Mies: "Älä lähde, en pärjää tässä talossa yksin!"
Ja muutaman kuukauden päästä kun yritän sanoa, etten jaksa yksin tätä rumbaa tän ison talon, pihan ja muun kanssa omien töitteni lisäksi, sanoo ettei tässä paljoa työtä ole, mistä se aika olis muka multa oikeasti pois, ei ymmärrä. Ja että yksin kaksiossa asuessa mulla olis samat työt muutenkin kuin 150 neliön talossa puulämmityksineen ja laajoine nurmikkoineen. Ja että ruokaa pitää laittaa kuitenkin (syön vähän, hän paljon).
Kysyn tänään sitä kaksiota, niin katsotaan.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostitte ison ja vaivalloisesti ylläpidettävän talon? Onko viisaus kunnossa?
Kadun joka päivä. Mies halusi, itse en mutta ajattelin, että on rakkautta suostua. Tästä ei ole ollut mitään iloa, vain työtä ja murhetta. Muistin neliöt väärin, tämä on 190 neliötä. 150 missä aktiivisesti asutaan. Piha on kuin kartanon, mutta pelkkää nurmikkoa jota kukaan ei käytä.
Ap
Organisointi: Robottiruohonleikkuri, robotti-imuri ja lumentyönnin bensalla. Robotit mainio apuri.
Meillä on robotti-imuri jonka ostin, mutten voi pitää sitä päällä miehen ollessa kotona, koska se seuraa sitä, kiroaa ja raivoaa sille. Oma pääni ei kestä sitä järvenvastaista mekastusta elottomalle esineelle.
Ap
Teillä on sitten muitakin ongelmia kuin iso talo. Päästään häiriintynyt voi vihata jopa elotonta esinettä, onhan se tässä tapauksessa parempi kuin mies.
Mitä pidempään tuhlaat aikaasi tuon kanssa, sitä huonommaksi elämäsi menee. Muuta pois sieltä. Jos haet eroa huomaat kuinka häiriintynyt mies on.
Okt-asujilla on muutenkin ökyilyä ja kulissielämää havaittavissa. Jotka ovat aina pois totuudesta, kauneudesta, runollisuudesta.
Muuta äläkä edes ilmoita paskalle osoitettasi. Jätät erohakemuksen. Asianajaja hoitakoon muun.
Robotti-imuriko ton kaiken ratkaisee?
Mistä te akat löydätte tuollaisia miehiä jotka ovat ihan lapasia 'yhyyyy en pärjää, älä mee itku tulee'. Ei stna, palauttakaa ne äideilleen imeen tissiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei miehesi kokkaa?
Ääriharvoin kokkaa. Monesti on aikomus grillata, mutta todellisuudessa lihat vanhenevat kaappiin ja sitten taas voi kiroilla rahanhaaskausta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä te akat löydätte tuollaisia miehiä jotka ovat ihan lapasia 'yhyyyy en pärjää, älä mee itku tulee'. Ei stna, palauttakaa ne äideilleen imeen tissiä.
Tämä oli olevinaan manly man, ahkera työmehiläinen. No, työssänsä kyllä, mutta kaikki vapaa-aika kuluu sohvalla.
Se, että käy puumetsässä jonkun kerran vuodessa ja tuo klapikoneen sylkemät klapit kotipihaan, kattaa vissiinå kaiken ympärivuotisen näkymättömän työn "koska mulle ei vois moottorisahaa antaa". Pinoamiseen täytyy kyllä osallistua, koska ne on "yhteisiä hommia".
Rankoja pyytää repimään myös, mutten ole enää suostunut, koska minulla on lievä cp-vamma ja hermosärkyä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli olevinaan manly man, ahkera työmehiläinen. No, työssänsä kyllä, mutta kaikki vapaa-aika kuluu sohvalla.
Se, että käy puumetsässä jonkun kerran vuodessa ja tuo klapikoneen sylkemät klapit kotipihaan, kattaa vissiinå kaiken ympärivuotisen näkymättömän työn "koska mulle ei vois moottorisahaa antaa". Pinoamiseen täytyy kyllä osallistua, koska ne on "yhteisiä hommia".
Rankoja pyytää repimään myös, mutten ole enää suostunut, koska minulla on lievä cp-vamma ja hermosärkyä.
Ap
Hetkinen, kauankos ap olet katsellut tuota avutonta otusta? Huomasit merkit varmasti hyvissä ajoin, joten olette olleet ehkä muutaman kuukauden max puoli vuotta yhdessä vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Luuletko että hän auttaa sinua jatkossakaan? Muuta uudelle paikkakunnalle keskustan tuntumaan, monissa paikoissa on yhteistoimintaa niin löydät juttukavereita kyllä. Älä odota hänen lupaansa eroon sillä sitä ei tietenkään tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hetkinen, kauankos ap olet katsellut tuota avutonta otusta? Huomasit merkit varmasti hyvissä ajoin, joten olette olleet ehkä muuta
En huomannut, olin nuori ja tyhmä. En ole enää. Pyydin juuri tuttavaa vuokraamaan kaksionsa. Tiedän odottaa, että nyt alkaa taas syyllistäminen ja panikointi, väliaikainen korjaaminen ja muu, mutta kun en enää rakasta tipantippaa. Enkä enää osaa edes sääliä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hetkinen, kauankos ap olet katsellut tuota avutonta otusta? Huomasit merkit varmasti hyvissä ajoin, joten olette olleet ehkä muuta
Niin ja hämäsi että oltiin ekat vuodet kerrostalossa. En tajunnut, että minä olen se, joka toteuttaa tämän hänen unelmansa omakotitalosta ja isosta pihasta. Hän itse oli maatilalta kotoisin, joten kuvittelin sitten kaipaavan niitä hommia eikä sysäävän minulle.
Ap
Teet miten sydän sanoo! Ja järki =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan selkeää suomea.
LOPETTAKAA TÄN TROLLAMISEN KANSSA!! Antakaa ihmisten jakaa omat asiat ja huolet!!!
No kun jakaisivat niin, että asiasta saa selvää ilman egyptologia ja kremlologia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan selkeää suomea.
LOPETTAKAA TÄN TROLLAMISEN KANSSA!! Antakaa ihmisten jakaa omat asiat ja huolet!!!
No kun jakaisivat niin, että asiasta saa selvää ilman egyptologia ja kremlologia.
Vihaisena ei kirjallinen anti ole parhaimmillaan.
Ap
Hienoa, että olet kysellyt jo asuntoa. Nyt vaan toimintaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaishoitajana on kieltämättä kovaa.
Olen äitini omaishoitajana ja se ei ole puoliksikaan niin vaivalloista, kuin tämän nelikymppisen miehen kanssa oleminen.
Ap
"Parempi yksin kuin huonossa suhteessa" ja sitten te SILTI haaskaatte ainutlaatuisen elämänne tuollaiseen riippakiveen? Ei se minulta ole pois, mutta se on vain ja ainoastaan sinun valintasi.
Hyvä, että olet ymmärtänyt laittaa nyt itsesi etusijalle. Harmi, että on niin paljon naisia, jotka alistuvat eivätkä ajattele tarpeeksi itseään, omia haaveita ja haluja. Tekevät ja ajattelevat liikaa muiden puolesta. Olen iloinen, että olet ymmärtänyt lähteä. Toivottavasti saat hyvän ja mukavan uuden elämän kaksiossa.
Lähde ja nopeasti. Yksin.