Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joillekin sinkkuus on kova red flag?

Vierailija
17.06.2024 |

Jos olet sinkku ja vastapuoli on suhteessa niin tälle sinkkuutesi on elämääkin suurempi ongelma. Miksi ?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset pyrkivät löytämään oman itsensä ulkopuolisen syyn negatiivisille asioille, ja muita on helppo syyttää. 

Vierailija
22/28 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mua ainakin pidetään outona kun en ole koskaan seurustellut ja olen 27 vuotias. Kai sitä aatellaan että seurustelematon on jotenkin kelpaamaton.

Huvitti eräässä toisessa ketjussa, kun iloittiin lapsen muuttamista pois lapsuudenkodistaan niin heti uhattiin lapsenlapsilla, jne. Meillä on miehen kanssa yhteensä kuusi lasta, jotka on noin sinun ikäisiä. Yksi heistä on seurustellut, kerran. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mua ainakin pidetään outona kun en ole koskaan seurustellut ja olen 27 vuotias. Kai sitä aatellaan että seurustelematon on jotenkin kelpaamaton.

Ehkä oletkin aseksuaali.

Vierailija
24/28 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin eilen melko hämmentynyt, että vielä 2024 käydään keskustelua siitä millainen naisen tulisi olla, että tämä saa miehen itselleen.

Onko pakko haluta omistusasunto, parisuhde, lapsia ja koira? 

Ei. Useinhan juuri naiset noita asioita haluavat, miehet haluavat naista. 

Oikeastaan elämä olisi paljon mukavampaa, jos parikymppisenä olisi ollut jo kokemusta yhdestä kunnon seurustelusuhteesta, ja jos seksihalut olisivat olleet samaa luokkaa kuin nyt 40+. Olisin jäänyt ikisinkuksi. Mutta ei. Piti tämäkin kokea. 

No joo, on siis elämäni niin hyvää kuin nyt tavallisella perheellisellä ihmisellä olla, mutta kieltämättä HELPOMMALLA pääsisi yksin eläessä. Ei tarvitsisi hoitaa kuin omat asiansa, ja korkeintaan oma lemmikki, jos sellaisen olisi tullut hankkineeksi. 

Vierailija
25/28 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. En tunne tuollaista henkilöä.

Seurustelevaa idioottia vai sinkkua?

Vierailija
26/28 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole niin sinut sinkkuutesi kanssa mitä yrität itsellesi vakuuttaa? Kun on sinut itsensä kanssa, muiden käytös menee muiden puutteellisuuden piikkiin. 

Se on toisinpäin. Jos parisuhteessa oleva nälvi sinkkuja niin on jotain pahasti pielessä. Kuka tuollaisen negatiivisen ihmisen kanssa haluaa seurustella?

Vierailija
27/28 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä oletkin aseksuaali.

Se olisi hyvä selitys mutta olen erittäin kiinnostunut seksistä.

Vierailija
28/28 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh mikä vastapuoli? 

Moukka puoli kysymys... Miksi Suomessa on niiin paljon tyhmiä ihmisiä vielä tänä päivänä.?????? 

Itsesi kohdalla todistit että näin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi