Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka olla yhtä hoikka kuin prinsessa Catherine?

Vierailija
17.06.2024 |

Kertokaa

Kommentit (157)

Vierailija
101/157 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain ulkomaalaisessa lehdessä spekuloitiin, että hänellä olisi bulimia, sen perusteella, että on nähty laastari keskisormessa. Bulimikko oksennusrefleksin saamiseksi tökkää keskisormen kurkkuun ja hampaat voivat sitten hakkautua sormea vasten. 

En tiedä sen kummemmin bulimikoista mutta näin luin. 

Vierailija
102/157 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiku ja syö terveellisesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/157 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan yhtä hoikka, pituuskin on melko sama, olen 175 cm. Tämä ei vaadi minulta mitään. Yritän kyllä jumpata kotona, koska se on terveellistä. Syön myös terveellisesti. Opin tavan jo lapsena. Kiitos äidille ja isälle ja mummolan väelle siitä. 

Vierailija
104/157 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jaksaa olla kiinnostunut kansakunnan eläteistä.

Vierailija
105/157 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät geenit, ja loputtomasti aikaa ja rahaa, jotta voit hankkia yksityiskokin, pt:n, terapeutin, siivoojan ja lastenvahdin ja sitoutua treenaamiseen ja muusta hyvinvoinnistasi huolehtimiseen. 

Ei minulla ole juurikaan rahaa, teen itse ruokani, silti olen hoikka, lapsetkin hoidin itse

Vierailija
106/157 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää syömättä elää vettä omena päivässä kuuria.Taatusti ei läski vaivaa.Yksi keino on ananas purkki riisi kuuri 2 kuukautta.Mutta tässä hänen tapauksessaan taas on kyseessä sytostaatit syöpä lääkkeet ja vasta leikattu vatsan alueelta joten tuskin voi syödä kuin kupillisen lihalientä päivässä. Et rukoillaan hänen terveyden palautumista Herran Jeesuksen nimessä amen kiitos että Catherinen vartalosta poistuu myrkyt ja väärät diagnoosit sekä ruokia tutkitaan juomia. Amen. 

Vierailija
107/157 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olemalla sairas ja jo sitä ennen syömishäiriöinen."

Tuo ylipainoisten ja lihavien katkeruus. Aina tullaan tuohon; jos et ole lihava olet anorektikko ja sairas.

Tätä olen saanut kuulla elämäni, en voi olla hoikka jos en ole syömishäiriöinen.  Kuitenkin maailmassa on kymmeniä- ja satoja miljoonia hoikkia naisia jotka ovat kaikin puolin terveitä. Ei ylipaino ole terveyden merkki, ei todellakaan.

Suomessa ylipaino on niin yleistä että sitä pidetään normaalina.  Hoikka ihminen on kummajainen.  Hänessä pitää olla jotain vikaa!

Kuitenkin tämäkin palsta pursuaa epätoivoisia vuodatuksia siitä miten kilot vaan kertyy eikä laihdu vaikka mitä tekisi. Miksi valittaa kun se on tervettä, oikeaa ja normaalia? Me muuthan ollaan vääränlaisia, meissä on vikaa!

Itse kuitenkin olen onnellinen siitä että olen hoikka. En halua ylimääräisiä kiloja vaikka olenkin sitten "epänormaali".

Vierailija
108/157 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaana Jeesus Catherine KIITOS  amen. 3 lapsen äidillä on sentään tehtävä. 

Vierailija
109/157 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Herra Jeesus että kateuden sairaita jää kiinni myrkyttämisestä amen auta Meitä. Isä meitä auta meitä myrkytetään. 

Vierailija
110/157 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedosta oma läskiytesi ja aloita painonhallinta oksentamalla läskiruuat heti syömisen jälkeen. 

Vierailija
111/157 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos HERRA Jeesus amen ISÄ MEIDÄN JOKA OLET TAIVAASSA vapauta meitä myrkyttäjistä. Amen. 

Vierailija
112/157 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänhän noudatti kai sitä Cambridge syömishäiriöohjelmaa? Mielestäni on edesvastuutonta salata hänen sairaus, koska näillä ehkä on yhteys. Pitäisi julkaista häenn sairaus, jos se on paksusuolensyöpä, ja mitä ruokavaliota hän käytti.

Tätä olen miettinyt jo aiemmin, että ehkä sairastumisensa syynä on ollut tuo dieetti?

Ei, vaan Dukan dieettiä. 

Vierailija
113/157 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimi terveyden hoidossa voi pilkata potilaita myös estää pääsemästä vastaan otolle monin eri tavoin. 

Vierailija
114/157 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät geenit, ja loputtomasti aikaa ja rahaa, jotta voit hankkia yksityiskokin, pt:n, terapeutin, siivoojan ja lastenvahdin ja sitoutua treenaamiseen ja muusta hyvinvoinnistasi huolehtimiseen. 

Hän on itse kertonut juoksevansa aina, kun vaan aikaa löytyy. Juoksua harrastavat ovat kaikki hoikkia. Myös William on hyvin urheilullisen näköinen. Eiköhän siellä myös pelata tennistä ja muita heitä miellyttäviä lajeja. Ruoka on tietysti ennenkaikkea terveellistä eikä sitä jatkuvasti ylensyödä. Catherinen äitikin on siro rakenteeltaan ja se on periytynyt tyttärelle. Lehdistö vahtii kiloja tarkkaan, joten ymmärrettävästi ei edes halua lihoa. On aivan hyvä näin ja suloisen siro sekä kaunis nainen.

Vierailija
115/157 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat isoluisia, leveät lanteet ja paksut sääret. Tuollaiseen rakenteeseen hoikkuus sopii huonosti. Sophie ja Fergie ovat eri kalibeeria kuin Kate ja Diana.Sophien  vartalo muistuttaa perisuomalaista.

Helsingissä ja Länsi-Suomessa ollaan hoikkia sen kummemmin yrittämättä. Moni on melko pitkäkin. Pitää muistaa, ettei ole vain yhtä suomalaista vartalotyyppiä, koska idässä ja lännessä ollaan aivan eri näköisiä ja erilaiset geenit.

Vierailija
116/157 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ainakaan syöpä lihavuuden syy.

Vierailija
117/157 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syö.

Vierailija
118/157 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anorektikko on ollut jo kauan. Ei ihme, että sairastui.

Ei ole anorektikko, koska on saanut kolme lasta noin hoikkana.

Vierailija
119/157 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä! Nytkö täällä haukutaan liian laihaa ihmistä? Eikö teille kelpaa kukaan?

Vierailija
120/157 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukan väärä sanavalinta, kun kyseessä on erittäin laiha nainen, ei hoikka.

Mahtuisi tyttärensä vaatteisiin. 

Olen pitkään katsellut kuvia, että mahtuisi 10v tyttönsä  vaatteisiin. Ennen syöpää. 

Kannattaisi hankkia paremmat silmälasit, jos kuvittelee, että häntä rintaan ulottuva ja vähintään 20 cm kapeampi tyttärensä olisivat samaa kokoa. Haloo!