Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä Pipan perheellä voi mennä vain 60€ viikossa ruokakauppaan?

Vierailija
17.06.2024 |

3 henkeä kuitenkin syömässä. Jostain artikkelista just luin ja tahtoisin päästä samaan. Heillä kuitenkin urheileva perhe joten tuskin mitään ranskanperunoita pelkästään syövät. 

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kuluu ruokaan 15-20 € viikossa. Olen huomannut että hoikat nelikymppiset ja sitä vanhemmat syövät usein todella yksinkertaisesti ja edullisesti, näin myös minä. Kaupassa näkee että ylipainoisten ostosmäärät ovat valtavia, jopa 200-300€ kuluu kerralla. 

Vierailija
42/52 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla kuluu ruokaan 15-20 € viikossa. Olen huomannut että hoikat nelikymppiset ja sitä vanhemmat syövät usein todella yksinkertaisesti ja edullisesti, näin myös minä. Kaupassa näkee että ylipainoisten ostosmäärät ovat valtavia, jopa 200-300€ kuluu kerralla. 

No mutta kerro toki, mitä te hoikat nelikymppiset kaupasta ostatte! 

Vajaa kuusikymppinen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkatkaa joku hyvä ns teineillekin käypä viikko tai kk ruokalista. Nyt aloitan loman jälkeen todella tiukan ruokabudjetin ja tilaan kerralla viikon ruuat kotiin.

NETTI on pullollaan edullisia ruokia, kotivinkki, yhteishyvä sun muut kirjoittaa joka viikko!

Jos joku pyytää LINKKAAMAAN NETISTÄ vinkkejä, niin millä logiikalla vastasit kysymykseen? 

Vierailija
44/52 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten että Pippa valehtelee.

Vierailija
45/52 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä sanoi syövänsä joka pv jätskelöä,, siis joka opv, se on jo liikaa, pari x viikko olisi ok.

Vierailija
46/52 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20€ saa viikon ruoat kun tekee itse.

Jos on pienikokoinen ihminen, jolla on tehokas ruoansulatus, ja tekee työtä, joka ei kuormita fyysisesti, psyykkisesti, sosiaalisesti eikä älyllisesti, eikä harrasta raskasta liikuntaa, ja pitää itsensä hoikkana, tuo on mahdollista saada riittämään. Edellyttää tietysti, että ruoka valmistetaan itse eikä tule hävikkiä.

Vierailija
47/52 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipan pikalounas: kaupan ruokatiskistä lohikiusausta ja rasia kirsikkatomaatteja.

Vierailija
48/52 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitko tarkemmin mitä syöt päivän aikana.

Vierailija
49/52 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siten että Pippa valehtelee.

Ei välttämättä valehtele. Käytti 60 euroa ruokakaupassa mutta eihän se sulje pois ravintolakäyntejä tai jäätelökioskilla vierailua. 

Vierailija
50/52 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20€ saa viikon ruoat kun tekee itse.

Tän alapeukuttajat on juuri se asia mikä tässä maassa on pielessä.

Olen hyvä ja tarkka kokki, mutta en ikinä pystyisi edes yhden viikon ruokia tuolla järjestämään. Syön neljä kertaa päivässä. Aamupalan, vähän lounas-aikaan, päivällinen ja iltapala. Ei onnistu 20€/viikko. 

Vierailija
51/52 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on jo 3 sivua meuhkattu väärän otsikoinnin vuoksi. Jutussa sanotaan, että mies käy pari kertaa viikossa kaupassa ja kauppaan kuluu noin 60 euroa eli se tekis viikossa 120. 

Vierailija
52/52 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmelle hengelle jo pelkästään kahviin menee kymppi viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi