Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää että mies on kiinnostunut ihan oikeasti? Eikä vain seksin vuoksi.

Vierailija
15.06.2024 |

Siperian kasvattamat, kertokaa kiitos!

Kommentit (219)

Vierailija
81/219 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille ettet ole kiinnostunut seksistä.

Siinäpä se. Naislapsille elämä kyllä niin vaikeaa.

Vierailija
82/219 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas tätä ainaista samaa paskaa - jos ei halua tulla hyväksikäytetyksi, se tarkoittaa, ettei ole kiinnostunut seksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/219 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mistään, koska ihan oikeastikin kiinnostunut mies on kiinnostunut piparista. 

Vierailija
84/219 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luulette, että mies on teidän kanssa ihanan luonteenne takia eikä säännöllisen & helpon seksin, niin kokeilkaa lopettaa sen harrastaminen. Katsokaa kauanko se ihana luonne riittää pidemmän päälle. Naiset vaan tykkää elää jossain prinsessaharhassa.

Vierailija
85/219 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei varmasti tee, kyllä moni haluaa odottaa ja osa miehistä nimenomaan arvostaa enemmän naista joka haluaa odottaa."

Kyllä tekee, ei nimittäin ole sattunut tuollaista omalle kohdalle. Tuntuu että miehet kuvittelevat että kiusallani antaisin odottaa, vaikka asiahan ei missään nimessä ole näin. Olisin superonnellinen jos ei olisi tuota yhtä paskaa koemusta alla tai että olisi edes yksi hyvä kokemus ja voisi vaan antaa mennä sen kummempia miettimättä, mutta nyt mennään näillä mitä on.

Ja kommentoin vielä tuohon hampurilaisvertaukseen, joka ei mielestäni ole kovin toimiva. Kysehän ei ole siitä ettei seksi kuuluisi pakettiin koskaan, vaan siitä, ettei se kuulu heti. Jos on sellainen kaikkitännehetinyt-ihminen, silloin tietysti onkin mentävä sinne mistä saa kaiken heti nyt.

Joo, tajusin itsekin että oli ontuva, kuten vertauskuvat kai usein enemmän tai vähemmän on. Tarkoitin vaan sitä ajattelutapaa, että joku haluaa asioita a ja b, ja sitten pitäisi todistaa haluavansa asiaa a olemalla ilman b, tai muuten väitetään että haluaa ainoastaan b. Jollakin aivan perustavanlaatuisella tavalla se ajatus kuulostaa minusta tosi oudolta ja vieraalta. 

Itsellä kun fyysinen läheisyys on edellytys sille, että ne tunteet ylipäätään kehittyy tietyn pisteen yli. Ei minulla toimi ollenkaan ajatus, että pitäisi ensin olla vahvat tunteet ja sitoutuminen ja sitten vasta seksiä. Ei se minulla toimi niin päin. Toki toisen pitää olla suunnilleen samalla tavalla rakennettu. Jos toinen haluaa tutustua pitkään ennen suhteen viemistä fyysiseksi, niin se on paitsi minulle vääränlainen ihminen, niin tuossa testaus- ja sitouttamismielessä myös ihan turhaa. En minä rakastu ilman fyysistä suhdetta enkä sitoudu ilman rakastumista, vaikka ravattaisi siellä deiteillä kaksi vuotta. Veikkaan, etten ole ainut ihminen maailmassa jolla se kiintyminen ja rakastuminen toimii näin päin.

Vierailija
86/219 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et mistään, koska ihan oikeastikin kiinnostunut mies on kiinnostunut piparista. 

Tämä - kuten myös oikeasti kiinnostunut nainen on kiinnostunut myös munasta.

Vierailija
87/219 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas tätä ainaista samaa paskaa - jos ei halua tulla hyväksikäytetyksi, se tarkoittaa, ettei ole kiinnostunut seksistä.

Miksi yhteisestä halusta harrastettu seksi olisi hyväksikäyttöä? Kuten joku edellä sanoi, kannattaisi harrastaa sitä seksiä vain silloin kun oikeasti haluaa, eikä välineenä toisen sitomiseen. Silloin mennään aina pieleen.

Vierailija
88/219 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on sitten vaikeaa.

Vierailija
89/219 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi uskoa että kaikki miehet haluaa seksiä!

Vierailija
90/219 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka naispuolinen  ilkeää tunnustaa nykypäivänä olevansa kiinnostunut miehistä? Hyh.

Vierailija
91/219 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itsellä kun fyysinen läheisyys on edellytys sille, että ne tunteet ylipäätään kehittyy tietyn pisteen yli. Ei minulla toimi ollenkaan ajatus, että pitäisi ensin olla vahvat tunteet ja sitoutuminen ja sitten vasta seksiä. Ei se minulla toimi niin päin. Toki toisen pitää olla suunnilleen samalla tavalla rakennettu. Jos toinen haluaa tutustua pitkään ennen suhteen viemistä fyysiseksi, niin se on paitsi minulle vääränlainen ihminen, niin tuossa testaus- ja sitouttamismielessä myös ihan turhaa. En minä rakastu ilman fyysistä suhdetta enkä sitoudu ilman rakastumista, vaikka ravattaisi siellä deiteillä kaksi vuotta. Veikkaan, etten ole ainut ihminen maailmassa jolla se kiintyminen ja rakastuminen toimii näin päin."

Joo et ole ainut vaan kuulut samaan porukkaan kuin suurin osa ihmisistä, varmasti sellainen 99% toimii noin. Itselläni taas voimakkaat tunteet, jopa rakastuminen, syttyy jo kauan ennen kuin ollaan harrastettu seksiä, jos ne ovat syttyäkseen. Seksi tietysti voimistaa tunteita vielä entisestään. Juuri siksi minulle on tärkeää, ettei toinen osapuoli sitten kuulu noihin, joiden pitää "testata" seksipuoli ensin ja sitten vasta voi rakastua, ennen sitä olen käytännössä yhdentekevä. Ja kun täällä nyt on noita aikoja heitelty niin ei, minäkään en jäisi vuosiksi odottelemaan että seksin harrastaminen miehen kanssa tuntuisi hyvältä, mutta kun sanotaanko vaikka neljät treffitkin on ihan mahdottomuus joillekin mennä ilman seksiä. No, jatkan unelmoimista että kohtaan kaltaiseni joskus.

Vierailija
92/219 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et anna mutta olet kiinnostunut miehestä. Sanot ettet harrasta seksiä kuin oikeasti sitoutuneena. Lähtee kävelemään jos oli vain sen perässä.

Tämän olen itse kokenut hyväksi saada selville haluaako mies muutakin kuin seksiä. Ne jotka eivät halunneet muuta, yhteydenpito loppui samantien.

Ei tuo kaikkien kanssa toimi. Jotkut miehet ei tiedä mitä haluaa ja jotkut esittävät haluavansa. Sivusta 

Vierailija
93/219 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa naisen vain yhden asian takia. Tuskin kukaan muuten vapaaehtoisesti sietäisi tuulellakäyvää hormonimonsteria.

Ei kaikki naiset ole sellaisia. Minipillerit ja mielialalääke pitävät mielialan hyvin tasaisena.

Vierailija
94/219 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä oikeasti tiedä mistään, mutta jos mies puhuu seksistä jatkuvasti, niin siitä voi jotain päätellä. 

Vierailija
95/219 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkeasti yleistäen näin: naiset etsii rakkautta, miehet seksiä. Naiset tarvitsevat tyydyttävään seksielämään tunneyhteyden, miehet eivät. Seksin aikaansaamat endorfiinit ja muut hormonit, voivat toki miehessäkin saada aikaan rakkauden tunteita. Mutta rakkaus on pohjimmiltaan tunne. Siis pelkkä endorfiinien aikaansaama illuusio.

Uskaltaisin väittää, että monien sinkkunaisten seksielämä on tyydyttävämpää omien avuin kuin parisuhteessa. Miehillä ei.

Vierailija
96/219 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies saisi yhtä helposti seksiä kuin nainen eli ei tarvitsisi kuin näyttäytyä baarissa, niin kyllä parisuhteiden aika olisi ohi.

Vierailija
97/219 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jis mies on todella kiinnostunut, niin hän pyytää treffeille.

Ei välttämättä. Mies ei välttämättä saa tilaisuutta pyytää treffeille missään järkevässä tilanteessa ja nainen saattaa myös kaikilla tavoin olla miehen tason yläpuolella, jolloin mies jättää aloitteen tekemättä.

Tai tilanne on muuten väärä. Muhun on esimerkiksi ollut joskus tosi ihastunut veljen paras kaveri. Ei halunnut pilata välejä veljeni kanssa. Tiedän tämän koska hän avautui kännissä asiasta yli kymmenen vuotta ihastumisen jälkeen.

Vierailija
98/219 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies saisi yhtä helposti seksiä kuin nainen eli ei tarvitsisi kuin näyttäytyä baarissa, niin kyllä parisuhteiden aika olisi ohi.

Onko siis ylläri etten käy baareissa?

Sinkkunainen, katseenkestävä ei kaunis ei ruma, pluskokoinen, osaa hymyillä ja keskustella erilaisista aiheista. Public house, joten olisi kiva heittää läppää ja viettää kivaa aikaa mukavassa seurassa.

Vaan ei. Koska oletus miehillä on että olen tietenkin munanhakureisulla joten koska en ole se kympin tyttö niin kanssani ei voi edes jutella koska saatanhan vampata ja sitten aamulla kaduttaa.

Vierailija
99/219 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on se katse joka paljastaa. 

Vierailija
100/219 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän yksi hyvä merkki siitä, että mies (tai nainen) on kiinnostunut muustakin kuin seksistä, ole se, että mies haluaa tutustuttaa sinut ystäviinsä ja varsinkin perheeseensä.

En tiedä kuinka pitkä seurustelu tätä kuviota nykyisin edeltää, mutta aikanaan vein silloisen tyttöystäväni (nykyisen vaimoni) vanhempieni luokse parin kuukauden seurustelun jälkeen. Ja sama myös toisinpäin. Saatoimme olla nykyiseen aikaan nähden kovin vanhanaikaisia.