Juhannus yksin
Mites muilla? Mitä teette yksin Jussina jos kukaan ei kutsu mihinkään eikä viitsi yksin lähteä minnekään😞
Kommentit (57)
En mitään erityistä. Nautin vapaapäivästä. Jos on hyvä sää, istuskelen puutarhassa ja teen pihahommia. Jos on huonompi sää, nettailen, luen tai pelaan tietokoneella sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samoja asioita kuin muutenkin. Käyn salilla, lenkillä, syömässä, jne.
Ihan tavallinen viikonloppu luvassa itselläkin. Olen tosin töissä.
Itselläni ei oikestaan mitään omia juhannustraditioita. Päivä muitten joukossa. En ole kutsunut ketään, säästä riippuu, ulkoilenko vai vietänkö lukupäivän!
Vähän jännittää saanko ekat perunat omasta maasta. Muuten on luvassa ihan tavallinen yhdellä päivällä pidennetty viikonloppu.
Kun lopetin seurustelun niin sen jälkeen olen viettänyt kaikki juhlapäivät yksin. Julkiset kulje ja mulla ei oo autoa eli en pääse sukulaisille/kavereille. Ei haittaa, saan tehdä just mitä haluun ja siihen aikaan kun haluun. Tietty taloyhtiön hiljaisuusajan rajoissa. Mutta onhan se ihanaa kun on syönny pötsin pömpölleen niin voi ottaa päivänokoset eikä esmes tartte alkaa tiskaan tai valmistaan seuraavaa kattausta.;)
Olin joskus nuorena kesätöissä ollessani yksin juhannuksen kotona ja tylsää oli. Sen jälkeen olen ollut kavereiden tai omalla mökillä, laivalla tai jossain muualla reissussa. Tänä juhannuksena menen mökille ja vasta heinäkuun alussa reissuun, kun loma alkaa.
Jos et yksin viitsi lähteä mihinkään, niin silloinhan yksinolo on oma valintasi. Juhannuksena on tapahtumia suurinpiirtein jokaisessa nimenmutkassa, joten on ihan oma päätöksesi menetkö niihin vai et. Kukaan ei noteeraa, jos menet vaikka johonkin yleistötapahtumaan yksin. Senkun menet sinne ja olet. hymyile ihmisille, ota osaa jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos et yksin viitsi lähteä mihinkään, niin silloinhan yksinolo on oma valintasi. Juhannuksena on tapahtumia suurinpiirtein jokaisessa nimenmutkassa, joten on ihan oma päätöksesi menetkö niihin vai et. Kukaan ei noteeraa, jos menet vaikka johonkin yleistötapahtumaan yksin. Senkun menet sinne ja olet. hymyile ihmisille, ota osaa jotenkin.
Niin, kun kukaan ei noteeraa niin siinä tulee vielä yksinäisempi olo kun muut ovat perheineen ja ystävineen liikenteessä. Lisäksi ei pidä paikkaansa ettei kukaan noteeraa, jotkut kyllä pitää säälittävänä hiippareina niitä ketkä käy yksin tuollaisissa yhteisöllisissä tapahtumissa.
Tekisin varmaan itselleni jotain kesäistä ruokaa ( sillä tykkään kokkailusta), keräisin kukkia maljakkoon, tissuttelisin ja kuuntelisin jotain kivoja leppoisia podcasteja ( missä tuntuu vähän kuin kuuntelisi kavereita). Tällä palstallakin on varmasti myös juhannuksena juttuseuraa, tosin olen huomannut sellaisen ilmiön, että juhlapyhien aikaan täällä on ( jos mahdollista vielä enemmän)tosi ilkeää meininkiä.
Joku kukkainen tai villiyrttinen jalkakylpy voisi olla kiva kesäinen juttu juhannukseen.
Toivottavasti keksit jotain sellaista mikä on sinulle mieluista tekemistä, ja pystyt tekemään mahdollisimman mukavan juhannuksen itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Kun lopetin seurustelun niin sen jälkeen olen viettänyt kaikki juhlapäivät yksin. Julkiset kulje ja mulla ei oo autoa eli en pääse sukulaisille/kavereille. Ei haittaa, saan tehdä just mitä haluun ja siihen aikaan kun haluun. Tietty taloyhtiön hiljaisuusajan rajoissa. Mutta onhan se ihanaa kun on syönny pötsin pömpölleen niin voi ottaa päivänokoset eikä esmes tartte alkaa tiskaan tai valmistaan seuraavaa kattausta.;)
Se ei ole parisuhde statuksen vika, jos olet aiemmin toiminut piikana. Hymiö.
Yksin olen, ei mitään suunnitelmia. Jos hyvä ilma, voisi jossain päivällä käydä.
Mies lähteen lasten kanssa mökille, kun mulla on töitä. Enkä aio tehdä hittojakaan. Mies lupasi tehdä jonkun ruuan ylläriksi, ettei mun tarvi sitäkään tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kun kukaan ei noteeraa niin siinä tulee vielä yksinäisempi olo kun muut ovat perheineen ja ystävineen liikenteessä. Lisäksi ei pidä paikkaansa ettei kukaan noteeraa, jotkut kyllä pitää säälittävänä hiippareina niitä ketkä käy yksin tuollaisissa yhteisöllisissä tapahtumissa.
Joo ei yksin mihinkään voi mennä, naiset menee kahdestaan veskiinkin. Mitä ihmettä sinua kiinnostaa mitä muut tuntemattomat ajattelee. Tosiaan taitaa olla niin, ettei kukaan ajattele yhtään mitään. Niin, ja jos sinua ei ole kutsuttu mihinkään, niin miksi et itse kutsu ketään kotiisi tai kysy tutuilta ja ystäviltä, mihin mentäisiin yhdessä? Itse olen tottunut liikkumaan yksin ilman ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei yksin mihinkään voi mennä, naiset menee kahdestaan veskiinkin. Mitä ihmettä sinua kiinnostaa mitä muut tuntemattomat ajattelee. Tosiaan taitaa olla niin, ettei kukaan ajattele
Ei ole tuttuja tai ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taisit tahallasi ymmärtää viestini väärin. Tarkoitin, että jos tapahtumaan saapuu yksin, niin se ei ole mikään huutomerkki, jonka vuoksi kaikki kääntyvät tuijottamaan. Kukaan ei huomaa, että saavut yksin. Sen jälkeen on sinun itsesi vastuulla, että mitä teet. Voit vaikka mennä jonnekin grillipaikalle grillaamaan makkaraa ja siinä yhteydessä ottaa kontaktia muihin grillaajiin. Tai mennä tanssilavan reunalle seisomaan ja liikahtelemaan siihen malliin, että tekisi mieli mennä tanssimaan ja jos siellä on tanssihalukkaita miehiä paikalla, niin joku voi tulla pyytämään lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei yksin mihinkään voi mennä, naiset menee kahdestaan veskiinkin. Mitä ihmettä sinua kiinnostaa mitä muut tuntemattomat ajatte
rupea hankkimaan niitä sitten, mutta sitä ennen karista itsestäsi tuo negatiivisuus ja toisten tyrmääminen. ei kukaan halua negatiivisen nellin kanssa olla
Tasan ei käy onnenlahjat. Mä haluaisin olla yksin,mutta lupasin mennä miehen kanssa tämän sisaren perheen luokse grillaamaan.Ehdotin,että menisi yksin,mutta halusi välttämättä minut mukaansa.
Harmi kun muut ei tee asioita puolestasi.
Ihan samoja asioita kuin muutenkin. Käyn salilla, lenkillä, syömässä, jne.