Tervehdys kaikille odottajille!
Tämä on 1. kerta kun kirjoitan tänne ja on ollut mukava huomata, että täällä puidaan asiasta kuin asiasta.
Olen elämäni 1. kertaa raskaana ja kaikki on silloin hyvinkin uutta ja moni asia ihmetyttääkin. Varsinkin tuo pahoinvointi oli hirveä kokemus vaikka sitä nyt vieläkin silloin tällöin on "ilmoilla". Mulla pahoinvointi alkoi tossa 7. rv ja jatkui tosi pahana pari viikkoa (vain). Jugurtti, hedelmät ja hapankorppu olivat lähes ainoot mitkä menivät alas, jos nekään aina ;) Nukuin lähes 12h yössä ja päivät olin silti ihan kuittina...Ruuan laitto oli saavutus! Juuri nuo jääkaapin hajut ja lemmikkien ruokinta olivat heikkoja kohtia, joissa piti oikein kunnolla keskittyä.
Nyt olen voinut jo reilut pari viikkoa syödä ruokahalulla ja sitä täytyykin sitten tankata 2-3h välein :)
Ainut mikä nyt vaivaa on tuo "yökkäily"....mitään ei välttämättä tule ja aamuisin se on voimakkainta. Onko muilla ollut samoja kokemuksia?
Tsemppiä kaikille odottajille ja varsinkin niille joilla on meneillään tuo pahoinvointikausi!
rv 11+7 la 24.3