Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisittekö te ilmoituksen tässä tilanteessa?

Vierailija
30.01.2007 |

Minulla on useitakin ystäviä, jotka myyvät eri tuotteita ns. kotimyyntinä vai mitä se on, kun pitää kutsuja joissa esittelee ja myy tavaroita/vaatteita. Yksi näistä kavereista puhuu ihan avoimesti ainakin omassa porukassa miten hän ei ole missään viranomaisten tiedossa eikä maksa mitään veroja tai maksuja mistään. Mua on alkanut ottaa päähän se, että toiset myyjät maksaa veronsa ja maksunsa, tämä ei ja rehentelee tuloillaan miten hyvin tässä tienaa. Niin kai sitä tienais missä vaan jos ei tarvis senttiäkään maksaa veroja, tellejä ja lellejä.

Pitäisikö ilmoittaa johonkin verokarhulle? Vai mihin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos oikeasti tienaa sillä touhullaan!

Vierailija
2/11 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskinpa tuommoisesta touhusta jatkuvaa, säännöllistä tuloa kertyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus enemmän.

Vierailija
4/11 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan juuri siksi, että tienais. Ja sitten jotkut toiset taas alottelee yritystoimintaa ja joutuu laskemaan kaiken sen mukaan, et verottaja oikeesti vie osansa.

Vierailija
5/11 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi edes hiljaa!

Käräytä vaan, ärsyttää tuollaiset loiset!

Vierailija
6/11 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun hän käyttää yhteiskunnan palveluja. Ei ole oikein, että vain osa osallistuu palveluiden maksamiseen. Ne jotka maksavat, joutuvat maksamaan maksamattomienkin osuuden.

Vierailija
7/11 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran ilkeä olen kuitenkin luoteeltani, että vittuilisin ihan armottomasti tolle touhulle, ja näin osoittaisin mitä mieltä olen.

Vierailija
8/11 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

liriin jää jos ostaa ns. alv:tuotteita, jotka se myyjä ilmoittaa myydyksi... Rupeaa verottaja ihmetteleen että mihin joutuu ja sitä kautta homma on klaari... sit saa maksaa alv, tel, lel, ja muuta maksut tuplana tai triplana

Vierailija
9/11 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katellinen p... olet.

Vierailija
10/11 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mietin itekin onko osa kateutta, mutta enemmän mua ihan periaatteesta ottaa päähän tuo että yksi vetää välistä ja vielä kehuu siitä saamillaan rahoilla. Taidan tehä ainakin niin, että lopetan ostamasta hänen tuotteitaan, käymästä kutsuilla ym. ja näin osoitan mitä mieltä touhusta olen.

Vierailija
11/11 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa keskittyisit omaan elämääsi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi