Kun jatkuvasti mollataan nykyajan lapsia ja teinejä, miksei kukaan kysy kuka ne on kasvattanut
Miksi nykyiset ~nelikymppiset ovat kyvyttömiä kasvattamaan kunnollisia lapsia? Ei se lapsi tyhjiössä oireile, vaan on vanhempiensa kasvatuksen tuotos.
Syyttävän sormen tulisi siis osoittaa näiden nykyisten koululaisten ja teinien vanhempiin jotka ovat nyt n. 40-50v, eikä niihin lapsiin itseensä.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Harmillisen usein lapsilta puuttuu se miehen malli. Miehen malliksi ei oikein sovellu kerran kaksi kuukaudessa nähtävä isukki jolla ei ole selkärankaa lainkaan kun lopun aikaa makoilevat kotona yh äidin raahatessa niitä iän ikuisia yhden yön ihmeitään viereensä nukkumaan.
Hirveää roskaa. Mies ei ole mikään autuaaksi tekevä asia lapsen elämässä, etenkin kun isät useimmiten viihtyvät ihan muissa puuhissa kuin lastenhoidossa. Silti heitä aina huudetaan apuun kuin heidän läsnäolonsa olisi jotain taikuutta. Tässä maassa miehet ovat aina jättäneet kakaransa naisten kasvatettaviksi ja hyvin on sujunut.
Aina on mollattu nykyajan lapsia.
Kun lukee 20 vuotta vanhoja tekstejä mollattiin nykyajan lapsia.
40 vuotta vanhoja tekstejä mollattiin nykyajan lapsia.
Vanhat papat kertoo myös niistä lapsista, jotka tekivät koirankujeita ja saivat koivuniemen herrasta rangaistuksen. Silloin ei taidettu käyttää termiä nykyajan lapsia.
Kun juttelee ja lueskelee ja juttelee lisää. Jotenkin tuo väkivaltaisuuden lisääntyminen tulee sykleissä muutamien 5-10 vuoden välein. Ja sitten tulee vähän rauhallisempi vaihe.
Jutteles joskus jonkun kanssa. Niin poijanviikarit ne on tehneet pirruutta ennenkin ja vedelleet toisiaan nenään.
Vierailija kirjoitti:
Harmillisen usein lapsilta puuttuu se miehen malli. Miehen malliksi ei oikein sovellu kerran kaksi kuukaudessa nähtävä isukki jolla ei ole selkärankaa lainkaan kun lopun aikaa makoilevat kotona yh äidin raahatessa niitä iän ikuisia yhden yön ihmeitään viereensä nukkumaan.
Jännä juttu, kun olin yh mulla oli tasan 0 yhden yön juttua?? Itseasiassa koko elämäni aikana tasan 0!? Silti mulla on ollut mies jo 28v