Halu jotain ihmistä kohtaan
Miksi jotain ihmistä kohtaan on hirveä himo ja halu, mikä ei poistu, vaikka tiedän etten koskaan saa tuota ihmistä. Kostun heti, kun mietinkin häntä. Tuntuu, ettei ketään toista ihmistä voi edes koskea, vaikka olen yrittänyt kuinka mennä uusia kohti ja edistää uutta ihmissuhdetta, ei vaan pysty. Onko vaan niin, että vasta sitten kun tapaa yhtä himottavan ihmisen, pääsee tuosta ohi, vaikka se nyt tuntuukin mahdottomalta löytää toinen samanlaisen halun kohde. Onko vaan jotain ihme kemiaa, jota harvoin on kohdalleni sattunut. Haluaisin päästä tuosta tunteesta jo eroon. Eikä tämä ole mikään lyhyt juttu, kestänyt jo pitkään.
Kommentit (27)
Kokenut olen, sitä vaan riutuu. Onnekseni sainkin ja sain pitää ja pidän omanani aina.
Miks sitä ei saa? Kokeile rohkeasti sittenhän se selviää
Lue Hanna Markukselan kirja Parin valinnan salaisuus. Kirjassa kerrotaan myös tuosta ilmiöstä.
Ymmärrän yskän, kun olen kokenut. Sillä edellytyksellä vain, että hän on yhä edelleen vaimoni. Yksi tulinen suudelman joka annoin hetken mielijohteesta tai jostain käsittämättömästä syytä, eikä ole ollut paluuta. Ensimmäinen joka vei jalat altani, eikä kukaan nainen ole koskaan senkään jälkeen sytyttänyt himoani. Ei vaikka olisi joskus fantasioissani haaveillut. Seikka minkä huomaamisen ja ihmettelyyn meni koko ikä. Lienee geeneihini rakennettu, että etsin oikean ja se on siinä.
Feromonit mahdollisesti, lievästi hikiset kulli- tai pillukarvat jättävät niin vaikuttavan ja huumaavan tuoksumuiston, että sen jälkeen mikään "tavis" ei tunnu miltään.
Vierailija kirjoitti:
Feromonit mahdollisesti, lievästi hikiset kulli- tai pillukarvat jättävät niin vaikuttavan ja huumaavan tuoksumuiston, että sen jälkeen mikään "tavis" ei tunnu miltään.
Mun on pakko sanoa, että uskon tuohon. Vaimoni on aina käyttänyt vain hyvin mietoja hajuvesiä. Aina siis aikojen alusta lähtien vaimon iholla on ollut huumava vaikutus. Kaksijakoinen, maailman rauhallisen paikka missä slelu lepää sekä paikka jossa alkaa välittömästi panettamaan. Voi olla että vaimonikin on rakastunut ominaistuoksuuni, koska en koskaan tarvinnut, enkä käyttänyt dödöjä. Partapalsamia joskus parranajon jälkeen, se on siinä. Vaimon pillun puoleen kumartuminen nuolemaan saa kullini aina kovaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miks sitä ei saa? Kokeile rohkeasti sittenhän se selviää
Ei vaan ole mahdollista.. ehkä pelkäksi panoksi mutten sellaista halua.
Vierailija kirjoitti:
Lue Hanna Markukselan kirja Parin valinnan salaisuus. Kirjassa kerrotaan myös tuosta ilmiöstä.
No kerro nyt kuitenkin siitä tässä, kun kerran aloitit?
Mikä sitten on suhteesi tuohon himoihmiseen? Onko hän eksä, siskonmies vai mikä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitten on suhteesi tuohon himoihmiseen? Onko hän eksä, siskonmies vai mikä?
Miksi eksä olisi himottava, eksä on eksä hyvästä syystä eikä sen perään haikailla. Sanoisin vaikka, että puolituttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi eksä olisi himottava, eksä on eksä hyvästä syystä eikä sen perään haikailla. Sanoisin vaikka, että puolituttu.
Miksi häntä sitten ei voi saada?
Kyllä eksä voi olla himottava, mutta eksä esim. siksi että on ihan paska ihminen.
Kyllä minä himoitsen naista, jonka kanssa en missään tapauksessa tulisi toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on pakko sanoa, että uskon tuohon. Vaimoni on aina käyttänyt vain hyvin mietoja hajuvesiä. Aina siis aikojen alusta lähtien vaimon iholla on ollut huumava vaikutus. Kaksijakoinen, maailman rauhallisen paikka missä slelu lepää sekä paikka jossa alkaa välittömästi panettamaan. Voi olla että vaimonikin on rakastunut ominaistuoksuuni, koska en koskaan tarvinnut, enkä käyttänyt dödöjä. Partapalsamia joskus parranajon jälkeen, se on siinä. Vaimon pillun puoleen kumartuminen nuolemaan saa kullini aina kovaksi.
Pilleri se sun kikkelisi kovettaa.
Oon mäkin ollut yli-ihastunut erääseen ex-työkaveriin, jonka kanssa ei siis koskaan tapahtunut mitään ja tuskin olisi minua huolinutkaan 😅 Mut ai vitsit se ihastuminen kesti pitkään sen työn päättymisen jälkeenkin. Vasta sitten kun pakottauduin paljon myöhemmin nettideittimaailmaan, sain muuta ajateltavaa. Mut ei silti samanveroista ihastumista oo vielä sen jälkeen tapahtunut.
N32
Tuttu tunne. Halu, ihastus, kiintymys. Toinen vetää puoleensa aivan järjettömän vahvasti. Ja tätä on minullakin jatkunut jo kauan. Haluaisin vain hukuttaa hänet suudelmiin, rakastella hellästi, n*ssia intohimoisesti.
Minullakin ihan hirveät himot naistyökaveriini joka on 20v minua vanhempi. Hänellä on aika iso perse ja kunnon rinnat.
tätä himoa on jatkunut jo vuosia mutta en ole kehdannut hänelle näyttää sitä vaikka hän on minuakin kohtaan ollut työpaikan juhlissa himokas.
Joka viikko ajattalen hänen panemistaan enkä pääse siitä yli, vaikka näemme erittäin harvoin töissä
Siinä se onkin koko halun ainutkertaisuuden juju, että se pitäisi hoitaa pois. Kuvailemasi halu poistuu nussimalla tarpeeksi halun kohteen kanssa. Sen jälkeen tajuaa, että halun kohde oli ihan tavallinen pano vaan. Nussimiseen asti kaikki tuntuu niin ihmeelliseltä ja ainutlaatuiselta. Biologia tekee tepposet.
Sama ongelma täällä. Kestänyt jo monta vuotta. Asia hankaloittaa elämääni suuresti. Olen masentunut ja ahdistunut, en jaksaisi enää elää tämän kanssa. Olen aivan toivoton ja harmittaa että menin siihen ihmiseen tutustumaan. En kelpaa enää kenellekään.
Sama homma. Vuosia nuorempi, lihaksikas, komea työkaveri. Itse olen tavis hiiri. Ei minulla olisi mitään asiaa edes miettiä tuota ihmistä, mutta siellä hän minun päässäni vaan asustelee.
Kamalaa ajatella että mitähän hän ajattelisi kaikista fantasioistani, joissa hän on näytellyt himokasta oria minulle. Hävettää, mutta en mahda nyt mitään.
En tiedä. Mutta minullakin on tämmöinen himon kohde. Nyt on uuden miehen kanssa seksisuhde, ja seksi on hyvää, mutta vieläkin mielessäni himoitsen enemmän tuota edellistä.