Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ruma ja pullea-tuntunut aina että suurin osa naisista on kauniimpia. Vieläkö vanhana 50 v voi löytää rakkauden?

Vierailija
17.06.2024 |

En todellakaan ole ikinä ollut kaunein, ja nykyään olen suht lihavakin. Olen ollut yksin jo tovin, toki elämässäni miehiä on ollut. Nyt tullut tunne, että olisi vielä kiva kokea rakkaus, mutta taitaa olla toivoton tehtävä.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii rakkauski olis iha kivaa, mutta sitäkin kivempaa on herkkujen mässääminen ja hautaan asti yksin ja läskinä pysyminen? Et oo laihdutusta miettiny?

Ei laihdutus poista rumaa naamaa. Olin alle kolmekymppisenä urheiluharrastusten myötä hoikka ja timmi mutta naama oli edelleen kuin petolinnun prse. Eivät miehet kiinnostuneet. (ei ap) 

Miehenä on ihan sama. Laihdutin normaalipainoiseksi ja aloitin salin. Olen nyt paremman näköinen, mutta naama on mitä on. Atleettisuuskaan ei auta mitää jos on keskivertoa lyhyempi.

Paremmalla naamalla saisi lyhyyttä anteeksi, mutta toimii myös toisinpäin. 

Vierailija
42/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään syytä että et voi laihduttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku vielä tuossa iässä haluaisi kilpailla niistä pinnallisista ulkonäköön takertuvista miehistä? Niitäkin on, ja ne pääosin jahtaa niitä nuorempia, voivat ikäisensä kelpuuttaa lähinnä jos tämä on poikkeuksellisen hyvän näköinen ikäisekseen. Mutta mitä käy, jos tämä vielä poikkeuksellisen hyvän näköinen rupsahtaa, kuten ihmisille tuppaa käymään aina lopulta? Kestääkö rakkaus, jos se perustuu ulkoiseen viehätykseen?

Itse ainakin halusin kumppanin jolle kelpaan juuri sellaisenani, ja jonka kanssa vanheta yhdessä aitona itsenäni, joka rakastaa minua ihmisenä eikä sellaista joka pitäisi minua vaan jotenkin seksiobjektina tai kauniina koristeena käsipuolessa ihmisille esitellä. Niinpä tahallani etsiessäni seuraa en meikannut, en pukeutunut näyttävästi, en mitenkään yrittänyt olla kaunis. Pinnalliset pois hus. Löysin itselleni hyvän miehen kristillisestä deittipalvelusta, vaikka en ole itse uskovainen vaan agnostikko.

"Miksi joku vielä tuossa iässä haluaisi kilpailla niistä pinnallisista ulkonäköön takertuvista miehistä?"

Hyvännäköisistä miehistä kilpaillaan. Jos se hyvännäköinen mies sattuu itse olemaan pinnallinen, niin se on asia jonka naiset ovat valmiita hyväksymään.

Vierailija
44/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei siis halua samantasoista rumaa miestä ja on sen takia sinkku.

Vierailija
45/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei siis halua samantasoista rumaa miestä ja on sen takia sinkku.

Ei ne rumat miehetkään yleensä halua rumaa naista. 

Vierailija
46/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi, joku l ä s k i yäk!

Vierailija
47/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä nainen edes miehellä tekee? Sinkkuna saa nukkua kun haluaa, syödä mitä haluaa ja tehdä mitä haluaa. Eikä kukaan narise miksi ajoit autolla sitä tai tätä reittiä kun toinen on lyhyempi tms.

Vierailija
48/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitä nainen edes miehellä tekee? Sinkkuna saa nukkua kun haluaa, syödä mitä haluaa ja tehdä mitä haluaa. Eikä kukaan narise miksi ajoit autolla sitä tai tätä reittiä kun toinen on lyhyempi tms.

Niin, eikä tarvitse elää väkivallan pelossa.

Vierailija
49/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi samantasoinen kumppani kuin itse olet.

Vierailija
50/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on varmaan itselläsi mies, ollut jo vuosikymmeniä, eli miksi? 

Vierailija
51/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysytkö vakavissasi että miksi jotkut ihmiset haluavat kumppanin itselleen? 

Vierailija
52/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sun tartte itseesi rakastua. Vaan toiseen ihmiseen joka on myös epätäydellinen.

Päinvastoin, kun itsetunto on kunnossa, kaikki sujuu. Kukaan ei kaipaa perässävedettävää luuseria. Terve itsearvostus ei ole toksista narsismia.

Vierailija
53/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit saa vuodessa pois, jos vaan alottaa kunnon treenin ja oikeen syömisen mutku ei kelpaa. Läskeille deittimarkkinat eivät ole helppoja. 

Vierailija
54/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit saa vuodessa pois, jos vaan alottaa kunnon treenin ja oikeen syömisen mutku ei kelpaa. Läskeille deittimarkkinat eivät ole helppoja. 

Ei tuo rumaan naamaan auta. Etenkään kun se on iän myötä valahtanut ym. Miehille kasvojen kauneus on tärkeämpää. 

Vierailija
55/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sun tartte itseesi rakastua. Vaan toiseen ihmiseen joka on myös epätäydellinen.

Päinvastoin, kun itsetunto on kunnossa, kaikki sujuu. Kukaan ei kaipaa perässävedettävää luuseria. Terve itsearvostus ei ole toksista narsismia.

Ei se ulkonäkö muutu sen kauniimmaksi vaikka miten arvostaisi itseään. 

Vierailija
56/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö tämän, että naisen onnellisuus laskee parisuhteessa ja miehen taas nousee. Sillä kun naisen lähtee parisuhteeseen miehen kanssa, niin alkaa naisella työleiri ja miehellä hotelli elämä. Nykyäänkin vielä naiset joutuvat kokemaan tämän kantapään kautta.

Vierailija
57/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämässäsi on ollut miehiä, mutta et ole koskaan kokenut rakkautta? Nyt en ymmärrä.

Miksi sulla on ollut miehiä, joita et ole rakastanut?

Eri, mutta lapsuus vaikuttaa. Kotona oli ulospäin hyvin, mutta epävakaan isän pahuudella on pitkä varjo. Hoitaminen on valtaa ja kun herkkä lapsi altistuu hyvän varjossa tehdylle pahalle sillä on vaikutusta myöhempään.

Vierailija
58/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo rumaan naamaan auta. Etenkään kun se on iän myötä valahtanut ym. Miehille kasvojen kauneus on tärkeämpää. 

Harvemmin on. 50% sun mahikset nousee sillä, että olet vain ruma, etkä ruma ja läski. Mut voithan sä surkutella sitä mielummin kun tekisit asialle mitään. Läskin tyypillinen mentaliteetti. 

Vierailija
59/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mieheni kanssa hänen seuran, seksin, läheisyyden, ystävyyden, henkisen tuen ja ihan sen rakkauden takia 😊

Vierailija
60/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö tämän, että naisen onnellisuus laskee parisuhteessa ja miehen taas nousee. Sillä kun naisen lähtee parisuhteeseen miehen kanssa, niin alkaa naisella työleiri ja miehellä hotelli elämä. Nykyäänkin vielä naiset joutuvat kokemaan tämän kantapään kautta.

Totta joka sana! Tästä on tehty tutkimuskin.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naiset-ovat-onnellisempia-ilman-mie…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme