Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhannus yksin

Vierailija
17.06.2024 |

Mites muilla? Mitä teette yksin Jussina jos kukaan ei kutsu mihinkään eikä viitsi yksin lähteä minnekään😞

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan todennäköisesti yksin kotona ja selaan Vauvaa ja Youtubea jos ei ole päänsärkyä ja käyn ulkona jos ei satu niveliin ja lihaksiin. On tylsää, mutta empä voi muutakaan.

Vierailija
22/57 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistan paistinpannulla kerrostalokämpässä makkaraa, kun ei ole grilliä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et yksin viitsi lähteä mihinkään, niin silloinhan yksinolo on oma valintasi. Juhannuksena on tapahtumia suurinpiirtein jokaisessa nimenmutkassa, joten on ihan oma päätöksesi menetkö niihin vai et. Kukaan ei noteeraa, jos menet vaikka johonkin yleistötapahtumaan yksin. Senkun menet sinne ja olet. hymyile ihmisille, ota osaa jotenkin.

Niin, kun kukaan ei noteeraa niin siinä tulee vielä yksinäisempi olo kun muut ovat perheineen ja ystävineen liikenteessä. Lisäksi ei pidä paikkaansa ettei kukaan noteeraa, jotkut kyllä pitää säälittävänä hiippareina niitä ketkä käy yksin tuollaisissa yhteisöllisissä tapahtumissa. 

taisit tahallasi ymmärtää viestini väärin. Tarkoitin, että jos tapahtumaan saapuu yksin, niin se ei ole mikään huutomerkki, jonka vuoksi kaikki kääntyvät tuijottamaan. Kukaan ei

Tuskin tulee kun ei ole kukaan koskaan baareissakaan lähestynyt, ei myöskään tanssilavalla jossa kerran kävin. Ja aina kun yritän jutella jonkun kanssa saan jotain yhden sanan vastauksia. 

Vierailija
24/57 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et yksin viitsi lähteä mihinkään, niin silloinhan yksinolo on oma valintasi. Juhannuksena on tapahtumia suurinpiirtein jokaisessa nimenmutkassa, joten on ihan oma päätöksesi menetkö niihin vai et. Kukaan ei noteeraa, jos menet vaikka johonkin yleistötapahtumaan yksin. Senkun menet sinne ja olet. hymyile ihmisille, ota osaa jotenkin.

Niin, kun kukaan ei noteeraa niin siinä tulee vielä yksinäisempi olo kun muut ovat perheineen ja ystävineen liikenteessä. Lisäksi ei pidä paikkaansa ettei kukaan noteeraa, jotkut kyllä pitää säälittävänä hiippareina niitä ketkä käy yksin tuollaisissa yhteisöllisissä tapahtumissa. 

taisit tahallasi ymmärtää viestini väärin. Tarkoitin, että jos tapahtumaan saapuu yksin, niin se ei ole mikään huutomerkki, jonk

eli kun sanojesi mukaan noin käy aina, niin silloin sinä teet sosiaalisesti jotain väärin. Sosiaalisia taitoja voi opetella, esimerkiksi youtubessa on paljon opetusvideoita aiheeseen. Koska selvästi kärsit yksinäisyyden tunteesta, niin miksi et nyt sitten opettelisi sosiaalisia taitojasi paremmaksi - etenkin, kun ilmeisesti nyt juhannuksenkin vietät yksin. Suosittelen kyllä, että juhannusaattona et opettele mitään, vaan torstaina teet itsellesi jonkun pienen listan asioista, joita on kiva tehdä yksin ja perjantaina sitten toteutat sitä listaa. Käy sitten perjantaina vaikka pienellä kävelyllä naapurikorttelissa illan suussaa ja jos näet vastaatulijoita, niin hymyile ja sano vaikka hyvän juhannuksen toivotukset. Joku saattaa vaikka aidosti ilahtua siitä.

Vierailija
25/57 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä riittää tekemistä juhannuksena niin paljon kuin vaan viitsii ja jaksaa. Aivan hyvin voi yksin liikuskella minne huvittaa ja juttuseuraa löytyy joka paikasta. Tässä lähellä, missä asun kaupunkiin jääneet kokoontuvat ihmettelemään kokkoa ja halutessaan saa ostaa grillattua makkaraa. Siellä käy väkeä todella paljon eikä hilluta humalassa, korkeintaan hilpeässä pienessä sievässä. Itse olen raitis. Ihanaa!

Vierailija
26/57 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ja helsingissä voi vaikka vuokrata sähköpyörän ja lähteä fillaroimaan pitkin rantoja ja katselemaan paikkoja. Voi sitten välillä istahtaa lepäämään jollekin penkille, syödä eväät ja hyvässä lykyssä joku tulee juttelemaan (toivottavasti joku muu kuin känniä.liö). Koiranulkoiluttajat usein "joutuvat" juttusille vieraiden kanssa, koska heidän koiransa haluavat tulla tutustumaan ja saamaan rapsutuksia. Noissa tilanteissa aika helposti saa juttua aikaiseksi ihan "moi! saako tätä silittää?" kysymyksestä lähtien, tai sitten jos ei halua ja koiranomistaja pyytelee anteeksi, niin voi sanoa iloisesti "ei se haittaa, näinhän nää asiat selviää!" ja sitten voi jatkaa vaikka, että "eikö olekin nätti ilma! en itse asu näillä päin, mutta ajattelin nyt juhannuksen kunniaksi tutustua uuteen kapunginosaan"

Vierailija
27/57 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

taisit tahallasi ymmärtää viestini väärin. Tarkoitin, että jos tapahtumaan saa

Mulle on sanottu että mulla on hyvät sosiaaliset taidot (esim en riitele, puhu päälle, jankuta vain omista jutuistani, utele liikaa ym). Ammattinikin on sosiaalialalta (nyt tosin työtön). En vain ole riittävän mielenkiintoinen ihminen. Tunne-elämäni on hyvin lattea, ulkonäkökin on ellei nyt ruma niin täysin mitäänsanomaton (naaman ja kropan mittasuhteet ihan pielessä ym) eli mussa ei vaan ole mitään mikä kiinnostaisi ketään. 

Vierailija
28/57 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi mitä ruikutusta. Oletko ihan vakavissasi?

Vierailija
29/57 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikisinkku ja ollut aikalailla yksinäinen joku 5 vuoden ajan. Menee melkein kaikki juhlapäivät yksin eikä se minua haittaa, voisin mennä kyllä vanhempien luokse mutta en mene koska en edes juhli juhannusta millään tapaa.

Tää viikko töitä ja alkaa kesäloma, saa levätä ja möllöttää kotona. Juhannus on minulle ihan tavallinen viikonloppu, hyvä vaan että kaupungissa on hiljaista ja kaupoissa ei ole ruuhkaa, tykkään! :) 

M33

Vierailija
30/57 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona olen päättänyt olla, ollut 3 vkl sukujuhlia, enkä mene kaverin pihalle grillaa kuten 3 juhannusta olen käynyt.

Vierailija
31/57 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset yliarvioi tasonsa parisuhdemarkkinoilla, siksi pitää olla yksin myös juhannus.

Vierailija
32/57 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo, jotkut pitää. Ihan samalla laila kuin että jotkut ihmisistä on sisimmältäänkin pahoja, tai että jotkut meistä sairastaa verenpainetautia. --> Se, että jotkut ajattelee, ei merkitse sitä, että kaikki ajattelee.

Mietin tässä hetken omia osallistumisiani yhteisöllisiin tapahtumiin. Moneen menen ihan yksin, koska kaveripiiristä jotkut ei pääse ja jotkut sanoo ettei tykkää siitä ja siitä tapahtumasta. Jos olen jonkun miehen kanssa ja mies vaikka kuljettaa meidtä autolla sinne (minulla ei autoa), niin joskus on tehty niinkin, että minä menen tapahtumaan edeltä ja mies jää etsimään parkkipaikkaa ja tulee perästä. Koskaan ei ole ollut tunnetta, että joku pitäisi minua outona hiipparina. En myöskään jää norkoilemaan sisääntulon edustalle, että se mies voisi minut löytää tai kun yksin ei kehtaa mennä, jos joku vaikka alkaa luulla, että tuolla ei ole ystäviä, vaan lähden kulkemaan pitkin tapahtuma-aluetta. Aika usein juttelen vieraiden kanssa. Jos on joku myyntitapahtuma, niin voin jutella myyjän kanssa tai sitten jään kuuntelemaan myyntipuhetta, kun myyjä yrittää saada jonkun minua edellä olevan asiakkaan ostamaan jotain.

Ehkä minun ja "en kehtaa mennä yksin" - ihmisten ero on se, että minä en perusta omaa ihmisarvoani siihen, että menenkö johonkin yksin vai seurassa. Menen minne haluan ja minne ehdin ja sillä siisti. En määritä itseäni muiden minusta tekemien tulkintojen kautta myöskään.

Vierailija
33/57 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina ei keestä juua, niin mitä tuota oikeen vois tehä yksin kaupungissa. Ja kaiken lisäksi siis Oulussa.

Vierailija
34/57 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viina ei keestä juua, niin mitä tuota oikeen vois tehä yksin kaupungissa. Ja kaiken lisäksi siis Oulussa.

sieltä vaan valitsemaan:

https://tapahtumat.munoulu.fi/fi-FI?sort=startDate&start=21.6.2024&end=…

Vierailija
35/57 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin varmaan jotain hyvää ruokaa itelleni, kuuntelisin ikivihreitä ja sekoittaisin raparperidrinkin. 

Vierailija
36/57 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paistan paistinpannulla kerrostalokämpässä makkaraa, kun ei ole grilliä. 

Ei mullakaan grilliä ole mutta uunissa grillivastus.

On mulla sähkösavustin. Sinne laitan lohta.

Olen yksin ja nautin olostani. Hommaan herkkuruokaa. Siivoilen, nukun, laitan pihaa. Aikuinen lapsi varmaan piipahtaa töiden tauolla syömässä.

Jos sää suosii niin käyn uimassa ja/tai ajelen moikkaamaan sukulaisia. Isot kaupat täällä myös auki joten voisin kierrellä huvikseni alennusmyyntejäkin tutkailemassa. En lähde kenenkään mökeille tylsistymään vaan teen itsekseni just mitä huvittaa.

Ihana miniloma.

Vierailija
37/57 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kevyt pyörälenkki juhannusaattona. Kesäkeittoa tai kanakeittoa tjsp., ei mitään kovin monimutkaista tai raskasta ruokaa.

Voisi katsoa yle areenasta jotakin sarjaa tai pelata tietokoneella, jos jokin toivelistalla oleva peli on tarjouksessa.

Yksi tylsimmistä vaihtoehdoista on kehittää itseään ohjelmoinnin suhteen koittaen varmistaa työllistymistä jatkossa (töissä tällä hetkellä).

Vierailija
38/57 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja nautin rauhasta. Minusta juhannus on aivan turha pakkojuhla. Samaten on uusi vuosi.

Käyn uimassa, jos on hyvä sää. Pakkaan eväät ja pari kylmää siideriä sekä hyvän kirjan mukaan. Teen mansikkakakun. Olen pihalla. Hoidan puutarhaa. Katson hyviä sarjoja. Nukun pitkään. Teen herkkuruokia, ehkä grillaan. Käyn saunassa.

Vierailija
39/57 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin minäkin. Ajattelin aloittaa lukemaan Kate Atksinonin Jackson Brodie-sarjan uusiksi, elokuussa pitäisi ilmestyä uusi. Tuskin kuitenkaan heti suomeksi.

Vierailija
40/57 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin Norjaan, täällä juhannusta vietetään vasta 24.6. joten Suomen (pakko)juhannuksena voin viettää ihan normaalin reissupäivän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi