itse vaikuttaa varsin normaalilta, jolle tietenkin annetaan jokin "selitys" minkä nielet. Ihmettelisitkö vähän mitä on tekeillä. Samoin jo kuulet huhuja, että paljon jopa valheita ja väärennyksiä eli rikoksia olisi myös tehty. Mitä miettisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitän kyynelsilmin. Olen vihervassu.
Vierailija kirjoitti:
Koronadenialisti-, VKK-, venäjämielis- ja Vapauden liitto-hörhöt saavat jo nyt sosiaalisia miinuspisteitä. Kaikki nauravat heille.
Mutta parhaat ovat ne, jotka viimeiseksi nauraa - ja itkee muiden tyhmyyttä, josta saa myös itse kärsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
WTF???