Kuinka olla yhtä hoikka kuin prinsessa Catherine?
Kommentit (157)
Syö tarkasti vain vähän kerrallaan. Ehkä hänelle joku myös valmistaa hyvin kevyitä herkkuja päivittäin linnan keittiössä, jotta häntä ei ala liikaa himottaa syöminen. Hyvin hoikkana myös pysyy, jos syö pääosin vihanneksia, hitusen hyvää rasvaa ja kevyttä kananlihaa (esim.) Tuskin hän koskee sokeriin, valkoisiin jauhoihin, perunaan tai pastaan kuuri koskaan, kuten ei Beckhaminkaan rouva.
Hyvävointinenhan ja pirteä hän on aina ollut. Ei anorektikko jaksa kolmen lapsen kanssa touhuta, edustaa, urheilla tai liikkua. Aliravittu on sairaan näköinen ja hauras.
Viktoria näytti aikoinaan pahalta, kun luut törröttivät, onneksi selvisi. Katea ei todellakaan voi verrata.
Eiköhän olisi jo aika lopettaa tämä naurettava loanheittokampanja häntä vastaan?
Jos asuisin itse linnassa, pyörisin pallona. Kilikellolla soittaisin ja vaatisin saada herkkuja syödäkseni, röyh.
Vierailija kirjoitti:
Jos asuisin itse linnassa, pyörisin pallona. Kilikellolla soittaisin ja vaatisin saada herkkuja syödäkseni, röyh.
Äkkiä kyllästyisit, ja kun lihoisit, olisit lehdistön hampaissa Duchess of Pork -tyyppisesti. Kelloa kilauttamalla saa myös aivan ihania hedelmä- ja muita salaatteja, ei tarvitse mitään kaalta tai porkkanaa itse pilkkoa ja raastaa.
Geenit, ennenkaikkea, olen siitä lähes varma. Ja varmasti myös luja tahto ja mahdollisuus pitää ulkonäöstään hyvää huolta. Kaunis on. Tuollainen hoikkuus on aiemmmin yleensäkin ollut muillakin ihmisillä aivan normaalia, epänormaaliahan on nykyisin yleistynyt valtava ylipaino-ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anorektikko on ollut jo kauan. Ei ihme, että sairastui.
Ei ole anorektikko, koska on saanut kolme lasta noin hoikkana.
Lapsien saanti ei sulje anoreksiaa pois, sillä ei anoreksia lapsettomuutta aiheuta, vaan alipaino. Toiset saavat lapsia alipainoisina, toiset eivät. Hedelmällisyys on yksilöllinen asia.
Katella meni aika kauan raskaaksi tulemiseen, ja on aivan julkisesti kerrottu, että hän on ollut ainakin kahdessa ensimmäisessä raskaudessa sairaalassa saamassa ravintoliuosta suoneen.
Eli on aivan mahdollista, että hänellä on syömishäiriö, joka on ollut olemassa jossakin määrin myös raskausaikoina. Normaalia hoikkuuttahan hänen laihuutensa ei ole, vaan kyse on joko syömishäiriöstä tai muusta sairaudesta.
-eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa tai älkää, niin vielä 1990 luvulla Suomessakin useimmat naiset olivat lähes yhtä hoikkia (normaalipainoisia) kuten Catherine. Silloin syötiin ihan tavallisia ruokia, kuten kalakeittoa, liha-makaronilaatikkoa, uunibroileria, verilättyjä, vispipuuroa, jne.
Nykypäivään erona oli ehkä se, ei syöty päivittäin karkkeja, sipsejä, eikä välttämättä makeita leivonnaisiakaan. Myöskään välipalatuotteita ei ollut myynnissä niin paljon kuin nykyään. Jos välipaloja edes kaikissa perheissä syötiin, niin se saattoi tarkoittaa vaikka yhtä omenaa tai porkkanaa, ei proteiinipatukkaa tai herkkuvanukasta.
Vietin nuoruuteni 90-luvulla ja Catherinen näköisiä olisi silloin pidetty anorektikoina.
Catherine oli nuorena kihlajaisiinsa saakka hoikka ja terveen näköinen. Hääpäivänä hän oli selvästi laihtunut ja luut törröttävät rintakehästä toisin kuin kihlap
Paino tippui kihlausaikana, aivan kuten Dianalla. Harkitsikohan Katekin häiden peruuttamista?
Mä olin katelaiha n 45 v asti. Olin niin ahdistunut, että energia paloi stressiin. Näin itseni uimahallin peilistä ja näky ei ollut kaunis: harmaa nahka oli kuin ripustettu luurangon päälle. Aloin tavoitteellisesti lihottaa itseäni ja paino alkoi nousta. En sitten saanut sitä pysähtymään ennen kuin lähes 25 kiloa myöhemmin, mutts näytän silti paremmalta. Minulla on Katen ruumiinrakenne, nyt 25 kg painavampanakin minulla on suora kapea lantio, pitkä selkä ja muutoinkin olen pitkä. Näytän edelleen hoikalta vaikka paino nousi 59-> 83 kg. Olen myös ollut vaikeasti sairas, mutta pitänyt huolta, että syön. En halua takaisin luurangoksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin katelaiha n 45 v asti. Olin niin ahdistunut, että energia paloi stressiin. Näin itseni uimahallin peilistä ja näky ei ollut kaunis: harmaa nahka oli kuin ripustettu luurangon päälle. Aloin tavoitteellisesti lihottaa itseäni ja paino alkoi nousta. En sitten saanut sitä pysähtymään ennen kuin lähes 25 kiloa myöhemmin, mutts näytän silti paremmalta. Minulla on Katen ruumiinrakenne, nyt 25 kg painavampanakin minulla on suora kapea lantio, pitkä selkä ja muutoinkin olen pitkä. Näytän edelleen hoikalta vaikka paino nousi 59-> 83 kg. Olen myös ollut vaikeasti sairas, mutta pitänyt huolta, että syön. En halua takaisin luurangoksi.
Kate tuskin painaa 59 kiloa, ehkä nuorena painoi. Ennemminkin ehkä 45 nykyään. Hän oikeasti on ollut viime kuvissaan todella laiha. Viime vuoden lopultakin kaikki iltapuvut olivat hihallisia.
Kaipa jostain Britannian kuningashuoneen jäsenestä on kyse, mutta en vaan osaisi tunnistaa kuvasta että kenestä henkilöstä siellä on kyse. (onko hän sitten joku prinsessa, vai mikä ?)
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin otan tuon Katherine kropan versus 100kg painon.
No nyt ei tainnu ihan noin radikaalista muutoksesta olla kyse.
Kandee olla sopusuhtainen, ei mikään luuviulu.
Tulihan Dianastakin melkoinen laiheliini sen jälkeen kun meni Charlesin kanssa naimisiin. Pysyy laihana kun jokaisessa lehdessä arvioidaan ulkonäköä. Paineen alla ihminen taipuu vaikka mihin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa tai älkää, niin vielä 1990 luvulla Suomessakin useimmat naiset olivat lähes yhtä hoikkia (normaalipainoisia) kuten Catherine. Silloin syötiin ihan tavallisia ruokia, kuten kalakeittoa, liha-makaronilaatikkoa, uunibroileria, verilättyjä, vispipuuroa, jne.
Nykypäivään erona oli ehkä se, ei syöty päivittäin karkkeja, sipsejä, eikä välttämättä makeita leivonnaisiakaan. Myöskään välipalatuotteita ei ollut myynnissä niin paljon kuin nykyään. Jos välipaloja edes kaikissa perheissä syötiin, niin se saattoi tarkoittaa vaikka yhtä omenaa tai porkkanaa, ei proteiinipatukkaa tai herkkuvanukasta.
Vietin nuoruuteni 90-luvulla ja Catherinen näköisiä olisi silloin pidetty anorektikoina.
Catherine oli nuorena kihlajaisiinsa saakka hoikka ja terveen näköinen. Hääpäivänä hän oli selvästi laihtunut ja lu
"Harkitsikohan häiden peruuttamista"?
No jo on taas, eiköhän tuossa asemassa ala olla jo melkoiset paineet, eikä ruoka ole ihan ekana mielessä? Miljoonat seurasivat häitä, ole siinä sitten rauhallinen, nuku ja syö hyvin sitä ennen.
Täällä ollaan niin helvetin tietäväisiä hänen olostaan ja ajatuksistaan, vaikka minkäänlaista aavistustakaan ei voi olla. Hoikka ei ole sama kuin anorektikko. Hänen sanotaan olleen laihdutuskuurilla ennen häitään. Pari kiloa pois, jotta olisi tosi sutjakkana. Hoikillakin saattaa olla vatsa pömpöllään ja se pieni häiritsevä makkara pitää saada pois. Moni tekee noin, paitsi tietenkin av-mamma, joka näkee hoikan anorektikkona, samalla kun työntää sipsejä pohjattomaan kitaansa, suoltaen samalla solvauksia..
Ja niistä sairaalahoidoista voisi kyseisen henkilö, joka kertoi hänen saaneen ravintoliuoksia, näyttää todisteet. Hyperemeesi on ihan eri asia kuin sairaalloinen laihuus ja aliravitsemus.
Vierailija kirjoitti:
Kandee olla sopusuhtainen, ei mikään luuviulu.
Kandee tuijottaa vaan sinne omaan peiliin ja muistaa kehorauha.
Vierailija kirjoitti:
Syö tarkasti vain vähän kerrallaan. Ehkä hänelle joku myös valmistaa hyvin kevyitä herkkuja päivittäin linnan keittiössä, jotta häntä ei ala liikaa himottaa syöminen. Hyvin hoikkana myös pysyy, jos syö pääosin vihanneksia, hitusen hyvää rasvaa ja kevyttä kananlihaa (esim.) Tuskin hän koskee sokeriin, valkoisiin jauhoihin, perunaan tai pastaan kuuri koskaan, kuten ei Beckhaminkaan rouva.
Jos ihminen lenkkeilee ja käy salilla, voi syödä ihan normaalisti, vaikka söisikin kevyemmin. Ja ihan normaalisti voi syödä vaikka ei tekisi minkäänlaista kehonsa hyväksi, kunhan ottaa pienehköjä annoksia, kulutukseen sopivasti.
Kate kertoman mukaan pelaa esim. pelaa tennistä, ja taitaahan tuo muutenkin olla aika liikunnallinen. Heillä on kuntosalit ja uima-altaat käytössä.
Beckhamin rouvalla on omat mieltymyksensä. Aika tyhmää aviomiehen niitä tulla julkisuuteen laulamaan.
Maksaisin maltaita jos voisin olla psyykkisesti terve. Terveisin unelmakroppainen todella kaunis 175/60. Mutta saa€#%nan sekaisin päästäni