Missähän ne Matti ja Teppo luuraa!
On se kyllä kummallsita ,ettei mitään tiedoteta Matin ja Tepon elämästä. Kyllä silloin hehkutetaan , kun tarvii porukkaa keikoille ja rahan kiilto silmissä heillä oli.. Olisi aivan asiallista nytkin kertoa, missä mennään,,,, kaikki me heidän entiset faninsa vanhetaan ja samoin voidaan sairastua. Sama koskee Paula Koivuniemeä, onko dementiaa,vai???
Ihan tasapuolisuuden nimissä , olisi asiallista saada heidänkin elämästä tietoa , niinkuin hehkutettiin silloin ,kun olivat huipulla.
Kommentit (7)
No naisen takanahan ne luuraa.... 😁
Ei tuon ikäisille yleensä mitään kovin hyvää kuulu. Alamäkeä. Mitäpä siitä kertomaan.
Kuuntele noiden lauluja vaikka kasetilta, eihän ne artistitkaan ikuisia ole, vai teetkö sinä muka töitä edelleen 60-luvulta lähtien tähän päivään?
Minä nostan noille artisteille hattua ja kunnioitan suuresti. Ovat tehneet todella pitkään töitä ja viihdyttäneet meitä ja tuoneet iloa. Jaksaneet nähdä kaikenlaista ihmistä keikoillaan. Eivät pilanneet elämäänsä suosionsa sumentamina, eivät seonneet päihteistä tai joutuneet käräjille syytettynä esimerkiksi lasten hyväksikäytöstä. Koivuniemikään ei ole tainnut ikinä olla humala-otsikoissa, siltansa polttanut Sillanpää ei muissa otsikoissa enää olekaan. Että vähän respectiä ammattilaisille.
Jo heillä on aika viettää eläkepäiviä ikänsä puolesta ihan rauhassa.
Mutta kunpi on kunpi on ollut minulle aina epäselvää...
Vierailija kirjoitti:
Mutta kunpi on kunpi on ollut minulle aina epäselvää...
Teppo on se tepomman näköinen, siitä sen erottaa.
Up