Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastus, jossa tapaa niitä miehiä

Vierailija
17.06.2024 |

Niin, nyt vinkkejä missä harrastuksissa miehiä voi tavata. Nettideittailu ei oikein ota lähteäkseen, väkinäistä ja vaikeaa.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oluen juonti. Suurin osa miehistä nauttii oluen juonnista. 

Vierailija
2/38 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamppailulajit, moottoriurheilu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä "niitä"? Niitä, jotka kärsivät peräsuolen laskeumasta?

Vierailija
4/38 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tiedä. Mutta jos keksit tuollaisen harrastuksen, niin tule kertomaan. Minäkin tulen sitten sinne :D

T. epätoivoinen sinkku

Vierailija
5/38 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai "niitä miehiä" eli homoja?

Vierailija
6/38 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tractor pulling. Huhun mukaan niissä piireissä ei ole koskaan nähty naista, joten saumasi ovat hyvät.

Vierailija
7/38 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä miehiä, oli viittaus siihen, kun täällä aina sanotaan, että harrastukseni kautta löytyy miehiä 😅 Ei vaan mun harrastusten, joten siksi kyselen. Kamppailulajit vois olla hyvä, mutta niissäkin näyttää olevan usein miehet ja naiset erikseen 🤔

Vierailija
8/38 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä miehiä, oli viittaus siihen, kun täällä aina sanotaan, että harrastukseni kautta löytyy miehiä 😅 Ei vaan mun harrastusten, joten siksi kyselen. Kamppailulajit vois olla hyvä, mutta niissäkin näyttää olevan usein miehet ja naiset erikseen 🤔

Ei oo kyllä ollut yhdessäkään kamppailulajissa mitä itse olen harrastanut. Monet on niissä pariutunut (paitsi minä). 

Vierailija
9/38 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluseurojen vapaaehtoistyö. Niissä on ensinnäkin huutava pula aktiiveista kun perinteinen talkootyö ei enää ihmisiä nappaa. Toisekseen niissä toimii paljon miehiä.

Vierailija
10/38 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene karhumetsälle. Vastaan kävelee todennäköisemmin mies kuin karhu.

Vierailija
11/38 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ne deittisovellukset on melko kauheita, niin nykypäivänä silti paras tutustumistapa vähemmän sosiaalisille/meneville henkilöille. 

Itsellä ainut "sosiaalinen" harrastus on kuntosali, mutta ei siellä ole soveliasta lähestyä. Sosiaaliset kohtaamiset jäävät työpaikan, ruokakaupan ja kuntosalin väliin.

Vierailija
12/38 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golf, sinne vaan greenille puttailemaan tai varaamaan ittensä samaan lähtöön 3 miehen kanssa

Vierailija
13/38 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pride-marsseilla ainakin kesäisin tapaa paljon niitä miehiä - ja miesoletettujakin.

Eikä tarvitse huolehtia, että vahingossakaan törmäisi Sebastianiin, Petteriin, Willeen tai edes Räsäsen Päiviin :D

Persuihinkaan ei törmää, ellei erehdy dark roomiin, jossa ne kyllä päivystävät.

-winner-

Vierailija
14/38 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammunta, metsästys, moottoriurheilu. Lintubongareissa näyttää olevan paljon enemmän miehiä kuin naisia.

Vierailija
15/38 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastus, metsästys, frisbeegolf, jousiammunta, avantouinti... Myös raveissa käyminen, ei niin hyvä kun rahat menee vedonlyönteihin.

Vierailija
16/38 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan tiedä. Mutta jos keksit tuollaisen harrastuksen, niin tule kertomaan. Minäkin tulen sitten sinne :D

T. epätoivoinen sinkku

Et tule, en halua sinua sinne

Vierailija
17/38 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo kyllä ollut yhdessäkään kamppailulajissa mitä itse olen harrastanut. Monet on niissä pariutunut (paitsi minä). 

Siellä ilmeisesti lause siitä kumpi on "hellan ja nyrkin välissä" ratkaistaan joka ainoa päivä ;DD

-winner-

Vierailija
18/38 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uinti, padel,  tennis, hiihtäminen, laskettelu, monipuolinen lukeminen = kirjasto, keilaus, kaikenlaiset konsertit, pop-iskelmä, rock, klassinenkin ym. Matkailu.  Penkkiurheilu.

Täss muutamia esimerkkeinä siitä, että samoilla paikoilla liikkuu myös miehiä, saman kiinnostuksen tai ajanvieton takia.

Vierailija
19/38 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan täytyy sun aloittaa CS:n pelaaminen. Voittaisit joka matsin miesneitsyitä vastaan pelkästään vilauttamalla vähän buubseja kesken tulitaistelun ;DDDD

-winner-

Vierailija
20/38 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roolipelit. Nörttiä toimintaa mutta täyttää kriteerit. Niin pöytä kuin live action (ns. larppaus)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi