Presidentti Stubb aamulla lenkillä Sveitsin rauhankokouksessa
yhdessä Norjan pääministeri Jonas Gahr Støren, Viron pääministeri Kaja Kallaksen ja Belgian pääministerin Alexander De Croo sekä Ruotsin varapääministerin Ebba Buschin kanssa.
https://www.instagram.com/alexstubb/p/C8Q_tA1NtE8/?img_index=1
Hienoa, että presidentti ei unohda liikuntaa.
Kommentit (73)
Ei olisi ollut Haavistosta juoksemaan.
Hyvä, Alex!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella hienoa, että Tasavallan presidentti päivittää ahkerasti kansalaisille tietoa työstään.
Eilen
https://www.instagram.com/alexstubb/p/C8Pxr4Ht_wu/?img_index=1
On myös mukavaa, että hän kertoo myös työnsä ulkopuolella olevasta elämästään. Stubb on paljon lähempänä kansaa kuin yksikään presidentti häntä ennen.
No ei ainakaan minulle ole mitenkään läheinen, eikä sen läheisempi kuin aikaisemmatkaan.
Hienoa että hän on ehyt mieleltään ja kunnioittaa perinteisiä perhearvoja. Tarjolla oli erilainenkin vaihtoehto.
Mulle Stubb on ollut positiivinen yllätys. On myös tärkeää, että presidentti on pidetty muuallakin kuin suomessa. Vaikka olisi kuinka fiksu ja lahjakas, mutta hapanaama, niin tulokset eivät olisi yhtä hyviä kuin positiivisella henkilöllä.
Ja miten hyvin se on kaikesta painostuksesta huolimatta pysynyt omissa tehtävissään vaikka jotkut haaveilevat, että puuttuisi sisäpolitiikkaan. Ne joille Kekkosen älähdykset olivat mieleisiä aikoinaan.
No wau mä olin Meksikossa v. 1989.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, Alex!
No sekö on tärkeintä, että juoksee. Ihmeelliset arvot ja media vielä jatuvasta julkaisee tällaisia juttuja ja kuvia. Onko uusi Kekkonen?
Oli kuule aika arvovaltaista lenkkiseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Stubbhan tapaa Norjan pääministeri Jonas Gahr Støren jälleen ensi keskiviikkona ja torstaina Norjassa, tapaamiseen osallistuu myös Ruotsin pääministeri Ulf Kristersson.
Myös Ruotsin Ulf Kristersson vaikuttaa mukavalta.
Miksi Petteri ei juossut Ruotsin pääministerin kanssa kun kävi vierailulla?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Petteri ei juossut Ruotsin pääministerin kanssa kun kävi vierailulla?
No Petterin kunto ei taida kestää.... Käy oluella ja grillikioskilla.
Persaukisten ja elämäänsä pettyneiden kerho täällä taas. Stubb on todella poikkeava piristys suomessa pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Persaukisten ja elämäänsä pettyneiden kerho täällä taas. Stubb on todella poikkeava piristys suomessa pitkään aikaan.
No persaukiseen ei mene varmaan todesta nuo Stubbin puheet. Mitä he saavat niistä? Eikö demokratiassa ole oikeus sanoa, jos joku asia ei miellytä.
Ei köyhä ihminen osaa nauttia, jonkun presidentin nuolevista puheista tai ulkomaan matkoista yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, Alex!
No sekö on tärkeintä, että juoksee. Ihmeelliset arvot ja media vielä jatuvasta julkaisee tällaisia juttuja ja kuvia. Onko uusi Kekkonen?
Parasta liikuntamainosta. Mietippä miten läski Suomen kansa on ja millaisia kuluja ja kärsimyksiä elintasosairaudet aiheuttavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko kansan Alex
Ei minun presidenttini tuommoinen juntti.
Eikä minun, eikä kenenkään laajasta tuttavapiiristäni, kaikki halveksivat ja pitävät typeryksenä jolla suu käy, mitään järkevää sieltä ei ulos tule. Sori siitä.
Suosio kasvaa kaiken aikaa. Vuosi pari, niin teistäkin kaikki pitää häntä hyvänä presidenttinä, itseasiassa kaikkien aikojen parhaana.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se noiden kollegojen mielestä hyvä tyyppi vai rasittava höslääjä, no sitä me ei voida tietää.
Tai ehkä sekä että? Ei täydellistä ihmistä olekaan, meissä kaikissa on myös puutteita ja ärsyttäviä puolia.
Kiva. Odotan jo miten Stubb osallistuu prideen! On meillä vaan hyvä presidentti.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, Alex!
Mistä sen tiedä, mitä liikuntaa Haavisto on harrastanut tai harrastaa. Media ei vaan niistä ole kertonut mitään.
Mahtavaa. Asuin myös vuosina 2003-2004 Sveitsissä.