Kuinka olla yhtä hoikka kuin prinsessa Catherine?
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Miten hoikkana oleminen voi olla nii hemmetin vaikeaa? :D Miks koko aja on pakko napostella jotakin, ja miks 4 hölkkä lenkkiä on liikaa? Jos siis haluaa olla vain hoikka, eikä oikeasti hyvässä kunnossa.
Hän ei ole nyt hoikka vaan alipainoinen. Sekin on terveysriski. Toivon kovasti, että paranee ja vankistuu.
Vierailija kirjoitti:
Hovissa karpataan aina joka aterialla ja kahdella heistä on nyt syöpä, Katella vatsan alueella ja kunkullakin jossain siellä päin. Luultavasti liian niukan ravintokuidun johdosta. Jos Kate ei toivu, niin voi olla koko hovin loppu, tulos vuosikymmenien möhlimisestä avioliittojen ja älyttömien tapojen suhteen. Koko hovi pitäisi lopettaa ihmisoikeussyistä, jotta edes Williamin lapset voisivat elää normaalia elämää eikä heistä varttuisi esim. Andrew`n kaltaisia luksuksessa kylvetettyjä löyhäpäitä, jotka loppuviimeksi sortuvat rikoksiin.
Charles on syönyt kuninkaallisesti jo 75 vuotta ja kun hänellä todetaan vasta nyt syöpä niin sen täytyy johtua ruoasta. Catherine on syönyt vasta pari vuotta kuninkaallista sapuskaa ja hän sai syövän. Osaatko selittää miksei kaikki kuninkaalliset saa syöpää syötyään pari vuotta kyseistä ruokaa.
Minä olen hoikka . Olen syönyt tänään esim 1 jugurtin, 2 hedelmää, makaronilaatikko, 1 suklaapatukan, ja kasviksia. Illalla syön vielä munakkaan ja ehkä kaurapuuroa
Vierailija kirjoitti:
Ihan helposti. Olen suurimman osan aikuisiästäni ollut tuollainen eikä ole tarvinnut nälästä kärsiä.
Tai en nyt ihan tuollainen samanlainen. 179 cm 58 kg.
Mulla sama, kai se geeneistäkin johtuu. n 182/62
Kate on sen näköinen, että voisi katketa keskeltä, hälyttävän laiha.
Vierailija kirjoitti:
Noniin sais jo loppua tämä meidän hoikkien haukkuminen. Jotkut ei oikeasti voi ruumiinrakenteelleen mitään. Minä syön ihan normaalisti mutta silti kädet on n. 22cm ympärysmitaltaan. On vain pienet luut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se edes tavoiteltavaa? Kate on langanlaiha, miten sitä voi ihannoida. Ja syöpähoidot tehneet myös tehtävänsä. Toivottavasti paranee ja saa painoa lisää, jaksaisi hoitaa tulevat tehtävänsäkin kunnialla.
Läskit auttaakin siinä vaativassa tehtävässä että nousee vaunuihin, vilkuttaa ja hymyilee.
Jännä miten hoikan kohdalla ei koskaan kiljuta KeHoRaUhAa vaan ihan on vapaata riistaa kateellisten lihavien arvostella.
! Ryhävalaita ei saa arvostella, hoikat mallinmitoissa teilataan ryhisten kateudesta armotta. Tosiaan, saisko hoikat myös KEHORAUHAN !
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olin hoikka pitkälle nelikymppiseksi, pituus 170cm ja painoa 51-55kg väiillä. Nyt aika reilusti enemmän
Mä olen yhä 54 kg vaikka ikä lähentelee jo kuuttakymppiä. Lihominen ei ole pakollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin sais jo loppua tämä meidän hoikkien haukkuminen. Jotkut ei oikeasti voi ruumiinrakenteelleen mitään. Minä syön ihan normaalisti mutta silti kädet on n. 22cm ympärysmitaltaan. On vain pienet luut!
22 cm ympärysmitalla olkavartesi?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat isoluisia, leveät lanteet ja paksut sääret. Tuollaiseen rakenteeseen hoikkuus sopii huonosti. Sophie ja Fergie ovat eri kalibeeria kuin Kate ja Diana.Sophien vartalo muistuttaa perisuomalaista.
Monen suomalaisen naisen perseessä kasvaa 15 kiloinen luu. Luu alkaa kasvaa kun nainen täyttää 35 vuotta tai menee avioliittoon.
Minä ainakin syön ihan normaalisti, 2-3 lämmintä ateriaa päivässä, 2 välipalaa, aamupala, herkuttelua pari krt viikossa. Ei paino nouse tuosta 62 kilosta ylöspäin juuri koskaan
Lakkaa syömästä. Tämä toki tuhoaa suoliston, mutta väliäkös sillä. Pääasia, että on laiha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
22 cm ympärysmitalla olkavartesi?
Juups
Minusta Kate on yksi maailman kauneimpia ja upeimpia naisia koskaan. Kroppa kuin ammattimallin ja urheilijan yhdistelmä. Ihana ihana hymy, upea luusto, paksu luomutukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se edes tavoiteltavaa? Kate on langanlaiha, miten sitä voi ihannoida. Ja syöpähoidot tehneet myös tehtävänsä. Toivottavasti paranee ja saa painoa lisää, jaksaisi hoitaa tulevat tehtävänsäkin kunnialla.
Läskit auttaakin siinä vaativassa tehtävässä että nousee vaunuihin, vilkuttaa ja hymyilee.
Jännä miten hoikan kohdalla ei koskaan kiljuta KeHoRaUhAa vaan ihan on vapaata riistaa kateellisten lihavien arvostella.
! Ryhävalaita ei saa arvostella, hoikat mallinmitoissa teilataan ryhisten kateudesta armotta. Tosiaan, saisko hoikat myös KEHORAUHAN !
Just niin. Saisko?! Revitään silmät päästä kateudesta.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin otan tuon Katherine kropan versus 100kg painon.
Oletko varma? 100 kg voisi kuitenkin laihduttaa suhteellisen helposti normaalipainoon jos elintapasi ovat hyvät. Pelkkä paino ei myöskään kerro kehon koostumuksesta eli siinä sadassa kilossa voisi olla lihasta mukana. Ainakin pitkällä ihmisellä matka tuosta normaalipainoon ei olisi mitenkään mahdoton. Isosta leikkauksesta toipuva ja syöpähoitoja läpi käyvä keho on kyllä aika kovilla eikä täyttä varmuutta syövän onnistuneesta hoidosta saa ennen kuin parin kymmenen vuoden jälkeen. Aika suuren riskin ja stressin valinta mutta kukin tyylillään toki. Mielestäni hän on laihtunut selvästi entisestään ja syynä oletettavasti on kemoterapia. En ole niin varma, että hänellä olisi ollut syömishäiriö vaan voi hyvin olla, että syy joka johti vatsan alueen leikkaukseen on aiheutunut myös laihuuden. Toki tuon tason julkisuus saa monet toimimaan epäterveellä tavalla hoikkuuden tavoittelussa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Kate on yksi maailman kauneimpia ja upeimpia naisia koskaan. Kroppa kuin ammattimallin ja urheilijan yhdistelmä. Ihana ihana hymy, upea luusto, paksu luomutukka.
Naama kuin hevosella.
Muodoton luuranko.
Hiuslisäke tai peruukki.
T. Mies ja penis ja valokuvaaja
Vierailija kirjoitti:
Kun on koko elämänsä ajan ollut hoikka/laiha, niin ei se vaadi mitään ihme ponnisteluja. Sitten vielä sairaus päälle, niin kiloja lähtee vielä lisää. Normaalipainoisen tai ylipainoisen voi olla tätä vaikea ymmärtää.
ei kannata niputtaa normaalipainoista samaan nippuun ylipainoisen kanssa. Mulla bmi 20, eikä tää vaadi tekemistä, että tää tässä pysyy. Sama se Katen kokoisellakin on.
Paitsi jos sää tarkoitit normaalipainoisella 165/72 kg? Itse olen siis normaalipainoinen
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä siitä, että hän on todella edustava ulkomuodoltaan. Kuitenkin tällä hetkellä hän ei ole terve ja rankat hoidot ovat jättäneet jälkeensä. Toivottavasti paraneminen olisi nyt nopeaa.
Suomalaiset ovat isoluisia, leveät lanteet ja paksut sääret. Tuollaiseen rakenteeseen hoikkuus sopii huonosti. Sophie ja Fergie ovat eri kalibeeria kuin Kate ja Diana.Sophien vartalo muistuttaa perisuomalaista.