Paras kosmetiikkatuote (luottotuotteesi) halpismerkeistä
Mikä on se tuote josta ette luovu ja todennut että yhtä hyvä tai parempi kuin kalliimpi vastaava?
Käytin vuosia biothermin life plankton essence hoitonestettä mutta nyt jo toista vuotta käytössä lumenen hellä kasvovesi. Kosteuttaa yhtä tehokkaasti ja hinta murto-osa biothermista.
Myös Essencella on hyvä primer seerumi. Sellainen vaaleanpunainen neste pumppupullossa. Oliko nimi Hello good stuff glow serum primer.
Ja älkää sanoko sitä nivean sinistä peltipurkkia 😅 Joo on se hyvää jalkarasvaa ja käsivoidetta ja naamiona käytettynä mutta vastaavia on muilakin halpiksilla esim tummeli.
Kommentit (15)
Näitä on paljon. Essencen vedenkestävä ripsari peittoaa mennen tullen lancomet ja muut. Mavalalla on tosi hyvät kynsilakat ja pullo sen kokoinen, että sen ehtii käyttää ennen kuin lakka alkaa jähmettymään. Acolla on hyvä öljyputsari ja Garnierin öljymisellivedellä lähtee vedenkestävät ripsarit vähintään yhtä hyvin kuin kalliimmalla. Dermosilillä on hyviä dödöjä ja suihkugeelejä ja ihan huippuhyvä syväpuhdistava suolashampoo.
Pirkalla on ainakin ollut silmämeikinpoistoaine 5/5. Nyt en tiedä kun en oo meikannut vuosiin 😅
N32
Essencen aurinkopuuteri, iso pakkaus ja hyvä sävy vaalealle iholle.
Vierailija kirjoitti:
Näitä on paljon. Essencen vedenkestävä ripsari peittoaa mennen tullen lancomet ja muut. Mavalalla on tosi hyvät kynsilakat ja pullo sen kokoinen, että sen ehtii käyttää ennen kuin lakka alkaa jähmettymään. Acolla on hyvä öljyputsari ja Garnierin öljymisellivedellä lähtee vedenkestävät ripsarit vähintään yhtä hyvin kuin kalliimmalla. Dermosilillä on hyviä dödöjä ja suihkugeelejä ja ihan huippuhyvä syväpuhdistava suolashampoo.
Mä oon kokeillut kolmea Essencen ripsiväriä eikä kyllä mikään ole jäänyt käyttöön. Huonoimpia ripsareita ikinä. Vedenkestävää en ole testannut. Onko minkä näköinen se ripsari? Hinnalla ei ole pilattu ne eli voisin tuota siis testata.
Ap
Kasvovoiteena lv:n päivävoide, mieluiten se missä on spf30. Oikein hyvä meikin alle ja suojaava. Yövoide on ihan ok mutta ei niin mieleeni.
Vierailija kirjoitti:
Kasvovoiteena lv:n päivävoide, mieluiten se missä on spf30. Oikein hyvä meikin alle ja suojaava. Yövoide on ihan ok mutta ei niin mieleeni.
Minä taas rakastan lv:n yövoidetta! Muutenkin olen lv-fani. Myös erisanilla on hyviä tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kokeillut kolmea Essencen ripsiväriä eikä kyllä mikään ole jäänyt käyttöön. Huonoimpia ripsareita ikinä. Vedenkestävää en ole testannut. Onko minkä näköinen se ripsari? Hinnalla ei ole pilattu ne eli voisin tuota siis testata.
Ap
Princess vedenkestävä, musta putkilo ja turkoosi teksti. Mulla tuo toimii paremmin kuin mitkään muut, kalliit tai halvemmat. Saman niminen ei vedenkestävä ei ollut yhtään hyvä. Mulla on tuuheat, mutta tosi lyhyet ja täysin alaspäin kasvavat ripset. Tuo pitää taivutukset ja tuo hyvin pituutta. Suosittelen testaamaan, kun ei tosiaan ole kallis huti, jos ei toimikaan 😊
Vierailija kirjoitti:
Lv:llä ei ole tuollaista päivävoidetta.
Sellainen on, jossa on spf 20, mikä on yhtä tyhjän kanssa.
Kaikki lv:t mitä olen kokeillut ovat olleet surkeita
Vierailija kirjoitti:
Apteekista cerave, iso tuubi noin 10 euroa. Sopii koko keholle myös kasvoille hyvin.
Sama. Myös teinit on päätynyt tähän.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki lv:t mitä olen kokeillut ovat olleet surkeita
Johtuu sun surkeasta ihosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lv:llä ei ole tuollaista päivävoidetta.
Sellainen on, jossa on spf 20, mikä on yhtä tyhjän kanssa.
Itse olet yhtä tyhjän kanssa
Apteekista cerave, iso tuubi noin 10 euroa. Sopii koko keholle myös kasvoille hyvin.