Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halu jotain ihmistä kohtaan

Vierailija
17.06.2024 |

Miksi jotain ihmistä kohtaan on hirveä himo ja halu, mikä ei poistu, vaikka tiedän etten koskaan saa tuota ihmistä. Kostun heti, kun mietinkin häntä. Tuntuu, ettei ketään toista ihmistä voi edes koskea, vaikka olen yrittänyt kuinka mennä uusia kohti ja edistää uutta ihmissuhdetta, ei vaan pysty. Onko vaan niin, että vasta sitten kun tapaa yhtä himottavan ihmisen, pääsee tuosta ohi, vaikka se nyt tuntuukin mahdottomalta löytää toinen samanlaisen halun kohde. Onko vaan jotain ihme kemiaa, jota harvoin on kohdalleni sattunut. Haluaisin päästä tuosta tunteesta jo eroon. Eikä tämä ole mikään lyhyt juttu, kestänyt jo pitkään.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä se onkin koko halun ainutkertaisuuden juju, että se pitäisi hoitaa pois. Kuvailemasi halu poistuu nussimalla tarpeeksi halun kohteen kanssa. Sen jälkeen tajuaa, että halun kohde oli ihan tavallinen pano vaan. Nussimiseen asti kaikki tuntuu niin ihmeelliseltä ja ainutlaatuiselta. Biologia tekee tepposet. 

Ei poistu, et selvästikään ymmärrä tai ole koskaan kokenut tuota. Itse olen ollut vaimoni kanssa jo yli 48 vuotta, eikä kukaan muu ole nostanut halujani. Työelämässä oli paljon naispuoleisia nuorempia työkavereita, jota olevinaan himoitsin. Silti kukaan heistä ei herättänyt haluani vierellä ja lähellä ollessa. Vaimoni vaikutus ollut niin käsittämättömän suuri, ettei ole jäänyt tilaa kellekään sen jälkeen. Mutta ei mun halujani herättänyt kukaan nainen vaimoa ennenkään. Seikka mitä suuresti ihmettelin suudellessa, että miksei panetus herännyt. Vaimon vierellä halu ja panetus on herännyt aina heti. Koko ika naitu paljon ja säännöllisesti, joten ei poistu naimalla. 

Vierailija
22/27 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on loputon halu eksää kohtaan. Seksi oli ainut asia, joka suhteessa toimi. Olen harrastanut seksiä hänen jälkeen neljän miehen kanssa, ja pussaillut ja muhinoinut vaatteet päällä kolmen miehen kanssa. Tavannut useampia, joiden kanssa ei ole tehnyt mieli edes kokeilla pussailla. Kukaan ei vaan tunnu miltään hänen jälkeen. Tuntuu että olen tuomittu haluamaan vain häntä. Paskamainen kirous. 

Tuo vetovoima on jotain käsittämätöntä. Yksi katse ja mä olen ihan märkä. Ollaan naitu muutamia kertoja eron jälkeen, kun kummallakaan ei muita meneillään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni halusi yllättäen taas eilen seksiä joten eipä ole hänenkään halut laantuneet reilussa 48vuodessa. Kävi kuumana jo heti seksin alussa. No toki oli kiva päivä kaupungilla, käytiin ravintolassa syömässä ja iltasella leikkimässä lapsen lapsien kanssa. 

Vierailija
24/27 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma täällä. Kestänyt jo monta vuotta. Asia hankaloittaa elämääni suuresti. Olen masentunut ja ahdistunut, en jaksaisi enää elää tämän kanssa. Olen aivan toivoton ja harmittaa että menin siihen ihmiseen tutustumaan. En kelpaa enää kenellekään.

Miksi et kelpaisi 🤔

Vierailija
25/27 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on käsittämätön halu erästä miestä kohtaan jota en voi koskaan saada. Se halu vain on eikä mene ikinä pois. Pystyn haluamaan kyllä muitakin miehiä, mutta en samalla alkukantaisella himolla kuin tätä yhtä. Jo hänen pelkkä ominaistuoksunsa saa pääni sekaisin, ja hänen lähellään koko kehoni huutaa hänen kosketustaan. Silmillämme olemme rakastelleet monet kerrat, mutta sen enempää ei tule koskaan tapahtumaan. 

Vierailija
26/27 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on loputon halu eksää kohtaan. Seksi oli ainut asia, joka suhteessa toimi. Olen harrastanut seksiä hänen jälkeen neljän miehen kanssa, ja pussaillut ja muhinoinut vaatteet päällä kolmen miehen kanssa. Tavannut useampia, joiden kanssa ei ole tehnyt mieli edes kokeilla pussailla. Kukaan ei vaan tunnu miltään hänen jälkeen. Tuntuu että olen tuomittu haluamaan vain häntä. Paskamainen kirous. 

Tuo vetovoima on jotain käsittämätöntä. Yksi katse ja mä olen ihan märkä. Ollaan naitu muutamia kertoja eron jälkeen, kun kummallakaan ei muita meneillään. 

Minulla ainakin tuo tunne eksää kohtaan meni ohi ajan kanssa, enkä nykyään voisi ajatellakaan seksiä jonkun eksän kanssa. Mutta silloin erojen jälkeen meni vuosi varmaan, etten voinut kuvitella koskevani edes ketään muuta.

Vierailija
27/27 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakin tuo tunne eksää kohtaan meni ohi ajan kanssa, enkä nykyään voisi ajatellakaan seksiä jonkun eksän kanssa. Mutta silloin erojen jälkeen meni vuosi varmaan, etten voinut kuvitella koskevani edes ketään muuta.

Lohdullista! Mut oliko teillä sellainen käsittämätön kemia mitä ei muiden kanssa ikinä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi