Olen ruma ja pullea-tuntunut aina että suurin osa naisista on kauniimpia. Vieläkö vanhana 50 v voi löytää rakkauden?
En todellakaan ole ikinä ollut kaunein, ja nykyään olen suht lihavakin. Olen ollut yksin jo tovin, toki elämässäni miehiä on ollut. Nyt tullut tunne, että olisi vielä kiva kokea rakkaus, mutta taitaa olla toivoton tehtävä.
Kommentit (66)
Onko mitään syytä että et voi laihduttaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku vielä tuossa iässä haluaisi kilpailla niistä pinnallisista ulkonäköön takertuvista miehistä? Niitäkin on, ja ne pääosin jahtaa niitä nuorempia, voivat ikäisensä kelpuuttaa lähinnä jos tämä on poikkeuksellisen hyvän näköinen ikäisekseen. Mutta mitä käy, jos tämä vielä poikkeuksellisen hyvän näköinen rupsahtaa, kuten ihmisille tuppaa käymään aina lopulta? Kestääkö rakkaus, jos se perustuu ulkoiseen viehätykseen?
Itse ainakin halusin kumppanin jolle kelpaan juuri sellaisenani, ja jonka kanssa vanheta yhdessä aitona itsenäni, joka rakastaa minua ihmisenä eikä sellaista joka pitäisi minua vaan jotenkin seksiobjektina tai kauniina koristeena käsipuolessa ihmisille esitellä. Niinpä tahallani etsiessäni seuraa en meikannut, en pukeutunut näyttävästi, en mitenkään yrittänyt olla kaunis. Pinnalliset pois hus. Löysin itselleni hyvän miehen kristillisestä deittipalvelusta, vaikka en ole itse uskovainen vaan agnostikko.
"Miksi joku vielä tuossa iässä haluaisi kilpailla niistä pinnallisista ulkonäköön takertuvista miehistä?"
Hyvännäköisistä miehistä kilpaillaan. Jos se hyvännäköinen mies sattuu itse olemaan pinnallinen, niin se on asia jonka naiset ovat valmiita hyväksymään.
Ap ei siis halua samantasoista rumaa miestä ja on sen takia sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei siis halua samantasoista rumaa miestä ja on sen takia sinkku.
Ei ne rumat miehetkään yleensä halua rumaa naista.
Mitä sitä nainen edes miehellä tekee? Sinkkuna saa nukkua kun haluaa, syödä mitä haluaa ja tehdä mitä haluaa. Eikä kukaan narise miksi ajoit autolla sitä tai tätä reittiä kun toinen on lyhyempi tms.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitä nainen edes miehellä tekee? Sinkkuna saa nukkua kun haluaa, syödä mitä haluaa ja tehdä mitä haluaa. Eikä kukaan narise miksi ajoit autolla sitä tai tätä reittiä kun toinen on lyhyempi tms.
Niin, eikä tarvitse elää väkivallan pelossa.
Etsi samantasoinen kumppani kuin itse olet.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on varmaan itselläsi mies, ollut jo vuosikymmeniä, eli miksi?
Vierailija kirjoitti:
Kysytkö vakavissasi että miksi jotkut ihmiset haluavat kumppanin itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Eihän sun tartte itseesi rakastua. Vaan toiseen ihmiseen joka on myös epätäydellinen.
Päinvastoin, kun itsetunto on kunnossa, kaikki sujuu. Kukaan ei kaipaa perässävedettävää luuseria. Terve itsearvostus ei ole toksista narsismia.
Läskit saa vuodessa pois, jos vaan alottaa kunnon treenin ja oikeen syömisen mutku ei kelpaa. Läskeille deittimarkkinat eivät ole helppoja.
Vierailija kirjoitti:
Läskit saa vuodessa pois, jos vaan alottaa kunnon treenin ja oikeen syömisen mutku ei kelpaa. Läskeille deittimarkkinat eivät ole helppoja.
Ei tuo rumaan naamaan auta. Etenkään kun se on iän myötä valahtanut ym. Miehille kasvojen kauneus on tärkeämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sun tartte itseesi rakastua. Vaan toiseen ihmiseen joka on myös epätäydellinen.
Päinvastoin, kun itsetunto on kunnossa, kaikki sujuu. Kukaan ei kaipaa perässävedettävää luuseria. Terve itsearvostus ei ole toksista narsismia.
Ei se ulkonäkö muutu sen kauniimmaksi vaikka miten arvostaisi itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö tämän, että naisen onnellisuus laskee parisuhteessa ja miehen taas nousee. Sillä kun naisen lähtee parisuhteeseen miehen kanssa, niin alkaa naisella työleiri ja miehellä hotelli elämä. Nykyäänkin vielä naiset joutuvat kokemaan tämän kantapään kautta.
Vierailija kirjoitti:
Elämässäsi on ollut miehiä, mutta et ole koskaan kokenut rakkautta? Nyt en ymmärrä.
Miksi sulla on ollut miehiä, joita et ole rakastanut?
Eri, mutta lapsuus vaikuttaa. Kotona oli ulospäin hyvin, mutta epävakaan isän pahuudella on pitkä varjo. Hoitaminen on valtaa ja kun herkkä lapsi altistuu hyvän varjossa tehdylle pahalle sillä on vaikutusta myöhempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo rumaan naamaan auta. Etenkään kun se on iän myötä valahtanut ym. Miehille kasvojen kauneus on tärkeämpää.
Harvemmin on. 50% sun mahikset nousee sillä, että olet vain ruma, etkä ruma ja läski. Mut voithan sä surkutella sitä mielummin kun tekisit asialle mitään. Läskin tyypillinen mentaliteetti.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen mieheni kanssa hänen seuran, seksin, läheisyyden, ystävyyden, henkisen tuen ja ihan sen rakkauden takia 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö tämän, että naisen onnellisuus laskee parisuhteessa ja miehen taas nousee. Sillä kun naisen lähtee parisuhteeseen miehen kanssa, niin alkaa naisella työleiri ja miehellä hotelli elämä. Nykyäänkin vielä naiset joutuvat kokemaan tämän kantapään kautta.
Totta joka sana! Tästä on tehty tutkimuskin.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naiset-ovat-onnellisempia-ilman-mie…
Miehenä on ihan sama. Laihdutin normaalipainoiseksi ja aloitin salin. Olen nyt paremman näköinen, mutta naama on mitä on. Atleettisuuskaan ei auta mitää jos on keskivertoa lyhyempi.
Paremmalla naamalla saisi lyhyyttä anteeksi, mutta toimii myös toisinpäin.