Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka olla yhtä hoikka kuin prinsessa Catherine?

Vierailija
17.06.2024 |

Kertokaa

Kommentit (199)

Vierailija
161/199 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömähäiriö kertoo psyykkisestä sairaudesta 

Omakuva vääristyy 

Hänhän on opetellut leuvan asennostakin miten esiintyy ja on kuvissa 

Käsillä puhuminen tarkkaan opeteltua ja harjoiteltua , sukii hiuksiaan teennäisrsti . Kaikki rooliin täydellisesti harjoiteltua  kylläkin tekee nämä tarkasti ja hyvin 

Ilman luonnollisuutta

Ja vielä kun Wiliamin salasuhteesta juoruttiin oli varmasti kova isku kerta tuo toinen nainen on langan laiha 

Toivotaan terveyttä 

Vierailija
162/199 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan helposti. Olen suurimman osan aikuisiästäni ollut tuollainen eikä ole tarvinnut nälästä kärsiä.

Tai en nyt ihan tuollainen samanlainen. 179 cm 58 kg.

Painat 10 kg enemmän kuin Kate.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/199 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

syömishäiriö

Vierailija
164/199 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan helposti. Olen suurimman osan aikuisiästäni ollut tuollainen eikä ole tarvinnut nälästä kärsiä.

Samoin. 182 cm ja n 60 kg, mutta sitten tuli premenopaussi ja kiloja. En muuttanut mitään syömisissä ja liikuntaa lisäsin, silti useita kiloja vuodessa monta vuotta peräkkäin. Sitten vaan yhtäkkiä kuin se alkoi niin painon muutos vaan pysähtyi. Mutta siis: geenit sen hoikkuuden tekee. Hormonit toki voitti lopulta mun kohdalla, mutta olin jo lähes 50v.

Vierailija
165/199 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis, noilla mitoilla on luuta ja nahkaa. Tiedän, koska olin itse tuommoinen. Kun olin raskaana, vauvan raajat "näkyi läpi" niin, että pystyi lähes ottamaan kädestä kiinni kun siinä välissä ei ollut lainkaan läskiä.

Vierailija
166/199 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yleensä synnynnäistä. Joku syntyy ruipeloksi ja toinen vähän tanakammaksi. Jo luut voi torottaa siten, ettei näytä prinsessalta vaikka kuinka laihduttaisi. Huomasin tanssii tähdet ohjelmassa, että sillä juontajalla oli paljon kauniimmat jalat kuin niillä tanssijoilla. Tanssijoilla on tietysti enemmän lihasta, luulisi. Mutta kun se kauneus, muoto, on synnynnäistä, ei sitä saa tekemällä.

Vierailija
167/199 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla siro ruumiinrakenne, että yltää tuollaiseen hoikkuuteen. Carherinellahan ei käytännössä ole mitään tai juuri mitään lantionkaarta tms. Ruumiinrakenteeltaan kaareva näyttää aina tukevammalta, huippuhoikkanankin.

Vierailija
168/199 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis, noilla mitoilla on luuta ja nahkaa. Tiedän, koska olin itse tuommoinen. Kun olin raskaana, vauvan raajat "näkyi läpi" niin, että pystyi lähes ottamaan kädestä kiinni kun siinä välissä ei ollut lainkaan läskiä.

Hennompi ruumiinrakenne. Ei yhtä tiheät luut. Noi on osin perintötekijöitä mutta mahdollista myös saada syömällä liian huonoa (tai liian vähän) ruokaa kasvaessa. Se että olit luuta ja nahkaa, ei tarkoita samaa toisella.

Vierailija
169/199 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on helppoa, ap: sairastu syöpään. Varmasti laihdut.

Vierailija
170/199 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marinkin laihtui aika nopeasti nykyiseen hoikkaan kuosiin. Ehkä nautti joitain aineenvaihduntaa kiihdyttäviä jauhoja tjmsp.?

Vierailija
171/199 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marinkin laihtui aika nopeasti nykyiseen hoikkaan kuosiin. Ehkä nautti joitain aineenvaihduntaa kiihdyttäviä jauhoja tjmsp.?

Niin. Sinähän sen tiedät.

Vierailija
172/199 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän näitä joitain laihdutuslääkkeitä oli, entisaikaan?

Vierailija
173/199 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista miten Catherine on niin "luuviulu" ja anorektinen ja yms, mutta sitten Sanna M. ei sitä olekaan vaikka on samanlainen syömishäiriöisen laiha jolla selän luupiirteet, käsivarsien jänteet, eturangan lättänyys, lantioluut ym näkyy.

On olemassa valikoivaa puhumattomuutta eli mutismia, mutta on näköjään myös valikoivaa sokeutta.

Vierailija
174/199 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista miten Catherine on niin "luuviulu" ja anorektinen ja yms, mutta sitten Sanna M. ei sitä olekaan vaikka on samanlainen syömishäiriöisen laiha jolla selän luupiirteet, käsivarsien jänteet, eturangan lättänyys, lantioluut ym näkyy.

On olemassa valikoivaa puhumattomuutta eli mutismia, mutta on näköjään myös valikoivaa sokeutta.

Samasta syystä alusvaatemallit sun muut ovat pääosin edelleen luuviuluja. Se sairaalloinen laihuus on edelleen se yhteiskunnan ihanne. Niin naisilla kuin miehilläkin.

Vierailija
175/199 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. 182 cm ja n 60 kg, mutta sitten tuli premenopaussi ja kiloja. En muuttanut mitään syömisissä ja liikuntaa lisäsin, silti useita kiloja vuodessa monta vuotta peräkkäin. Sitten vaan yhtäkkiä kuin se alkoi niin painon muutos vaan pysähtyi. Mutta siis: geenit sen hoikkuuden tekee. Hormonit toki voitti lopulta mun kohdalla, mutta olin jo lähes 50v.

Kateen verrattuna olit jättiläinen. Hän oikeasti on todella todella laiha. 

Vierailija
176/199 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on yleensä synnynnäistä. Joku syntyy ruipeloksi ja toinen vähän tanakammaksi. Jo luut voi torottaa siten, ettei näytä prinsessalta vaikka kuinka laihduttaisi. Huomasin tanssii tähdet ohjelmassa, että sillä juontajalla oli paljon kauniimmat jalat kuin niillä tanssijoilla. Tanssijoilla on tietysti enemmän lihasta, luulisi. Mutta kun se kauneus, muoto, on synnynnäistä, ei sitä saa tekemällä.

Rumasti sanottu. Catherinella käsivarren paksuin kohta on kyynärnivel. Kyllä hän näyttää silti prinsessalta, alipainoiselta prinsessalta. Mikä hänellä onkin, toivottavasti hän paranee.

Vierailija
177/199 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko tämä valikoivuus johtua siitä, että ketjun aiheena on Catherinen laihuus?

Itselläni on lisäksi sellainen periaate, etten täällä ruodi suomalaisten ulkonäköä ja asioita. Suosittelen samaa muillekin.

Vierailija
178/199 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvävointinenhan ja pirteä hän on aina ollut. Ei anorektikko jaksa kolmen lapsen kanssa touhuta, edustaa, urheilla tai liikkua. Aliravittu on sairaan näköinen ja hauras.

Viktoria näytti aikoinaan pahalta, kun luut törröttivät, onneksi selvisi. Katea ei todellakaan voi verrata.

Eiköhän olisi jo aika lopettaa tämä naurettava loanheittokampanja häntä vastaan?

Minun silmääni Catherine näyttää nykyään kyllä melko samalta kuin Viktoria laihimmillaan. Hatunnosto ruotsalaisille avoimuudesta.

Vierailija
179/199 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slaavilainen dieetti eli ruokabudjetti per päivä 2e.

Vierailija
180/199 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät geenit, ja loputtomasti aikaa ja rahaa, jotta voit hankkia yksityiskokin, pt:n, terapeutin, siivoojan ja lastenvahdin ja sitoutua treenaamiseen ja muusta hyvinvoinnistasi huolehtimiseen. 

Voit olla hoikka ilman noitakin. Ei ole pakko syödä niin paljon että lihoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi