Vastine sille joka herjaa ikänaisia ..
Mikäs ikäraa_sisti se täällä 60+-leidejä mollaa? Onko sinulla joku ongelma, saatat itsekin vanhentua jos ei .......... sitä ennen. Naurettavaa höpötystä. Pitää itsestään aina huolta, lepää, liikkuu ja syö hyvin. Kaikkea kohtuudella. Minusta ainakin on kauniita kuvia, juuri tarkastin viimeisimmät otokset. Enemmän minua järkyttää nämä nyky-bimbot jotka leikkauttelevat itseään... aika kipeää menoa. Minä olen aina ollut pitkä ja kaunis, ihan luomusti. Terv. Rouva 61v.
Kommentit (46)
Nostamme itseämme ja laskemme muita. Näin suojelemme itseämme siltä mitä emme voi saavuttaa.
Niin hauskaa tämä aihe on minustakin. Kaikki kukat kukkikoot ja koosta viis.
Vierailija kirjoitti:
Nostamme itseämme ja laskemme muita. Näin suojelemme itseämme siltä mitä emme voi saavuttaa.
Nii-i, yksikään nyky-bimbo ei ole aloittajan nuoruutta vienyt.
Ei sun mummoalotus nyt oikein lähtenyt. Ihmiset ei enää ole mediaseksikäs-kategoriassa 45+.
Hyväksy se. Vaikka kuinka kävis nahankiristyksissä kuten kaikki sunikäset niin vanha ei enää oikein kiinnosta. Ainakaan seksuaalisesti, vain siinä mummin roolissa.
Ynseä suhtautumiseni ikänaisiin johtuu siitä, että minua on yritetty lykätä heidän joukkoonsa. Kyllä minäkin vanhenen ja saavutan kyseisen iän jossakin vaiheessa. En kuitenkaan vielä kuulu heidän joukkoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Niin hauskaa tämä aihe on minustakin. Kaikki kukat kukkikoot ja koosta viis.
Paitsi nämä nyky-bimbot, sääliä ja myötähäpeää, hulluutta, hyi helvetti ja yäk.
Vierailija kirjoitti:
Onko neuvoa miten pitää itsensä kantaa, että on viehättävä vielä vanhempanakin?
Ei ennen ollut mahdollistakaan sanoa että " joo mä haluan nyt ison suun, kestokulmat ja isot rinnat." Eli vähän kuin menisi karkkikauppaan. Mulla on nuorekas olo vaikka ikää on jo hyvät lukemat.
Vierailija kirjoitti:
Ei sun mummoalotus nyt oikein lähtenyt. Ihmiset ei enää ole mediaseksikäs-kategoriassa 45+.
Hyväksy se. Vaikka kuinka kävis nahankiristyksissä kuten kaikki sunikäset niin vanha ei enää oikein kiinnosta. Ainakaan seksuaalisesti, vain siinä mummin roolissa.
Lehden kannessa on lihava nainen vain shokkiefektin takia. Sillä lehti huutaa, että helvetin suvaitsevaisia tässä ollaan, kun tuollainen friikki kanteen pantiin. Eiks olla rohkeita? Seuraavalla viikolla kannessa on taas nainen, joka näyttää hissin ovien väliin jääneeltä 12-vuotiaalta anorektiselta pojalta.
Vierailija kirjoitti:
Kuulepas, ei ole tarvinnut nahkaa kiristellä koskaan, on saatu perimässä hyvä kasvoluusto, että se siitä. Miksi pitäisi olla "mediaseksikäs"??
Itsehän sä otat tossa aloituksessa nuoria alle 30-ik. n a i s i a väheksyvän asenteen, huomaatko? Ikäänkuin kilpailuasetelmasta lähdet. Et sä voi verrata itseäsi 30-40 vuotta nuorempiin, hyväksy se. Varmasti olet vielä näyttävä rouva.
Vierailija kirjoitti:
Ei ennen ollut mahdollistakaan sanoa että " joo mä haluan nyt ison suun, kestokulmat ja isot rinnat." Eli vähän kuin menisi karkkikauppaan. Mulla on nuorekas olo vaikka ikää on jo hyvät lukemat.
Itsestään huoltapitävä ikääntynyt nainen ja mies on useimmiten jopa kauniimpi kuin keinotekoisen näköinen nuorempi ihminen.
Näemme varmasti viiveellä, ketkä vielä elossa joidenkin kymmenien vuosien kuluttua olemme, että mitä ihon venyttäminen erilaisin pistoksin nuorella iällä on tehnyt näille ihmisille.
Saatanan miehet . . . ei kun se olikin keksi-iän ylittänyt nainen joka aloitti taas naisviha-ketjun. Älyllisesti melko laiskaa.
Samat naiset, jotka itse käyttävät tunnin aamulla peilin edessä meikkaamassa, kritisoivat esim ihmis-Barbieta siitä, että tämä tekee juuri samaa mitä he itse, tosin sillä erotuksella, että ihmis-Barbie tekee sen avoimemmin ja rehellisemmin.
Suurin ongelma tulee vastaan, kun nainen päättääkin itse, mikä on kaunista. Hyväksymme naisten kauneuden sellaisena kuin sen haluamme nähdä. Kun nainen päättää itse ulkonäöstään, se herättää raivoa.
Siksi ihmis-Barbie on esikuva ja todellinen feministi. Olen ylpeä hänestä.
Ihmiset vanhenee eri tahtiin. Tavannut 37-vuotiaan, joka näytti 60-vuotiaalta. Tavannut 50-vuotiaan, joka menisi 33-vuotiaasta.
Tulemme varmaan näkemään aivan järkyttävän näköisiä ihmisiä jokusen vuosikymmenen kuluttua ihan kaikkialla... pistoksilla ja 'kauneusleikkauksilla' hoidettuja, kaikkialle tatuoituja kaikkialla... EN TIEDÄ HALUANKO OLLA NÄITÄ NÄKEMÄSSÄ...
Vierailija kirjoitti:
Et kuule kiinnosta sinäkään enää siinä iässä, sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Saatanan miehet . . . ei kun se olikin keksi-iän ylittänyt nainen joka aloitti taas naisviha-ketjun. Älyllisesti melko laiskaa.
Samat naiset, jotka itse käyttävät tunnin aamulla peilin edessä meikkaamassa, kritisoivat esim ihmis-Barbieta siitä, että tämä tekee juuri samaa mitä he itse, tosin sillä erotuksella, että ihmis-Barbie tekee sen avoimemmin ja rehellisemmin.
Suurin ongelma tulee vastaan, kun nainen päättääkin itse, mikä on kaunista. Hyväksymme naisten kauneuden sellaisena kuin sen haluamme nähdä. Kun nainen päättää itse ulkonäöstään, se herättää raivoa.
Siksi ihmis-Barbie on esikuva ja todellinen feministi. Olen ylpeä hänestä.
Rakastan Amanda Aholan kaltaisia tyyppejä, rakastan nuoria tyttöjä, jotka pukeutuvat gooteiksi tai japanilaiseen Lolita-alakulttuuriin. Rakastan transihmisiä, jotka pukeutuvat kuten heitä huvittaa. Rakastan ylipainoisia, jotka pukeutuvat napapaitaan. Rakastan eniten sitä, että muiden pukeutuminen tai ulkonäkö ei kuulu minulle pätkän vertaa.
Ihan vaan tarkennuksena. Täällä oli hetki sitten aloitus jossa käskettiin googlata 60v nainen. Ja kauheeta miltä näyttää. Minä en väheksy minkään ikäisiä. On vaan naurettavaa kun ei tunnuta ymmärtävän normaalia ajan kulua ja sen vaikutusta. Suosittelen YLE Areeena / Rakkautta vain- sarjaa. Siinä on upeita aikuisia Naisia. ap
Onko neuvoa miten pitää itsensä kantaa, että on viehättävä vielä vanhempanakin?