Paljonko menisi, jos ostaisitte vuoden kosmetiikat kerralla?
Jollain mummolla oli mennyt 700 e.
Minulla menisi varmaan
Seerumit 35 e
Aurinkovoiteet 30 e
Puhdistusgeelit 20 e
Kosteusvoiteet 20 e
Kasvovedet 20 e
Ei meikkiä
Eli noin 125 e.
Kommentit (38)
minulla menee noin 2€ edestä perusvoidetta kasvoihin vuodessa (talvella joskus satunnaisesti rasvaan kun iho oikein kuiva, ehkä 2/kk). Muuten käytän hanavettä ja joskus tavallista saippuaa.
Tietysti menee lisäksi dödöjä, hammastahnaa jne lisäksi.
Hammastahnat ja -harjat kustantavat varmaankin sen 20 euroa.
M 49
Mulla menee n 300 e vuodessa. Saan aina lahjaksi, mm shampoota, vartalovoidetta jne. Käyn n 3 v välein Amerikassa ja siellä menee enemmän rahaa
Puhdistusmaito/öljy ehkä 206 = 120
(Tai 6e 6 = 36e)
Geeliputsari tms: 5e/kk = 60e
Kasvoveden oon saanut ilmaiseksi viimeiset 3 plo, muuten menisi 6-12e plo, vuodessa ehkä 4-5 plo eli 24-60e.
Huulirasva ehkä 20e/ v
Silmänympärysvoide 44 e= 16e
Shampoo 4e kk 48e vuosi
Kasvovoidetta en ole vuoteen ostanut, saanut ilmaisia. Jos olisi pitänyt ostaa, ehkä 15-20e /3kk eli 60-80e vuosi
Dödö 4e / 2-3kk, vuodessa 16- 24e.
Perusvoide (vartalon voitelu, päänahan ja vartalon/intimiialueen pesu) 5-10e/kk
Geeli tai käsidesi päänahkaa varten, 6-20e pakkaus, 20-40e vuosi.
Palasaippua n 1,5 e/kpl, vuodessa ehkä 6e (lähinnä jalkojen pesuun).
~350e e vuodessa, kuulostaa aika paljolta
En meikkaa
Vierailija kirjoitti:
Puhdistusmaito/öljy ehkä 206 = 120
(Tai 6e 6 = 36e)
Geeliputsari tms: 5e/kk = 60e
Kasvoveden oon saanut ilmaiseksi viimeiset 3 plo, muuten menisi 6-12e plo, vuodessa ehkä 4-5 plo eli 24-60e.
Huulirasva ehkä 20e/ v
Silmänympärysvoide 44 e= 16e
Shampoo 4e kk 48e vuosi
Kasvovoidetta en ole vuoteen ostanut, saanut ilmaisia. Jos olisi pitänyt ostaa, ehkä 15-20e /3kk eli 60-80e vuosi
Dödö 4e / 2-3kk, vuodessa 16- 24e.
Perusvoide (vartalon voitelu, päänahan ja vartalon/intimiialueen pesu) 5-10e/kk
Geeli tai käsidesi päänahkaa varten, 6-20e pakkaus, 20-40e vuosi.
Palasaippua n 1,5 e/kpl, vuodessa ehkä 6e (lähinnä jalkojen pesuun).
~350e e vuodessa, kuulostaa aika paljolta
En meikkaa
Aurinkovoiteet unohtui, ei ole tarvinnut itse ostaa mutta ne olisi ehkä 30e kausi
Alle 50 euroa menisi. Summa sisältää pesuaineista lähtien kaiken.
Tuhlaatte rahaa tonnitolkulla naamojenne kaunistamiseen ja siltikin ne ovat norsunvituilla...
m32
Ehkä n. 40e. Apteekista kasvoihin kosteuttavaa geeliä (käyttö n.2krt/vko), ripsiväri, ja jos loppuu, niin puuteri tai luomiväri loppuneen tilalle. (Ei oole brändi-tuotteita).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kosmeettisia valmisteita ovat muun muassa saippuat, shampoot ja hammastahnat, deodorantit ja antiperspirantit, ihovoiteet ja meikit, kasvonaamiot, hajuvedet ja muut vartalotuoksut, hiusvärit ja hiusten muotoiluvalmisteet, ihokarvojen poistovalmisteet ja parranajovalmisteet, suuvedet, kynsille tarkoitetut valmisteet, ulkoiseen intiimihygieniaan tarkoitetut valmisteet, aurinkosuojatuotteet, itseruskettavat valmisteet sekä ihonvalkaisuun tarkoitetut valmisteet."
hatusta heitettynä joku 100 euroa. Saippuat, shampoot, hoitoaineet, hammastahnat aiheuttavat tuosta jo leijonasosan, sen lisäksi käytän jonkin verran muotoiluvaahtoa.
M48
En ole samaa mieltä näistä kosmetiikka tuotteista.
Toki shampoot ja muut hiustenhoitotuotteet ovat kemikaali tuotteita, mutta kun puhutaan KASVOJEN HOITAMISESTA + mahdollisesta MEIK
Öky-Daamit EIVÄT tule ostotelemaan mitään hammastahnoja Stockalta !
Tuossa lehtijutussa oli kyse KASVOJEN HOITOTUOTTEISTA.
Vaikka kosmetiikkaan VOI LUETELLA ihan mitä tahansa. Myös varpaanväliin laitettavat tumput...Kun lakkaa varpaankynsiään... Sekä vanutupot, ja pinsetit, myös ne hammasvälilangat ja finnivoiteet.
Mutta noista ei ollut kysy.
Lehtijutussa oli kyse kasvojen ihonhoito kosmetiikasta.
Ehkä joku reilu 20 euroa. Aurinkorasva ja pihdistusmaito.
N32
Kasvojen kosteusvoiteet 20 egee vuodessa? Eihän tolla saa yhtäkään rasvapurkkia tai tuubia, eikä yksi riitä edes kesäksi.
Vierailija kirjoitti:
Käytän vain kosteusvoidetta joten ei montaakaan euroa.
En laskenut shampoota ja hammastahnaa kosmetiikaksi, tietty niitä käytän.
Vierailija kirjoitti:
Tuhlaatte rahaa tonnitolkulla naamojenne kaunistamiseen ja siltikin ne ovat norsunvituilla...
m32
Saitko nyt hyvän mielen itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
"Kosmeettisia valmisteita ovat muun muassa saippuat, shampoot ja hammastahnat, deodorantit ja antiperspirantit, ihovoiteet ja meikit, kasvonaamiot, hajuvedet ja muut vartalotuoksut, hiusvärit ja hiusten muotoiluvalmisteet, ihokarvojen poistovalmisteet ja parranajovalmisteet, suuvedet, kynsille tarkoitetut valmisteet, ulkoiseen intiimihygieniaan tarkoitetut valmisteet, aurinkosuojatuotteet, itseruskettavat valmisteet sekä ihonvalkaisuun tarkoitetut valmisteet."
hatusta heitettynä joku 100 euroa. Saippuat, shampoot, hoitoaineet, hammastahnat aiheuttavat tuosta jo leijonasosan, sen lisäksi käytän jonkin verran muotoiluvaahtoa.
M48
Kiitos! Minulla kuluu kosmetiikkaan noin 1000 €/vuosi ja sisältää juurikin kaikki em. dödöt ja hammastahnat jne. Mulla on pitkät ja paksut hiukset joihin kuluu paljon shampoota, hoitoainetta ym. Meikkeihin ei nykyään enää paljoa mene. Hajuvedet on kallistuneet aivan älyttömästi, samoin kunnolliset aurinkosuojavoiteet.
Vierailija kirjoitti:
Kasvojen kosteusvoiteet 20 egee vuodessa? Eihän tolla saa yhtäkään rasvapurkkia tai tuubia, eikä yksi riitä edes kesäksi.
Ei markettikasvovoide maksa kymppiäkään ja riittää pitkäksi aikaa. Nivea, Lumene jne.
Mulla menisi vain 10 - 15 euroa aurinkovoiteeseen, jonka ostan apteekista.
Pari kymppiä, jos haksahdan työpaikan dermosil-tilaukseen.
Kymppi naamavoiteeseen marketista, on hyvää ja riittoisaa.
Kaikki ryppyvoiteiden tjsp. lupaukset ovat valhetta ja pskapuhetta, rahat pois vaan tyhmiltä.
n. 100 €/ vuosi