Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ruma ja pullea-tuntunut aina että suurin osa naisista on kauniimpia. Vieläkö vanhana 50 v voi löytää rakkauden?

Vierailija
17.06.2024 |

En todellakaan ole ikinä ollut kaunein, ja nykyään olen suht lihavakin. Olen ollut yksin jo tovin, toki elämässäni miehiä on ollut. Nyt tullut tunne, että olisi vielä kiva kokea rakkaus, mutta taitaa olla toivoton tehtävä.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50v. naisten ongelma on, että 50v. miehillä ei seiso. Niillä joilla seisoi joskus vähän, ei seiso enää, kun hormonintuotanto on laskenut ja libido oli ennestään alhainen. Kyntösonnit taas on juoneet ja narkanneet libidonsa, jos ovat edes hengissä enää.

Normaalit on naimisissa tai myytti. 

55-vuotiaalla miehelläni seisoo kunnolla joka ikinen päivä. Lisäksi siihen ei tarvita muuta kuin että kuljen hänen edellään kaupassa. Hän tykkää katsella kaunista peffaani kun kävelen.

Tokmannia ei uskoisi niin seksuaaliseksi paikaksi mutta sielläkin, jopa.

Ei tietenkään läskeillä munansa läppärillä paistaneilla liikkumattomilla 30-vuotiailla  eunukeilla seiso, se on selvä.

Mieheni on entinen urheilija. Maratoonari, jalkapalloilija, jenkkifutari ja valmentaja. Ja tekee päivittäin fyysistä työtä ulkoilmassa.

N 59

&nb

Valitettavasti se ei noin mene, että aina kunto ja elintavat aina noin vaikuttaisi. Kuten monessa muussakin asiassa, geenit vaikuttaa eniten, ja sinun miehesi on lähinnä voittanut tuossa asiassa geenilotossa. Monella kunnostaan huolta pitäneellä ja normaalipainoisella on kuitenkin myös jo erektiovaikeuksia tuossa iässä. 

Toisaalta monelle naiselle se kyllä sopiikin. Itse 50, ja vaihdevuosien myötä mennyt omatkin seksihalut. Enkä niitä takaisin kaipaakaan, elämä on jotenkin seesteisempää kuin ei enää paneta vähän väliä. Joten sovimme hyvin yhteen, mies jolta on myös seksihalut ja kyvyt paljolti kadonneet, ja minä, joka nykyään kaipaan mieheltä kumppanuutta ja seuraa ensisijaisesti enkä seksiä.

Vierailija
22/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50v. naisten ongelma on, että 50v. miehillä ei seiso. Niillä joilla seisoi joskus vähän, ei seiso enää, kun hormonintuotanto on laskenut ja libido oli ennestään alhainen. Kyntösonnit taas on juoneet ja narkanneet libidonsa, jos ovat edes hengissä enää.

55-vuotiaalla miehelläni seisoo kunnolla joka ikinen päivä. Lisäksi siihen ei tarvita muuta kuin että kuljen hänen edellään kaupassa. Hän tykkää katsella kaunista peffaani kun kävelen.

Ei tietenkään läskeillä munansa läppärillä paistaneilla liikkumattomilla 30-vuotiailla  eunukeilla seiso, se on selvä.

Mieheni on entinen urheilija. Maratoonari, jalkapalloilija, jenkkifutari ja valmentaja. Ja tekee päivittäin fyysistä työtä ulkoilmassa.

N 59

&nb

Kiva sulle. Itsehän näytän p*skalta, että minulla ei ole mahdollisuuksia tuollaista miestä saada. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sun tartte itseesi rakastua. Vaan toiseen ihmiseen joka on myös epätäydellinen.

Mut sen toisen ihmisen pitäisi myös rakastua rumaan ja pulleaan keski-ikäiseen. Mulla sama juttu kuin aapeella. 

Kasvata itsetunto. Miksi vatussa olet omaksunut naistenvihaajien asenteet? 50-vuotias nainen on kaunis. Kaikenikäinen nainen on kaunis. Miehet haluavat naisia ja jos eivät meitä saa, alkavat solvaamaan. Ei niitä kannata kuunnella eikä uskoa.

No onhan mulla silmät päässä. Ei kaikki naiset ole kauniita niin se nyt vaan on. Miehet haluavat tietynlaisia naisia, se on totta. 

Vierailija
24/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan ajatellut ulkomaalaista miestä? Tuli vain mieleen, kun olen nöhnyt lähipizzerian turkkilaisten miesten rumat ja lihavat suomalaisvaimot. Turkissa sua saatetaan pitää oikein hyvänä saaliina, siellä pulskat naiset on ihan haluttuja kumppaneita. Löhde lomalle Alanyaan ja katso mitä tapahtuu 😊

Vierailija
25/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sun tartte itseesi rakastua. Vaan toiseen ihmiseen joka on myös epätäydellinen.

Mut sen toisen ihmisen pitäisi myös rakastua rumaan ja pulleaan keski-ikäiseen. Mulla sama juttu kuin aapeella. 

Kasvata itsetunto. Miksi vatussa olet omaksunut naistenvihaajien asenteet? 50-vuotias nainen on kaunis. Kaikenikäinen nainen on kaunis. Miehet haluavat naisia ja jos eivät meitä saa, alkavat solvaamaan. Ei niitä kannata kuunnella eikä uskoa.

"50-vuotias nainen on kaunis. Kaikenikäinen nainen on kaunis."

Jotkut 50 vuotiaat naiset ovat kauniita ja jotkut rumia. Jotkut ovat siltä väliltä.

On aivan harhaista yrittää selittää että kaikki 50 vuotiaat naiset olisivat kauniita. Me kaikki tiedämme että tuo on puhdas valhe.

Vierailija
26/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku vielä tuossa iässä haluaisi kilpailla niistä pinnallisista ulkonäköön takertuvista miehistä? Niitäkin on, ja ne pääosin jahtaa niitä nuorempia, voivat ikäisensä kelpuuttaa lähinnä jos tämä on poikkeuksellisen hyvän näköinen ikäisekseen. Mutta mitä käy, jos tämä vielä poikkeuksellisen hyvän näköinen rupsahtaa, kuten ihmisille tuppaa käymään aina lopulta? Kestääkö rakkaus, jos se perustuu ulkoiseen viehätykseen?

Itse ainakin halusin kumppanin jolle kelpaan juuri sellaisenani, ja jonka kanssa vanheta yhdessä aitona itsenäni, joka rakastaa minua ihmisenä eikä sellaista joka pitäisi minua vaan jotenkin seksiobjektina tai kauniina koristeena käsipuolessa ihmisille esitellä. Niinpä tahallani etsiessäni seuraa en meikannut, en pukeutunut näyttävästi, en mitenkään yrittänyt olla kaunis. Pinnalliset pois hus. Löysin itselleni hyvän miehen kristillisestä deittipalvelusta, vaikka en ole itse uskovainen vaan agnostikko. Ajattelin, että siellä voisi olla syvällisemmin asioita ajattelevia miehiä, ja niinpä olikin. Kerroin heti rehellisesti, että olen agnostikko, mutta kunnioitan kaikkien vakaumusta. Sieltä se löytyi aviopuoliso minulle. Hän on uskovainen joo, mutta ihan tavallinen rento luterilainen kirkkouskova, ei mikään "hihhuli".

Vierailija
27/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. 50 vuotiaan naisen kannattaa joko ottaa nuorempi mies, tai jos on liian ruma/läski saamaan nuorempaa miestä, niin sitten vaan hankkia kissa. 

Tai kokeilla, miten sillä vehje pelittää.

Miehet on yksilöitä kuten autot, eikä kaikki todellakaan jo 30-vuotiaana loppuunajettuja, puhkiruostuneita takseja. Vaikka moni onkin.

Vierailija
28/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan mulla silmät päässä. Ei kaikki naiset ole kauniita niin se nyt vaan on. Miehet haluavat tietynlaisia naisia, se on totta. 

Juuri näin. On paljonkin naisia ja miehiä, jotka ovat rumia. Ei heitä kukaan halua.

Vierailija
29/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. On paljonkin naisia ja miehiä, jotka ovat rumia. Ei heitä kukaan halua.

Väärin. On totta, että on rumia miehiä ja naisia. Mutta useimmat näistä löytää kyllä parin jos haluavat. Minäkin, ruma nainen, olen löytänyt. Ja moni muu. Prisma-testissä nähdään, että ei ne vaan kauniit ja komeat siellä parien kanssa kulje.

Vierailija
30/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ruma ja pullea incel? Mahdotonta löytää ketään.

Jos olet normaali nainen, löydät varmasti. Tuon ikäisistä miehistä 60% on eronnut tai sinkku.

Itse löysin 57-vuotiaana, enkä edes etsinyt. Se käveli vastaan harrastuksessa ja alkoi flirttailla (umpisurkeasti) mutta aikaa myöten yhä paremmin. Lopulta jopa niin, että se toimi.

Muuten juuri noin, mutta ei nyt sentään 60% ole sinkkuja.

Vierailija
31/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella ikä on suhteen este heti kun noin 45 vuoden rajapyykki on ylitetty. Kaikki miehet 70 v papparaisista alkaen haluaa timmin ja kauniin kolmekymppisen. Joten ikävä sanoa: jos tähän asti olet ollut ruma pullero joka ei saa miestä niin nyt olet ruma JA vanha pullero eikä sun mahdollisuudet löytää miestä ole yhtään parantuneet.  

Jumalauta miten säälittävä harhaluulo. Syrjäytynyt uli nyt viimeisenä tarvitaan tähän ketjuun, kun SINÄ ET SAA KETÄÄN.

Naiset on ihania. Viis iästä, mutta sinä sairas ja toksinen  hyypiö.

M 55

Miksi esität miestä internetissä? 

Ja mitä viestiisi tulee, niin jotkut naiset ovat ihania ja jotkut eivät. Toisia halutaan ja toisia ei. Se että ihminen on nainen, ei automaattisesti tee hänestä haluttavaa.

Vierailija
32/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehiltä saa rakkautta, vaikka olisi hoikka ja hyvännäköinenkin. Hyväksi käyttävät ja hylkäävät. Etsi rakkaus itsestäsi ja omasta elämästäsi, tee mitä tykkäät. Fantasia miehestä on usein 1000% parempi, kuin todellisuus

Surkeaa, että sinulla on tuollaisia kokemuksia. Onneksi totuus on toinen, myös hyviä, rakastavia ja rinnalla pysyviä miehiä on. Toki heistä on pieni osuus vapaana, koska he sitoutuvat, eivätkä onnellisia liittoja halua myöskään heidän puolisonsa usein purkaa. 

Vierailija
33/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ruma ja pullea, ja olen kyllä aina saanut olla yksin. Ja ymmärrän sen kyllä hyvin: miksi kukaan tyytyisi minuun.

Vierailija
34/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään seksiä kaipaa. Ei ap

No ole onnellinen sitten, et tarvitse ketään!

Vierailija
35/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään seksiä kaipaa. Ei ap

No ole onnellinen sitten, et tarvitse ketään!

Parisuhteet on 90 prosenttisesti muuta kuin seksiä. 

Vierailija
36/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti tapasi nykyisen miehensä vähän yli viiskymppisenä ja vielä nyt yli kymmenen vuoden kuluttuakin ovat kuin vastarakastuneet, eli ei se iästä ole kiinni.

Äitini on aina pitänyt itsestään hyvää huolta ja on edelleen 64-vuotiaana hoikka ja kaunis mutta ei kai tosirakkaus ikää ja ulkomuotoa kysele.

Vierailija
37/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii rakkauski olis iha kivaa, mutta sitäkin kivempaa on herkkujen mässääminen ja hautaan asti yksin ja läskinä pysyminen? Et oo laihdutusta miettiny?

Vierailija
38/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti tapasi nykyisen miehensä vähän yli viiskymppisenä ja vielä nyt yli kymmenen vuoden kuluttuakin ovat kuin vastarakastuneet, eli ei se iästä ole kiinni.

Äitini on aina pitänyt itsestään hyvää huolta ja on edelleen 64-vuotiaana hoikka ja kaunis mutta ei kai tosirakkaus ikää ja ulkomuotoa kysele.

Ei ole olemassa mitään hyveellistä "tosirakkautta" johon ei ulkomuoto vaikuttaisi. Tietenkin ihmiset rakastuu useammin hyvännäköisiin kuin rumiin.

Äidilläsi on ollut aikaisemminkin parisuhteita, tilanne on eri jos viiteenlymppiin mennessä kukaan ei ole kiinnostunut. 

Vierailija
39/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii rakkauski olis iha kivaa, mutta sitäkin kivempaa on herkkujen mässääminen ja hautaan asti yksin ja läskinä pysyminen? Et oo laihdutusta miettiny?

Ei laihdutus poista rumaa naamaa. Olin alle kolmekymppisenä urheiluharrastusten myötä hoikka ja timmi mutta naama oli edelleen kuin petolinnun prse. Eivät miehet kiinnostuneet. (ei ap) 

Vierailija
40/66 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 59

&nb

Varmaan myös valtavan iso se, tällä satuhahmolla.