Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 37v, kahden lapsen yh. Ei ammattia, ei toita. Vanhempani ostivat meille juuri 412000e asunnon, ja kehtaan ottaa vastaan!!

Vierailija
30.01.2007 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ja mitä olet vanhemmiltasi saanut?

Itse olen 33v ja vähän samanlaisessa tilanteessa, tosin vain yhden lapsen kanssa. No jaa, en aivan, koska mulla on ammatti - ja ennen lasta olin työelämässä 10 vuotta.

Vierailija
2/10 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuosta kämpästä, en tietenkään yksinhuoltajuudesta tai työttömyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo provo Porvoo

Vierailija
4/10 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisyyteen ja aikuisuuteen kuuluu paljon muutakin. Hienoa, että joillakin on mahdollisuus päästä hiukan helpommalla.

Vierailija
5/10 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan missä toimistossa juristi-isäsi toimii niin osaan välttää sitä ainakin veroasioissa. Jos juristilla ei ole edes sen vertaa osaamista, että tietäisi tuollaisen olevan laillisesti mahdotonta niin pelottaa ajatella mitä hän saa asiakkaiden veroneuvonnassa aikaiseksi. Tietysti laittomana veronkiertona tuo onnistuu todella näppärästi jos verokarhu ei satu huomaamaan.

Vierailija
6/10 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kans juristi, joten asunto ei voi ainakaan olla sun nimissäs. Muuten se lahjavero napsahtaa mukavasti päälle.

Vierailija
7/10 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kerrohan missä toimistossa juristi-isäsi toimii niin osaan välttää sitä ainakin veroasioissa. Jos juristilla ei ole edes sen vertaa osaamista, että tietäisi tuollaisen olevan laillisesti mahdotonta niin pelottaa ajatella mitä hän saa asiakkaiden veroneuvonnassa aikaiseksi. Tietysti laittomana veronkiertona tuo onnistuu todella näppärästi jos verokarhu ei satu huomaamaan.

Vierailija
8/10 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan on mun nimissä. Se siitä.

Vierailija:

..kans juristi, joten asunto ei voi ainakaan olla sun nimissäs. Muuten se lahjavero napsahtaa mukavasti päälle.

Vierailija
9/10 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan Porvoon lakiasiantoimistossa?

Vierailija
10/10 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se Porvoossa syntynyt juristi-isä ei ole koskaan selittänyt, että juristit voivat pitää omaa lakiasiaintoimistoa tai sitten olla töissä isommassa lakiasiaintoimistossa, jossa on useampia juristeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi