Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri puuttui minun ja toisen työkaverin keskusteluun, nyt en tiedä mitä ajatella

Vierailija
16.06.2024 |

Juttelin yhden työkaverin kanssa, joka sanoi keskustelun lomassa nauraen että minä kuulemma muistutan ihan yhtä henkilöä (tiedän tämän tyypin, en mielestäni näytä häneltä). Silloin sivussa istunut toinen työkaveri ärähti yhtäkkiä sille että "eikö sinulla ole muuta tehtävää kuin v i ttuilla muille"? 

Mitä tästä pitäisi ajatella? Tuli sellainen tunne että minä olen jotenkin joutunut pilkan teon kohteeksi tämän työkaverin taholta, mihin toinen sitten puuttui ärähtämällä. 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se puuttuja käyttäytyi huonosti ja on vähäjärkinen 

Hmm.

Minusta hän havaitsi sellaisen leikillä vaan- vittuilun. Puolusti sinua.

Ole onnellinen, että on tuollaisia ihmisiä.

Arvostan sitä, että puututaan, kun huomataan härnääminen.

Mitä se sitten teki, se tyyppi, joka alkoi vertailla sinua?

Vierailija
22/31 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten vain käyttäydyt samoin kuin se henkilö, johon sinua verrattiin. Toivottavasti et ole häiriöksi työpaikallasi, esimerkiksi "liikaa seurustelemalla ja juttelemalla", eli aloitat juttutuokion, kun pitäisi tehdä töitä. Vai miksi sinulle suututtiin?

Lue aloitus. Ymmärrätkö lukemaasi?

-ei siellä Aapeelle kukaan suuttunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa vähän tyhmistä miehistä on noita, että tulevat mitään miettimättä päin naamaa kertomaan mielipiteensä ulkonäöstäsi. Ihan kuin se kiinnostaisi. Huonoa käytöstä, tahallista loukkaamista tai hölmöyttä. Jokin ruuvi puuttuu päästä, kun eivät tajua, että heidän mielipiteensä on vain ja ainoastaan heidän, eikä mikään kollektiivinen totuus.

Vierailija
24/31 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. Semmoista Sw vuorovaikutus on. Erilaisia tilanteita.

Vierailija
25/31 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää verrata kenenkään muuhun. Eli siinäpä se. Unohda. Puuttuja olinoukeassa.

Vierailija
26/31 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle se oli viesti, että reagoit herkästi ja tunteella.

Joku sanoi, että anna mennä. Se on hyvä neuvo, mutta se voi olla sinulle haastava.

Voit ajatella, että se oli heidän kahden välinen juttunsa. Sinä satuit siihen kohdille.

Se toinen halusi puolustaa sinua.

On valveutunut ja näkee paljon, ja uskaltaa sanoa.

Se toinen saattaa olla sellainen joka möläyttelee. Hänelle on hyvä sanoa asiasta, että osaisi lopettaa ajoissa.

Tuo toinen työkaverisi sanoi. Ehkä se möläytteljä pikkusen rupeaa miettimään mitä suustaan päästelee. 

Ei ole korrektia vertailla ja etenkin, kun ei avaa asiaa vaan hölöttää vaan.

Vierailija
27/31 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että joku puuttuu noihin epäasiallisuuksiin.

Vierailija
28/31 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaus numero 1:

Yksinkertaisesti kuulostaa siltä, että joku on ärsyyyntynyt sinusta ja halunnut kostaa

Tämän takia yksinkertaisesti tahalleen puhunut ja uskotellut paskaa toisille sinusta ja ehkä yrittänyt jopa sullekin uskotella? Kuulostat fiksulta, niin että tuollaiset ei pure.

Hyvä kysymys on myös, onko tarkoitus ollut parjata vain sinua vai ehkä muitakin, mutta sinä pääkohteena ja tämä tehty muiden kautta?

En olisi huolissani sillä fiksut tajuaa aina pelin hengen ja kuka on oikeasti millainen ja kuka ei ole 

Esim. kerra kuulin tapauksesta missä taidettiin eräs leimata joksikin vähemmistöön kuuluvaksi kostona. Jopa tehtiin rikoksia ja sabotoitiin jotta asiat näyttöytyisivät tietynlaisiana. Huvittavaa, koska todella noloa kun tuollaiset järjestelyt tulee ilmi. Ei se ole häpeä uhrille vaan tekijöille suuri häpeä ja naurunaihe. Kaikkeen sitä ryhdytään jotta saataisiin "paha mieli" buhahaa, jopa rikoksiin!

Vierailija
29/31 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat mutkistuiu siinä vaiheessa kun joitain käytetään sinua vastaan,mutta itselläsi ei sinänsä ole mitään vastaan kyseisiä henkilöitä kohtaan ja joskus eivät tajua siis itsekään että käytetään tuollaiseen. 

Voisi sanoa että suurin syyllinen on aina suunnittelija. Ei palkkamurhaa tapahtuisi, jos sitä ei joku suunnittelisi ensin. Toteuttajillea oma vastuunsa paitsi lun kaikkia ei älykkyydellä siunattu, niin ei yksinomaan voi heidän vastuulleen pistää kaikkea. 

Vierailija
30/31 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaiseen ihmiseen sinua verrattiin?

Mielestäni se on ihan normaali ihminen, mutta en mielestäni ole kyllä hänen näköisensä enkä muutenkaan samanlainen. En tiedä miksi tämän työkaverin mielestä muistutan häntä. Enkä oikein tajua miksi se toinen hermostui. Vaivaannuttava tilanne. Tämän jälkeen se minua verrannut työkaveri oli ikään kuin suuttunut minulle, vaikka enhän minä mitään sanonut.

-aloittaja

No on sullakin ongelmat, ei helvetti

Vierailija
31/31 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun keskustelimme työkaverin kanssa englanninkielellä, niin lähellä ollut toinen työkaveri huusi meille: Täällä puhutaan vain suomea!