Kuinka olla yhtä hoikka kuin prinsessa Catherine?
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Kate on yksi maailman kauneimpia ja upeimpia naisia koskaan. Kroppa kuin ammattimallin ja urheilijan yhdistelmä. Ihana ihana hymy, upea luusto, paksu luomutukka.
Naama kuin hevosella.
Muodoton luuranko.
Hiuslisäke tai peruukki.
T. Mies ja penis ja valokuvaaja
Eli oksennat jo siinä vaiheessa kun kuulet sanan nainen? = Eli olet 🌈 miehistön jäsen ja kiinnostunut vain puppelipoikain bebbuleikeista. 😋😅🌈
Eikö sellainen miehistä pitävä mies juuri kiinnostuisi Katesta? Hänellähän on pojan hartiat ja lantio ja naamakin.
-eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollut hoikka ennen syöpääkin
Joo mutta hoikistunut entisestään.
Catherinea verrataan näyttelijä Audrey Hepburniin, joka sattumoisin kuoli umpilisäkkeestä lähteneeseen syöpään.
Vierailija kirjoitti:
Anorektikko on ollut jo kauan. Ei ihme, että sairastui.
Minkälainen on ihminen joka tällaista pas.. lataa? Täysin tuntemattomasta ihmisestä?
Hänellä ilmeisesti oli ennen syöpädiagnoosia joku suolistosairaus kun kerran isoon vatsan alueen leikkaukseen oli menossa. Suolistosairaus voi laihduttaa paljon.
Ei Catherine ole aina ollut todella laiha, näin hyvässä kunnossa oli kun tapasi Williamin.
https://www.today.com/popculture/tv/kate-middleton-sheer-dress-fashion-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se edes tavoiteltavaa? Kate on langanlaiha, miten sitä voi ihannoida. Ja syöpähoidot tehneet myös tehtävänsä. Toivottavasti paranee ja saa painoa lisää, jaksaisi hoitaa tulevat tehtävänsäkin kunnialla.
Läskit auttaakin siinä vaativassa tehtävässä että nousee vaunuihin, vilkuttaa ja hymyilee.
Jännä miten hoikan kohdalla ei koskaan kiljuta KeHoRaUhAa vaan ihan on vapaata riistaa kateellisten lihavien arvostella.
! Ryhävalaita ei saa arvostella, hoikat mallinmitoissa teilataan ryhisten kateudesta armotta. Tosiaan, saisko hoikat myös KEHORAUHAN !
Nimittelet toisia ryhävalaiksi toivoessasi itsellesi hyvää kohtelua? Jännä että noin mukavalle ihmiselle kukaan ikinä mitään ikävää haluaisi sanoa.
Eihän toi ny meen Sannulii hoikempi ole?
Jos ei syö riittävästi, eikä huolehdi veden juonnista, niin tuleehan sitä naposteltua.
Sannuli on pullukka Katen vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä aivan ideaalin näköinen vartalo <3
Tämä sai melkis 50 ALAPEUKKUA eli isot sidukkaponttoonit taas k*rpä ottassa kun kaunista siroa mies kehuu..
Ja kun yksi mies ei kehunutkaan Katea, alettiin raivota miten hän on miehiin päin kallellaan. Kovin hauras on joidenkin itsetunto, kun joka ainoa ei pidäkään Katea maailman kauneimpana.
Kommentoijien kateus paistaa Kuuhun asti 🥱 haukutaan langanlaihaksi ja anorektikoksi, kun ei olla sinut omien kilojen kanssa
Lihavat ja ylipainoiset ovat pyhimyksiä, joiden ulkonäköä ei saa ikinä kritisoida. Hoikkia ja laihoja saa haukkua ties miten rumasti 🤦🏻
Jotku on vaan hoikkia,voi syödä kun hevonen. Toipumista pienten lasten äidille. Heille hän on tärkein ihminen maalimassa.
Hänhän noudatti kai sitä Cambridge syömishäiriöohjelmaa? Mielestäni on edesvastuutonta salata hänen sairaus, koska näillä ehkä on yhteys. Pitäisi julkaista häenn sairaus, jos se on paksusuolensyöpä, ja mitä ruokavaliota hän käytti.
Tätä olen miettinyt jo aiemmin, että ehkä sairastumisensa syynä on ollut tuo dieetti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukan väärä sanavalinta, kun kyseessä on erittäin laiha nainen, ei hoikka.
Mahtuisi tyttärensä vaatteisiin.
Olen pitkään katsellut kuvia, että mahtuisi 10v tyttönsä vaatteisiin. Ennen syöpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olin hoikka pitkälle nelikymppiseksi, pituus 170cm ja painoa 51-55kg väiillä. Nyt aika reilusti enemmän
Mä olen yhä 54 kg vaikka ikä lähentelee jo kuuttakymppiä. Lihominen ei ole pakollista.
Itsekin ihmettelen tätä ilmeisesti automaattista lihomista... just täytin 60 ja suht samankokoisena säilynyt koko ikäni, muutaman kilon sisällä.
Kyllä mä nuorena olin kans tuollainen, syömiset 1 tomaatti päivässä, kahvia mustana ja tupakkaa lisäksi.
Sitten joskus harvoin ystävien ja perheen kesken normaalilta näyttävä syöminen, luulivat, että syöminen on aina normaalia ja kehuivat, kuinka on terveelliset elämäntavat 🤣
Onneksi ei enää ole tarvetta olla langanlaiha. Harmi vaan, että nykyään saa kuulla muka huonoista elämäntavoista, vaikka nyt ne on paljon paremmat kuin aiemmin. Tupakka jäi, liikunta ja terve syöminen tuli, normaalipainon ylärajoilla olen, mutta terve.
Vierailija kirjoitti:
Että kehtaat! Hoikkahan hän ollut aina. Ja nyt syöpäsairaus sen päälle! Mitä helvettiä se sinulle kuuluu? Miten inhottava voitkaan olla????
Syöpäsairaan vaimon aviomies
Mitä sinä siellä kiljut. Hoikka on ollut ennen sairauttakin, turhaa siellä jeesustelet
Että kehtaat! Hoikkahan hän ollut aina. Ja nyt syöpäsairaus sen päälle! Mitä helvettiä se sinulle kuuluu? Miten inhottava voitkaan olla????
Syöpäsairaan vaimon aviomies