Onks kukaan koskaan onnistunut löytää puolison Badoosta/Tinderistä?
Asiallinen keskustelu kiitos 🙏 en halu mielipiteitä siitä mitä elämässäni kaipaan eikä tuomitsemista. Oon selvinnyt todella rankoista kokemuksista ja nyt kaipaa taas jotain kivaa elämään.
Oon kolmekymppinen. Olen nyt alkanut deittailee taas ja olisi ihanaa löytää kumppanin kenen kanssa jakaa elämän ja vaikka perustaa perheen.
Halusin kuulla teidän tarinat ja kokemukset puolison löytämisestä.
Ylipäätän? Miten tää prosessi menee?
Kommentit (32)
Jes, kuulostaa kivalle. Minäkin tiedän kaksi pariskuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko niin että kun näkee niin tietää onks kemiaa? On niin paljon kivoja miehiä kenen kaa synkkaa viestitse. Mut sit livenä kun näkee niin ei oo mitään fiilistä. Miksi näin käy?
Et kyllä vaikuta ihan penaalin terävimmältä
Minäkin liityn tähän joukkoon joka löysi puolison tinderistä ja tuntee muitakin pareja jotka ovat siellä tavanneet. Se tosin pakko lisätä että me ollaan kaikki kakkoskierroksella jo ja lapset kaikilla jo tehty ennen sitä.
Tavattiin aviomiehen kanssa Tinderissä liki vuosikymmen sitten ja samoin moni ystäväpariskunta. Pääasiassa monella pitkiä parisuhteita, mutta on tässä muutama eronnut jo välissä. 

Itsellä ei valitettavasti ole antaa neuvoja millainen Tinder-kulttuuri on nykyään, mutta aiemmin ainakin oli hyvin simppeliä: keskustelunavaus/viestittelyä ja mielenkiintoisen henkilön kanssa treffeille.
Miten livenä sit se kemia? Mistä tietää että siitä tulee jotain?
Mä tapasin elämäni rakkauden tinderissä 6 vuotta sitten, kun olin 21. Nykyään ollaan naimisissa, asuttu yhdessä nelisen vuotta ja nyt alettu haaveilemaan lapsista. Hän on mun paras ystävä ja ihanin puoliso. eli helmiäkin löytyy!
Vierailija kirjoitti:
No, monille miehille merkitsee vain se että on nopeasti seksiä. Se on heille kemian määritelmä.
Vierailija kirjoitti:
Onks sulla kaikki ihan ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, monille miehille merkitsee vain se että on nopeasti seksiä. Se on heille kemian määritelmä.
Jos ei seksuaalista kemiaa ole, niin ei siitä suhteesta mitään tule.
Ja en tällä siis tarkoita sitä, että heti pitäisi hypätä sänkyyn. Mutta jos ei kipinöitä ole ilmassa molemmin puolin, niin tapailu on aivan täyttä ajan haaskausta.
N38
Badoo on tinderin divari. "Tummia" ja syrjäytyneen oloisia miehiä täynnä..
Kyllä joo naiset aina löytää se komean kumppanin joka onkin sitten narsisti joka pettää ja kohtelee huonosti. Jatkakaa vaan komeiden miesten tapailua.
Minä ja nykyinen aviomieheni tapasimme Badoossa vuonna 2017. Monet treffit sai käydä sitä ennen, tosin. Sitten kyllästyin ja ajattelin, että tavataan nyt vielä tämä yksi, joka tuli ja jäi.