Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies (työkaveri) kyselee onko lapsia tai olenko sinkku. Meinaako se, että on kiinnostunut?

Vierailija
16.06.2024 |

Tehtiin eräs vuoro yhdessä. Ystävällinen mies, ihan oli hauska jutella ja tutustua. 

Nähtiin sitten sattumalta työpaikan ulkopuolella ohimennen. Odoteltiin siinä molemmat omia kyytejämme ja juteltiin niitä näitä. Mies oli todella kohtelias ja mukava. Sitten kyseli onko minulla lapsia ja olenko sinkku. 

Hän hymyili ja kertoi myös painottaen, että hänkin on sinkku. Sitten kyytini saapui ja huikkasi vielä, että nähdään! 

Vai onko tuo vain tuttavallisempaa keskustelua? Minulle tuli jotenkin aavistus, että voisiko olla kiinnostunut. Siinä muutenkin oli aloitteellinen keskustelija. 

Miltä teistä kuulostaa? En oikeastaan elättele mitään toiveita, mietin vain. Hän on kuitenkin niin mukava, että voisi ihan kaverina käydä välillä yhdessä jossain. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti seksi maistuisi miehelle. Kiinnostus on sitten ihan eri asia.

Vierailija
2/13 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ollakin kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillunjanoiselta hopeaketulta vaikuttaa ja sukkasi jo pyörivät arvatenkin jaloissa. 

Vierailija
4/13 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko 16?

Vierailija
5/13 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta seksi. Mukava seura korkeintaan. 

Mies on minun ikäinen ja oikein mukavan oloinen. Ei ole suomalainen, joten varmaan etsii kumppania tositarkoituksella ja minä en kyllä sellaiseen osaa lähteä. Olen oppinut varomaan miehiä mutta sellainen hauska seuralainen olisi mieleeni. Ap 

Vierailija
6/13 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko 16?

ensivuonna olen

Vierailija
7/13 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistisesti on kiinnostunut, muuten ei. Hyvähän se on selvittää etukäteen, että kun aikoo huudattaa sinua jossain kohtaa, ettei kakarat (tai ukko) yllätä kesken ajon.

Vierailija
8/13 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta seksi. Mukava seura korkeintaan. 

Mies on minun ikäinen ja oikein mukavan oloinen. Ei ole suomalainen, joten varmaan etsii kumppania tositarkoituksella ja minä en kyllä sellaiseen osaa lähteä. Olen oppinut varomaan miehiä mutta sellainen hauska seuralainen olisi mieleeni. Ap 

"Ei ole suomalainen, joten varmaan etsii kumppania tositarkoituksella" Tuo on höpöä. Ylipäänsä ihmisillä voi olla tarve sanoittaa itselleen satuja joissa miettivät onko joku kiinnostunut mutta kun itse ei ole, varmaan toinen etsii loppuelämän puolisoa. Tai koska itse on, varmaan toinen.

Jos seksikään ei kiinnosta, aika turhaa miettiä onko toinen kiinnostunut. Voitte nähdä kaveripohjalta. Voi alkaa vongata tai ei.

Vierailija
9/13 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tuosta voi jo ahdistua ja tehdä miehestä metoon

Vierailija
10/13 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko että on. Tuohan on ihan normaalia kanssakäyntiä mutta sinä raukka heti luulet että on kiinnostunut sinusta enemmänkin.

Vierailija
11/13 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole suomalainen, joten varmaan etsii kumppania tositarkoituksella

Millä logiikalla i-suomalainen = etsii kumppania tositarkoituksella? esim olen itse puoliksi itä-eur. ja itä-eur miehet kyl ihan yhtä usein etsii kevyttä kivaa kuin suomalaisetkin miehet..

Vierailija
12/13 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole suomalainen, joten varmaan etsii kumppania tositarkoituksella

Millä logiikalla i-suomalainen = etsii kumppania tositarkoituksella? esim olen itse puoliksi itä-eur. ja itä-eur miehet kyl ihan yhtä usein etsii kevyttä kivaa kuin suomalaisetkin miehet..

Koska tietynlaisiin kulttuureihin on perheen perustaminen ja avioituminen kuulunut tärkeimpänä elämän tarkoituksena.

Vierailija
13/13 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se meinaa että haluaa panna sua ja kyseli onko lapsia häiritsemässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi