Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ruma ja pullea-tuntunut aina että suurin osa naisista on kauniimpia. Vieläkö vanhana 50 v voi löytää rakkauden?

Vierailija
17.06.2024 |

En todellakaan ole ikinä ollut kaunein, ja nykyään olen suht lihavakin. Olen ollut yksin jo tovin, toki elämässäni miehiä on ollut. Nyt tullut tunne, että olisi vielä kiva kokea rakkaus, mutta taitaa olla toivoton tehtävä.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se iästä ole kiinni ja tuskin on painostakaan, vaikkei se tietenkään asiaa helpota.

Vierailija
2/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun tartte itseesi rakastua. Vaan toiseen ihmiseen joka on myös epätäydellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vanha on 50v? Minusta joku 80v alkaa olla vanha

Vierailija
4/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sun tartte itseesi rakastua. Vaan toiseen ihmiseen joka on myös epätäydellinen.

Mut sen toisen ihmisen pitäisi myös rakastua rumaan ja pulleaan keski-ikäiseen. Mulla sama juttu kuin aapeella. 

Vierailija
5/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v. naisten ongelma on, että 50v. miehillä ei seiso. Niillä joilla seisoi joskus vähän, ei seiso enää, kun hormonintuotanto on laskenut ja libido oli ennestään alhainen. Kyntösonnit taas on juoneet ja narkanneet libidonsa, jos ovat edes hengissä enää.

Normaalit on naimisissa tai myytti. 

Vierailija
6/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50v. naisten ongelma on, että 50v. miehillä ei seiso. Niillä joilla seisoi joskus vähän, ei seiso enää, kun hormonintuotanto on laskenut ja libido oli ennestään alhainen. Kyntösonnit taas on juoneet ja narkanneet libidonsa, jos ovat edes hengissä enää.

En minäkään seksiä kaipaa. Ei ap

Vierailija
7/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehiltä saa rakkautta, vaikka olisi hoikka ja hyvännäköinenkin. Hyväksi käyttävät ja hylkäävät. Etsi rakkaus itsestäsi ja omasta elämästäsi, tee mitä tykkäät. Fantasia miehestä on usein 1000% parempi, kuin todellisuus

Vierailija
8/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähesty jotain rumaa ja pulleaa 50v sinkkumiestä

Vierailija
9/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole missään nimessä mahdotonta löytää ihmistä rinnalleen vaikka olisit lihava ja viiskymppinen. Se ei toki käy enää yhtä helposti kuin nuorena. Älä lannistu. Tuossa iässä persoonasi ratkaisee jo paljon enemmän kuin ulkonäkö. Ja painon pudotus on aina mahdollista, se voisi myös vahvistaa itsetuntoa ja sillain helpottaa miehen löytämistä :)

Vierailija
10/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehiltä saa rakkautta, vaikka olisi hoikka ja hyvännäköinenkin. Hyväksi käyttävät ja hylkäävät. Etsi rakkaus itsestäsi ja omasta elämästäsi, tee mitä tykkäät. Fantasia miehestä on usein 1000% parempi, kuin todellisuus

Niin totta. Olisipa tuon ymmärtänyt silloin parikymppisenä. N57

Vierailija
11/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ruma ja pullea incel? Mahdotonta löytää ketään.

Jos olet normaali nainen, löydät varmasti. Tuon ikäisistä miehistä 60% on eronnut tai sinkku.

Itse löysin 57-vuotiaana, enkä edes etsinyt. Se käveli vastaan harrastuksessa ja alkoi flirttailla (umpisurkeasti) mutta aikaa myöten yhä paremmin. Lopulta jopa niin, että se toimi.

Vierailija
12/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti löydät rakkauden, ap! Riittää kun sopiva mies sattuu kohdalle ja etsii kivaa naista.

Ei ulkonäkö ole kaikki. Mukava luonne, tervepäisyys ja huumorintaju paljon tärkeämpiä.

Onnea matkaan!

Vierailija
13/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vanha on 50v? Minusta joku 80v alkaa olla vanha

Mun isä meni 81-vuotiaana uudestaan naimisiin. Incelit tykkää kun sanon, että 50-vuotiaan naisen kanssa, jolla on 5 lasta.

Mutta isä onkin fyysisesti ja psyykkisesti paremmassa kunnossa kuin kolmekymppiset ja tämä nainen ns. vanha sielu.

Vierailija
14/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella ikä on suhteen este heti kun noin 45 vuoden rajapyykki on ylitetty. Kaikki miehet 70 v papparaisista alkaen haluaa timmin ja kauniin kolmekymppisen. Joten ikävä sanoa: jos tähän asti olet ollut ruma pullero joka ei saa miestä niin nyt olet ruma JA vanha pullero eikä sun mahdollisuudet löytää miestä ole yhtään parantuneet.  

Vierailija
15/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässäsi on ollut miehiä, mutta et ole koskaan kokenut rakkautta? Nyt en ymmärrä.

Miksi sulla on ollut miehiä, joita et ole rakastanut?

Vierailija
16/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. 50 vuotiaan naisen kannattaa joko ottaa nuorempi mies, tai jos on liian ruma/läski saamaan nuorempaa miestä, niin sitten vaan hankkia kissa. 

Vierailija
17/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

55-vuotiaalla miehelläni seisoo kunnolla joka ikinen päivä. Lisäksi siihen ei tarvita muuta kuin että kuljen hänen edellään kaupassa. Hän tykkää katsella kaunista peffaani kun kävelen.

Tokmannia ei uskoisi niin seksuaaliseksi paikaksi mutta sielläkin, jopa.

Ei tietenkään läskeillä munansa läppärillä paistaneilla liikkumattomilla 30-vuotiailla  eunukeilla seiso, se on selvä.

Mieheni on entinen urheilija. Maratoonari, jalkapalloilija, jenkkifutari ja valmentaja. Ja tekee päivittäin fyysistä työtä ulkoilmassa.

N 59

Vierailija
18/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut sen toisen ihmisen pitäisi myös rakastua rumaan ja pulleaan keski-ikäiseen. Mulla sama juttu kuin aapeella. 

Kasvata itsetunto. Miksi vatussa olet omaksunut naistenvihaajien asenteet? 50-vuotias nainen on kaunis. Kaikenikäinen nainen on kaunis. Miehet haluavat naisia ja jos eivät meitä saa, alkavat solvaamaan. Ei niitä kannata kuunnella eikä uskoa.

Vierailija
19/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä olin "vain" 44 kun tapasin mieheni, mutta olin sairaalloisen lihava ja kaunis en ole ollut koskaan, en edes nuorena ja hoikkana. Olin se ruma tyttö, jota lukiossakaan kukaan ei halunnut vanhaintanssipariksi, vaan mieluummin jätti koko tanssit välistä kuin minun kanssani olisi joutunut tanssimaan. 

Mutta ihmisten pinnallisuus vähenee iän myötä, ainakin fiksujen ja syvällisten ihmisten. Ei mulla ole aikuisella iällä koskaan ollut vaikea löytää seuraa, vaikka olen ruma, ja jostain 35 v. eteenpäin enenevässä määrin lihavakin. Aviopuolison tosin tapasin vasta 44-vuotiaana ja naimisiin mentiin kun täytin 47. Hän on minua muutaman vuoden nuorempi ja normaalipainoinen. Mutta hän on syvällinen, henkisyydestä kiinnostunut ihminen, ei ulkokuori hänelle ole ihmisessä pääasia. En minä itsekään olisi edes huolinut jotain pinnallista tyyppiä, jolle vielä keski-iässä ulkonäkö on valtavan tärkeää. Se ulkonäkö kun on ihan jokaiselta kovaa vauhtia jo rapistumassa, ja siihen täytyy vaan sopeutua, ja rakkauden kestää sekin.

Vierailija
20/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella ikä on suhteen este heti kun noin 45 vuoden rajapyykki on ylitetty. Kaikki miehet 70 v papparaisista alkaen haluaa timmin ja kauniin kolmekymppisen. Joten ikävä sanoa: jos tähän asti olet ollut ruma pullero joka ei saa miestä niin nyt olet ruma JA vanha pullero eikä sun mahdollisuudet löytää miestä ole yhtään parantuneet.  

Jumalauta miten säälittävä harhaluulo. Syrjäytynyt uli nyt viimeisenä tarvitaan tähän ketjuun, kun SINÄ ET SAA KETÄÄN.

Naiset on ihania. Viis iästä, mutta sinä sairas ja toksinen  hyypiö.

M 55

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi