Onks kukaan koskaan onnistunut löytää puolison Badoosta/Tinderistä?
Asiallinen keskustelu kiitos 🙏 en halu mielipiteitä siitä mitä elämässäni kaipaan eikä tuomitsemista. Oon selvinnyt todella rankoista kokemuksista ja nyt kaipaa taas jotain kivaa elämään.
Oon kolmekymppinen. Olen nyt alkanut deittailee taas ja olisi ihanaa löytää kumppanin kenen kanssa jakaa elämän ja vaikka perustaa perheen.
Halusin kuulla teidän tarinat ja kokemukset puolison löytämisestä.
Ylipäätän? Miten tää prosessi menee?
Kommentit (32)
Löytyi Tinderistä, nyt asutti yhdessä 4kk ja häistäkin puhuttu, vaikka kumpikaan ei ollut enää ajatellut avioituvansa. Elän elämäni parasta aikaa ja suhteessa, jollaista en koskaan uskonut saavani. Mies 51v, minä 47v
Onko niin että kun näkee niin tietää onks kemiaa? On niin paljon kivoja miehiä kenen kaa synkkaa viestitse. Mut sit livenä kun näkee niin ei oo mitään fiilistä. Miksi näin käy?
Vierailija kirjoitti:
Onko niin että kun näkee niin tietää onks kemiaa? On niin paljon kivoja miehiä kenen kaa synkkaa viestitse. Mut sit livenä kun näkee niin ei oo mitään fiilistä. Miksi näin käy?
Ei ollutkaan laatikkoleuka-astronauttikirurgi?
Jos on takana rankkoja kokemuksia ja "selvinnyt niistä", niin Tinder ei ehkä ole ensimmäinen paikka lähteä testaamaan liimauksen kestävyyttä.
Yhden seurustelukumppanin löysin suomi24:stä vuonna 2008 ja yhden Tinderistä 2019. Muutama muu sitten löytynyt ravintolasta/kavereiden kautta. Nykyisen eli tuon 2019 tavatun kanssa asutaan yhdessä ja tehtiin lapsi. Mun prosessi Tinderissä oli profiilin tekeminen, chat matchien kanssa ja kaikkein sopivimpien tapaaminen (tietyt taustatekijät piti olla kunnossa ja chatin piti olla sujuvaa). Treffeillä sen sitten huomasi, että onko kipinää vai ei ja nykyisen kanssa sitten nähtiin sitten uudesta, ja uudestaan.
Minä, ja varsin moni muukin tuntemani nainen on löytänyt puolisonsa tinderistä.
Christiiina kirjoitti:
en ole. Olen ollut Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
saadut pakit 22, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen
kolme lyhyttä tapailusuhdetta, jota eivät edenneet seurusteluksi.
Olet käynyt näköjään aktiivisesti deittailemassa. Viimeksi lukemasi oli 24 deittiä, kun luin.
Tottakai täältä löytyy puoliso, mutta se on yleensä jonkun muun puoliso ja tiedät siitä vasta myöhemmin.
Tunnen monta vuotta yhdessä olleen oariskunnan joka löysi toisensa tinderistä. Löysivät toisensa nopeasti
No yks lehtijuttu oli jossa leskeksi jäänyt löysi uuden puolison Tinderin kautta.
Veli löysi Tinderistä nykyisen vaimonsa. Molemmat yli kolmekymppisiä.
Tiedä kolme, jota ovat löytäneet kumppanin Tinderistä. Näistä kaksi paria jopa sai lapsen. Kolmas suhde on vielä aika tuore, ja tämä ihminen etsi Tinderistä yli kaksi vuotta - sinä aikana tuli jotain treffejä, pari lyhyttä tapailua ja pari ihastumista muualla tavattuihin, kunnes sitten lopulta tärppäsi Tinderistä.
Minun ja mieheni lisäksi tunnen 4 pariskuntaa, jotka ovat löytäneet toisensa Tinderistä.
Mä en ole itse siinä onnistunut, mutta tiedän monta paria jotka tapasivat toisensa Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Koska siihen kemiaan vaikuttaa niin moni asia, ei riitä vain, että osaa kirjoittaa kivasti ja ajatuksenvaihto paperilla sujuu.
Kyllä mä ainakin tunnen henkilökohtaisesti useita "Tinder pariskuntia", joista muutamalle on ehtinyt jo lapsiakin siunaantua.
Sieltä löytää monen naisen puolisoita, varattuja perheen isiä.