Mistä tietää että mies on kiinnostunut ihan oikeasti? Eikä vain seksin vuoksi.
Kommentit (219)
Itse naisena haluaisin ihan vaan lemmiskelysuhteen. Mutta siinäkin suhteessa kaipaisin arvostusta. Koska itsekin arvostan lemmiskelypariani, en kenen tahansa kanssa sänkyyn menisi. Mutta kun kulttuuri on tällainen. Joka paikassa toitotetaan, että jos mene naimisiin, olet miehelle yhdentekevä ja pelkkä tyhjennysreikä.
Onko naisen mahdollista löytää tällaista suhdetta? Voiko mies tuntea lämpimiä tunteita toista kohtaan, vaikka suhde perustuisi pääasiassa seksiin?
"Pakko kysyä: oletko siis ikinä ollut sellaisesta tilanteessa, jossa sinä olet ihastunut mieheen, ja hän sinuun? Onko näin koskaan tapahtunut?"
En tietääkseni. Olen ollut kerran tilanteessa jossa olin itse ihastunut/rakastunut ja mies valehteli että hänelläkin on tunteita, mitä ilmeisimmin siksi että saisi minut sänkyynsä. Minuun on kyllä ihastuttu yksipuolisesti vähän liiankin usein.
Vierailija kirjoitti:
Itse naisena haluaisin ihan vaan lemmiskelysuhteen. Mutta siinäkin suhteessa kaipaisin arvostusta. Koska itsekin arvostan lemmiskelypariani, en kenen tahansa kanssa sänkyyn menisi. Mutta kun kulttuuri on tällainen. Joka paikassa toitotetaan, että jos mene naimisiin, olet miehelle yhdentekevä ja pelkkä tyhjennysreikä.
Onko naisen mahdollista löytää tällaista suhdetta? Voiko mies tuntea lämpimiä tunteita toista kohtaan, vaikka suhde perustuisi pääasiassa seksiin?
Mulla on ollut lukuisia fwb suhteita elämäni aikana, ja kyllä mä tunsin lämpimiä tunteita jokaista heitä kohtaan, vaikka en vakavaa parisuhdetta heidän kanssaan halunnutkaan. Ja muistelen jokaista heistä positiivisesti, mukavia ja sympaattisia naisia olivat jokaikinen.
M35
Vierailija kirjoitti:
"Pakko kysyä: oletko siis ikinä ollut sellaisesta tilanteessa, jossa sinä olet ihastunut mieheen, ja hän sinuun? Onko näin koskaan tapahtunut?"
En tietääkseni. Olen ollut kerran tilanteessa jossa olin itse ihastunut/rakastunut ja mies valehteli että hänelläkin on tunteita, mitä ilmeisimmin siksi että saisi minut sänkyynsä. Minuun on kyllä ihastuttu yksipuolisesti vähän liiankin usein.
Kuinka vanha olet? Meinaan kuulostaa kyllä aika hurjalta ja erikoiselta, että et olisi kertaakaan elämässäsi ollut tilanteessa jossa sinä olet ihastunut mieheen ja hän sinuun??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha olet? Meinaan kuulostaa kyllä aika hurjalta ja erikoiselta, että et olisi kertaakaan elämässäsi ollut tilanteessa jossa sinä olet ihastunut mieheen ja hän sinuun??
Olen ollut ihastunut kahdesti, joista toinen oli tuo tapaus josta kerroin. Että enpä tiedä onko tuo nyt niin erikoista, pitäisi olla lottovoittajan tuuri jotta tunteet kohtaisivat. Jos mietin niitä jotka ovat kertoneet fiiliksistään (heitä on ollut paljon), ei kyllä ole ole ollut molemminpuolista koskaan. Olen vielä alle 30.
'Kuinka usein miehesi haluaisi harrastaa seksiä kanssasi?'
19 vuotta ollaan tosiaan oltu naimisissa. En osaa tarkalleen sanoa, miten usein mies haluaisi. Tuntuma on, että saisin aina halutessani. Mies ei kieltäytyisi. Ainakaan niin ei koskaan ole muistini mukaan tapahtunut.
Tekee aloitteita ehkä kerran viikkoon, ihan niin usein emme harrasta, koska itse en aina innostu ja mies ei (onneksi) velvoita. Silloin kun harrastamme, on se molempia osapuolia hyvin tyydyttävää.
Mitä tulee pippelin kokoon, niin mitoitus on, sanotaanko nyt, alakanttiin. Joku voisi kuvailla, pieni. Että siitä ei kyllä voi päätellä oikein mitään, toisin kuin joku ketjussa aiemmin arveli.
Ei voi päätellä sitä, onko mies pelkästään seksin perään. (Eikä sitäkään, saako nainen tyydyttävää seksiä; itse en seksin osalta tyytyväisempi voisi olla.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut ihastunut kahdesti, joista toinen oli tuo tapaus josta kerroin. Että enpä tiedä onko tuo nyt niin erikoista, pitäisi olla lottovoittajan tuuri jotta tunteet kohtaisivat. Jos mietin niitä jotka ovat kertoneet fiiliksistään
Kyllä se mun mielestä kuulostaa vähän erikoiselta, että olet ihastunut vain kahdesti elämässäsi. Tämä nyt vain siis omasta näkökulmastani, kun itse olen ihastunut aika helvetin monta kertaa enemmän kuin vain kahdesti, ja olen siis itse 30v.
Ahaa! Meinaatkos kesyttää pelimiehen? Onnea sinulle. Normaalit meikäläiset karttavat sinut automaattisesti. Jos et ole normaalien kanssa ollut, se johtuu niistä normaaleista miehistä, jotka eivät tuhlaa aikaansa pelimiesten naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Nieletkö?
Nieletkö itse? Otatko itse peräreiskaan?
Terveisin isolla varusteltu homomies
Ei voi tietää. Vaikka sanoisi: "Totta kai rakastan", niin on suunpuhetta.
Pelimiehen tuntee mukanaan kuljettamastaan korttipakasta. Varo niitä.
"Kyllä se mun mielestä kuulostaa vähän erikoiselta, että olet ihastunut vain kahdesti elämässäsi. Tämä nyt vain siis omasta näkökulmastani, kun itse olen ihastunut aika helvetin monta kertaa enemmän kuin vain kahdesti, ja olen siis itse 30v. "
Voi kai tässä olla sekin että määritellään ihastuminen eri tavalla. Noiden kahden lisäksi olen ollut kiinnostunut ainakin kahdesta, mutta se on ollut paljon pintapuolisempaa enkä siksi laske sitä ihastumiseksi. En osaa sanoa oliko kiinnostus molemminpuolista, oletettavasti ei koska eivät koskaan siitä kertoneet.
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä se mun mielestä kuulostaa vähän erikoiselta, että olet ihastunut vain kahdesti elämässäsi. Tämä nyt vain siis omasta näkökulmastani, kun itse olen ihastunut aika helvetin monta kertaa enemmän kuin vain kahdesti, ja olen siis itse 30v. "
Voi kai tässä olla sekin että määritellään ihastuminen eri tavalla. Noiden kahden lisäksi olen ollut kiinnostunut ainakin kahdesta, mutta se on ollut paljon pintapuolisempaa enkä siksi laske sitä ihastumiseksi. En osaa sanoa oliko kiinnostus molemminpuolista, oletettavasti ei koska eivät koskaan siitä kertoneet.
Oletko koskaan itse lähestynyt ihastustasi tai kiinnostuksen kohdettasi romanttisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan itse lähestynyt ihastustasi tai kiinnostuksen kohdettasi romanttisesti?
Olen, sitä ihastusta joka valehteli fiiliksistään. Muita en varsinaisesti ole.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa! Meinaatkos kesyttää pelimiehen? Onnea sinulle. Normaalit meikäläiset karttavat sinut automaattisesti. Jos et ole normaalien kanssa ollut, se johtuu niistä normaaleista miehistä, jotka eivät tuhlaa aikaansa pelimiesten naisiin.
Aika iso osa miehistä on kuitenkin joskus sotkenut näppinsä vastaaviin naisiin, että aika reilu ajattelumalli jos yhden huonon kumppanivalinnan jälkeen on automaattisesti pilalla - ja toivottavasti sovellatte samaa itseennekin ja poistatte sitten itsenne yhden mokan jälkeen lopullisesti markkinoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tuo on tapahtunut aika nuorena, niin onko tuosta saattanut jäädä jonkinlainen trauma? Se traumahan voi haitata suhteiden muodostumista, jos ei jotenkin pysty luottamaan toisen kiinnostukseen, aj toisaalta pelkää hylkäämiskokemista uudestaan. Todella ikävää kuitenkin, että tuollaista kävi, ja olen pahoillani siitä. Ihmiset toimivat joskus ikävästi, ja se ei missään määrin ole ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet koko elämäsi aikana ollut ihastunut kahdesti, ja toista ihastusta lähestyit ja toista et.
Tulkitsenko oikein että et ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika iso osa miehistä on kuitenkin joskus sotkenut näppinsä vastaaviin naisiin, että aika reilu ajattelumalli jos yhden huonon kumppanivalinnan jälkeen on automaattisesti pilalla - ja toivottavasti sovellatte samaa itseennekin ja poistatte sitten itsenne yhden mokan jälkeen lopullisesti markkinoilta.
Yhden pelimiehet jälkeen viisastuin.
"Eli olet koko elämäsi aikana ollut ihastunut kahdesti, ja toista ihastusta lähestyit ja toista et.
Tulkitsenko oikein että et ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä?"
Tulkitset väärin. Olen ikävä kyllä harrastanut seksiä tuon valehtelijamiehen kanssa.
Ymmärrän tämän, ja olen itse samanlainen. Ei minunkaan kiinnostus siitä herää, että mies on kiinnostunut. Puhuinkin nyt sellaisesta onnekkaasta tilanteesta, jossa kiinnostus sattuu olemaan molemminpuolinen. Voihan sitä joskus jutella työkaverin kanssa ihan muuten vaan, mutta sitten synkkaakin niin hyvin ja toisen ulkonäkökin miellyttää, että alkaa sen vuoksi tuntea vetoa. Joskus kiinnostus herää molemmin puolin ihan vain siksi, että henkilöt sopivat hyvin yhteen.
Nimenomaan Tinder on ehkä huono vaihtoehto juuri siksi, että siinä tutustuminen aloitetaan nollasta ja pitäisi hyvin pian tietää, onko kemiaa. Mutta aika harva voi kokea olevansa sitoutunut vielä kovin alkuvaiheessa, ja tutustumisvaihe voi hyvinkin olla laskettavissa viikoissa.