Vastine sille joka herjaa ikänaisia ..
Mikäs ikäraa_sisti se täällä 60+-leidejä mollaa? Onko sinulla joku ongelma, saatat itsekin vanhentua jos ei .......... sitä ennen. Naurettavaa höpötystä. Pitää itsestään aina huolta, lepää, liikkuu ja syö hyvin. Kaikkea kohtuudella. Minusta ainakin on kauniita kuvia, juuri tarkastin viimeisimmät otokset. Enemmän minua järkyttää nämä nyky-bimbot jotka leikkauttelevat itseään... aika kipeää menoa. Minä olen aina ollut pitkä ja kaunis, ihan luomusti. Terv. Rouva 61v.
Kommentit (46)
Monet nuoret ovat fiksuja ja osaavia, mutta täytyy kieltämättä myöntää, että ottaa päähään, kun joku nuori päällikkö puutteellisella kokemuksella tulee mikromanageroimaan ja esim. kieltämään etätyön kokonaan. Teen kaiken sen mitä minun pitää ja lisääkin, myös etätöissä. Kouluttaudun jatkuvasti, viimeksi olin tekoälykurssilla ja olen työpaikan tekoäly-käyttöönoton pilottiryhmässä.
t. 55 v. "Mummo"
Onhan se niinkin, että ainoa vaihtoehto vanhenemiselle on kuolema, jompi kumpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni julkkismuija kun jättäis pois 2000 euron slaavihiusjatkeet ja näyttäytyis ohuilla hiirenliruhiuksillaan ripsittä niin moni järkyttyisi. He on niin rahalla tekemällä tehtyjä. Naapurin kuka tahansa perusvenla Lidlin kassalla on 700 kertaa kauniimpi.
Mies joka arvostaa naisessa muutakin kuin vain pintaa ja pi...a, valitsee sen perusvenlan tai ikäisensä naisen tämän nuoren arvostelijan sijasta.
En tiedä miten tämän sanoisin, mutta luenko oikeasti vielä vuonna 2024 mies joka arvostaa naisessa xxx? Naisen tulee olla xxx:lainen, että mies valitsee hänet? Mies valinnat määrittelee naisen arvon? Toivottavasti saitte kiinni mitä haen.
Nainen et saa miestä, jos et aja alapään karv
Aikuisena on karvoitus ja piste. Mikä lie sinun juttusi? Kuulostaa rankalta.
Koppasin mitä tuossa aiemmassa yritettiin sanoa. Naisen ainoa tavoite on saada mies ja hänen tulee toimia miehen tahdon mukaan. Harvase päivä joku feministi ulisee, kuinka miehet vaatii . . .
Vierailija kirjoitti:
Monet nuoret ovat fiksuja ja osaavia, mutta täytyy kieltämättä myöntää, että ottaa päähään, kun Teen kaiken sen mitä minun pitää ja lisääkin, myös etätöissä. Kouluttaudun jatkuvasti, viimeksi olin tekoälykurssilla ja olen työpaikan tekoäly-käyttöönoton pilottiryhmässä.
t. 55 v. "Mummo"
joku nuori päällikkö puutteellisella kokemuksella tulee mikromanageroimaan ja esim. kieltämään etätyön kokonaan.
Joku nuori päällikkö harvemmin tekee niitä päätöksiä vaan saa käskynsä ylempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet nuoret ovat fiksuja ja osaavia, mutta täytyy kieltämättä myöntää, että ottaa päähään, kun Teen kaiken sen mitä minun pitää ja lisääkin, myös etätöissä. Kouluttaudun jatkuvasti, viimeksi olin tekoälykurssilla ja olen työpaikan tekoäly-käyttöönoton pilottiryhmässä.
t. 55 v. "Mummo"
joku nuori päällikkö puutteellisella kokemuksella tulee mikromanageroimaan ja esim. kieltämään etätyön kokonaan.
Joku nuori päällikkö harvemmin tekee niitä päätöksiä vaan saa käskynsä ylempää.
Juuri tämä nuori päällikkö on ollut varsin kiihkeä lähityön kannattaja ja siihen pakottaja, vaikka työnteko toimi jopa täysin etänä pandemian aikana. Jopa kiihkein koko johtoryhmässä, vaikka on nuoremmasta päästä siellä.
t. 55 v. "Mummo"
Aikuisena on karvoitus ja piste. Mikä lie sinun juttusi? Kuulostaa rankalta.