Mistä johtuu viluntunne?
En enää ymmärrä että mistä tämä johtuu?
Alussa oli niin että sen huomasi aina iltaisin nukkumaanmennessä että jalat ja kädet olivat aivan kuin jääkalikat. Miestä aina varoittelin viereen tullessa että olen kylmä.. ;) Mutta kun tuli kuitenkin viereen niin myönsi hänkin että käteni ja jalkani ovat TODELLA kylmät. Ei auta vaikka pitäisin sukkia jalassa, silti varpaat jäässä. Eilen illalla huomasin että kylmä oli jopa takapuoli ja nenänpää. :0 Mistä ihmeestä tämä johtuu? Kun muuten en kuitenkaan koko ajan palele.
Nyt sitten just tällä hetkellä huomasin että taas on kädet ihan jäässä. Muuten ei palella, on toppi ja ohuet housut, mutta kädet hohkaa kylmää. Elävä kuollutko tässä alkaa olemaan vai mikä??
Kommentit (3)
mutta olen kyllä laihduttanut tässä vuoden aikana aika reilusti. Voisiko se vaikuttaa jotenkin kylmyyteen tai verenkiertoon yleensä?
en polta mut oon kanssa laihtunut tässä viimesen vuoden aika ihan reippaasti. mies aina suurin piirtein kiljuu kun ryömin peiton alle. jalat ja kädet pitää pitää kaukana jossain ja kroppakin on niin kylmä että muutaman kerran on ukko tunkenut peiton meidän väliin :D mutta, mikäs sen kivempaa kuin kiusata jääkalikoilla ;) tökkiä lämpimään selkään jäätävää kättä ja jääpalikka koipi kuumaan reiteen :D hähää! :D
Mulla on tuo ongelma myös, mutta minä tiedän, että johtuu tupakanpoltosta. Heikentää ääreisverenkiertoa nimittäin.