Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ruma ja pullea-tuntunut aina että suurin osa naisista on kauniimpia. Vieläkö vanhana 50 v voi löytää rakkauden?

Vierailija
17.06.2024 |

En todellakaan ole ikinä ollut kaunein, ja nykyään olen suht lihavakin. Olen ollut yksin jo tovin, toki elämässäni miehiä on ollut. Nyt tullut tunne, että olisi vielä kiva kokea rakkaus, mutta taitaa olla toivoton tehtävä.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskit saa vuodessa pois, jos vaan alottaa kunnon treenin ja oikeen syömisen mutku ei kelpaa. Läskeille deittimarkkinat eivät ole helppoja. 

Ei tuo rumaan naamaan auta. Etenkään kun se on iän myötä valahtanut ym. Miehille kasvojen kauneus on tärkeämpää. 

Harvemmin on. 50% sun mahikset nousee sillä, että olet vain ruma, etkä ruma ja läski. Mut voithan sä surkutella sitä mielummin kun tekisit asialle mitään. Läskin tyypillinen mentaliteetti. 

Kerron vain tosiasioita. Ruman naamani takia minusta ei oltu kiinnostuneita edes nuorena ja hoikkana, kun en myöskään ollut luonteeltani mikään poikkeusyksilö. 

Vierailija
62/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitä nainen edes miehellä tekee? Sinkkuna saa nukkua kun haluaa, syödä mitä haluaa ja tehdä mitä haluaa. Eikä kukaan narise miksi ajoit autolla sitä tai tätä reittiä kun toinen on lyhyempi tms.

Sulla on varmaan itselläsi mies, ollut jo vuosikymmeniä, eli miksi? 

Onnellisesti eronnut olen. Avioliitto muuttui arjeksi enkä kokenut että mies minua mitenkään erityisesti ymmärtäisi. Väkivaltaa ei ollut. Mutta ei mua mikään fyysinen läheisyyskään viehätä niin paljon että etsisin ketään, en usko että olen ainoa siinä asiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset löytää aina miehen, niin rumaa naista ei olekaan, että sen takia sinkuksi joutuisi jäämään.

Vierailija
64/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset löytää aina miehen, niin rumaa naista ei olekaan, että sen takia sinkuksi joutuisi jäämään.

No missä se mun mies sitten on? Rumaksi on useampikin mies sanonut eikä kukaan ole koskaan missään baarissa lähestynyt. Ei ole myöskään kokemusta mistään perään vislailusta tms. 

Vierailija
65/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitä nainen edes miehellä tekee? Sinkkuna saa nukkua kun haluaa, syödä mitä haluaa ja tehdä mitä haluaa. Eikä kukaan narise miksi ajoit autolla sitä tai tätä reittiä kun toinen on lyhyempi tms.

Kysytkö vakavissasi että miksi jotkut ihmiset haluavat kumppanin itselleen? 

Tiesitkö tämän, että naisen onnellisuus laskee parisuhteessa ja miehen taas nousee. Sillä kun naisen lähtee parisuhteeseen miehen kanssa, niin alkaa naisella työleiri ja miehellä hotelli elämä. Nykyäänkin vielä naiset joutuvat kokemaan tämän kantapään kautta.

Naiset rakastaa puuhailla aina jotain pientä tekemistä 😅, sitä se parisuhde antaa naisille 😊

Vierailija
66/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No missä se mun mies sitten on? Rumaksi on useampikin mies sanonut eikä kukaan ole koskaan missään baarissa lähestynyt. Ei ole myöskään kokemusta mistään perään vislailusta tms. 

Monta aloitetta olet tehnyt ulkonäköäsi vastaaville miehille? Koska viimeksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi