Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako kotihoidontuki+lisät " lopettaa" kun jää työttömäski ja ansiosidonnaiselle??

Vierailija
30.01.2007 |

Tätä olen tässä pähkäillyt , että miten kannattaisi tehdä. Tarkalleen ottaen käteen ilmeisesti jäisi enemmän jos noi kelan tuet lopettaisi (kas kun työttömyyskorvauksesta vähennetään bruttosumma ja kelasta saa nettosumman) mutta onko muuten mitään väliä?

Ja kiitos ei mielellään moraalisaarnoja! Töihin olen valmis vaikka tältä istumalta jos vaan järkevän kokopäiväisen työn saan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tota laskukaavaa miten jää enemmän käteen, jos kotihoidontuen lopettaa? Voisitko antaa mulle ihan laskukaavan yksinkertaisilla summilla :)? Anteeks mut oon aivan surkea matematiikassa... Mä ilmottauduin just työttömäks, mutta en ole vielä lopettanut kotihoidontukea.

Vierailija
2/6 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hitsi vie, ap täällä. Noinkohan se sitten oikeesti onkin, eli että mitään eroa ei oliskaan!! Joku ystävällinen sai iskostettua mun mieleen, että siinä summissa olisi jotain eroa. Aloin laskea sitä ihan pitemmän kaavan mukaan... korjatkaa joku jos osaa tän paremmin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei rahan tulo katkeaisi?

Vierailija
4/6 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisikohan enemmän, jos ottaisi siltä ajalta vielä kotihoidontuen? Huomaisikohan ne muuten, jos ei ilmoittaisi mitään, vaan ottaisi molempia?

Vierailija
5/6 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele huijaamaan systeemiä, haastavat sut oikeuteen, kun kiinni jäät. Joudut myös korvaamaan liikaa maksetun tuen ja ehkä vielä maksamaan sakkoja tai saat ehdollista/ehdotonta vankeutta. Huijaamastasi summasta riippuen.

Vierailija
6/6 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ansiosidonnaista ja kotihoidontukea saa saada yhtäaikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi