Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~SUURPERHEET viikolla 37~~

08.09.2008 |

Edelliset: [http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WA...|http://www.vauva.fi/…]

Ja lista:

15.09.08....Hansu79...........28v...neljäs..........Oulun seutu

16.09.08....Tuuteliluu..........28v....viides..........Pohjois-Pohjanmaa, OAS

16.10.08....Tanni..................36v...neljäs..........Etelä-Savo, MKS

20.11.08....Riesa.................33v...kuudes........Ruotsi

06.12.08....Petite-te.............32v...seitsemäs..Etelä-Suomi

22.12.08....Nektariina.........30v....viides..........Etelä-Pohjanmaa

01.01.09....Kimmi................34v...viides...........Keski-Suomi

15.01.09....3xäippä74.........34v...viides...........Etelä-Pohjanmaa, SeKS

25.01.09....Jonna-78...........30v...seitsemäs..Pohjois-Karjala

30.01.09....KainoElvi...........37v...viides...........Etelä-Suomi

31.01.09....JB72...................35v...neljäs..........Kanta-Häme

01.02.09....Arkuli..................36v...viides...........Kanta-Häme

08.02.09....Katjalah.............33v...neljäs..........Pirkanmaa, TAYS

14.02.09....Helmikukka75..33v...neljäs..........Pohjois-Savo, KYS

17.02.09....Vaahtis..............41v...seitsemäs..Vantaa

19.02.09....Oliviaana...........38v...neljäs..........Keski-Suomi, K-SKS

26.02.09....Zeldatar.............33v...neljäs..........Pk-seutu, NKL

22.03.09....Tintukka76........32v...viides..........Oulun lääni

23.03.09....Kinde.................36v...viides...........Pohjois-Karjala

28.03.09....Orvoliina............38v...kuudes........Kanta-Häme

01.04.09....Minni74.............33v...seitsemäs..Vantaa

03.04.09....Helmielina........32v...neljäs..........Päijät-Häme

03.04.09....Sauanne...........40v...seitsemäs..Pohjois-Suomi

10.04.09....-mani-................26v...neljäs..........Pirkanmaa

16.04.09....RauPotar..........38v...viides...........Satakunta

28.04.09....Minttumaria......29v...neljäs..........Kouvola

Kommentit (53)

1/53 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan, kun on sairaita talo täys... Tuli oikein kunnolla nuhat meille, kun neiti ja kuopus on yskässä ja räkätaudissa, neidillä oli pissatulehduksen alkua ja kuopuksella korvatulehdus. Että joka toinen päivä on käyty lääkärillä.

Tänne ei mitään uutta, pistinpä vaan pinon pystyyn ja korjasin mokat...

Hyvää viikkoa kaikille!

Äippä ja rinsessa-J rv 21+4

Vierailija
2/53 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin viimeviikolla kun aloin vuotamaan, silloin eivät ottaneet polille rv 10 ja jotain.

Vuoto jatkui muutaman päivän päästä ajoittaisena muuttuen lähes jatkuvaksi ja eilen illalla jo supistelikin vaikkei kivuliaasti.

Tänään pääsin polille ja eihän sieltä mitään sydämmen sykettä enää löytynyt ..

Nyt on sitten menossa keskeytys lääkkeillä loppuun. Näinkin voi siis käydä, vaikkei koskaan ole mitään ongelmia ollut.

Ei tätä koskaan unohda se on varmaa.

Minut voi siis poistaa odottajien joukosta, kaikkea hyvää teille kaikille jatkossa !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suuren suuret pahoittelut tapahtuneesta.

Jaksamista teille ja hyvää syksyä.

t: KainoElvi

Vierailija
4/53 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin pahoittelut Orvoliinalle. Ei sitä koskaan unohda, se on

varma. Mielestäni ei tarvitsekaan, asian kanssa oppii elämään mutta

täytyy antaa aikaa itselle suruun. Voimia teille.

Oma tilanne se, että LA 24.03, neljättä odotan. Lapset -94, -96 ja -06.

Keskenmeno aika tarkkaan vuosi sitten vkolla 17. Joku saattaa muistaakin,

ainakin minulle on vanhoja "tuttuja" täällä.

Olen 35 v. ja Keski-Suomesta.

Keskenmeno johtui sairaudestani joka pääsi valloilleen odotuksen aikana

ja samaa on yrittänyt nyt. Kävin tänään ultrassa ja olen huolissani. Onko

kenelläkään kokemusta sikiön liikkumattomuudesta?? Sydän löi kyllä, mutta

pikkunen oli lähes paikallaan koko tutkimuksen ajan, vaikka yriteltiin herätellä.

Monessa ultrassa olen ollut mutta en ole vastaavaa kokenut. Lääkäri totes

vaan, että ei näillä viikoilla voi sikiön liikkeistä päätellä mitään.

Toisin sanoen asiat voi olla huonosti tai sit ei. Tietenkin pelkään kun sama

tauti on nostellut taas päätään ja olen joutunut ottamaan lisää lääkkeitäkin.

Eli onko kenelläkään ollut liikkumatta mutta ok?

Hyvää alkanutta viikkoa ja toivottavasti muilla on positiivisempaa kerrottavaa!

Pearl

Vierailija
5/53 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman kokeneena x2, voimia teille! Ei sitä hetkessä unohda, eikä saakkaan. mutta toivotaan valoisampaa tulevaisuutta!!

Pearl tervetuloa!...ei liikkumattomuudesta kokemusta, toivotaan että vauva on kunnossa!!!

Ei täältä palstalta osaa olla poiskaan... vaikka heti hermoilee kun toiset tuolla syyskuulaisten palstalla jo jakautuneet...:) meillä mennään nyt taas sitten niin, (jos vaavi ei innostu itsestään syntymään) niin keskviikkona käyrään ja torstaina käynnistykseen uudelleen. tänään oli polikäynti ja lapsivesi ei ollut vähentynyt viimeviikosta vaan pyöri siellä samoissa lukemissa...ja vauva jakseli hyvin, niin ei tarvinnut jäädä osastolle. mutta ontää melkosta ramppaamista sairaalassa kun matkaakin sinne kuitenkin 35km...ja kokoajan pitää keksiä toisille lapsosille hoitajia...

mukavia pimeitä iltoja mammat! nyt taas saunaan kun mieski kohta tulee pelaamasta!

-tuutski 38+6

Vierailija
6/53 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pearl-millä viikoilla menet?

Mun kokemuksesta rv 6+ ei ultrassa ole näkynyt sikiön liikkeitä vain syke,rv 8+ sitten jo näkynyt.Mutta asiantuntija en ole.Pidän kuitenkin peukkuja sinulle!

.Meillä huolta koiran synnytyksen kanssa.Itse hermostuneena ja huolesta sekaisin ja vauva aistii sen huomattavalla levottomuudella.Olemme nyt 4 yötä täysin valvoneet ja samalla yrittäneet päivällä hoitaa perhettä ja lapsia.Ja koiran synnytys ei vaan käynnisty kunnolla.Tänään viimeinen takaraja,puolilta päivin käy tie lääkäriin ellei mitään muutosta.Huoli ja suru on kova.Lapsille jo yritin kertoa ja opastaa,varautumaan pahimpaan.

Ajatukset karkaa,petite ja seiska rv 27+3

Vierailija
7/53 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

orvoliinalle voimia itse kokenut myös keskenmenon viik 14. mulla auttoi vasta uusi vauva, vaikka tosin mielessä käy joskus vieläkin.

ei kokemusta liikkumattomuudesta.

itselläalkoikaamea pahoinvointi, yök! :_|

tsemppiä kaikille.

m ja vaaveli 7+0

Vierailija
8/53 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös 2 keskenmenoa kokeneena tiedän miten tyhjältä se tuntuu...

Pearl73, tervetuloa, minullakaan ei kokemusta sikiön liikkumattomuudesta joten en voi kommentoida...

Oma olo on aika kamala, iski nimittäin viikonloppuna peräpukamat ja takapuoli on tulessa. Lisäksi kaikki muutkin vaivat, turvottaa, närästää, väsyttää, selkää juimii...ja vielä olisi jaksamista vaikka kuinka. Vauva ei laskeutunut eikä kääntynytkään raivotarjontaan vaan on edelleen jotenkin vinosti poikittain ja potkii pahasti. TUntuu ettei missään asennossa oo hyvä. Sektioonhan joudun joten tarjonnalla ei sinällään väliä. Mutta silti... Äitipolillekin on aika vasta 22.9.

Mutta lopetan valittamisen ja annan puheenvuoron toisille...mukavaa viikkoa!

tanni 34+risat

Vierailija
9/53 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orvoliinalle hali! Täällä on myös 2xkm koettu, uusi vauva auttoi asiassa.

Pitää välillä käydä kurkkimassa mitä teille kuuluu..

Tuuteliluu on pian vauva käsivarsilla - tsemppiä ja onnea käynnistykseen.

Tanni - sinäkin olet noin pitkällä, kiva!

Meillä on reilun kuukauden vauva nyt, vauva arki on ihanaa, exkuopus kyllä koettelee mamman hermoja, mutta olen päättänyt että minulla on lehmän hermot, eikä kiirettä minnekään, niinkuin ei olekaan. Silloin kun jonnekin ollaan menossa, on eri juttu, mutta en viitti tätä arkea sotkea monilla menoilla. Eli varsin tiivistä kotielämää vietän. Välillä keksin perheelle motkottamista, mutta sitten muistan että elän omaa unelmaani, ja nautin murujen keräämisestä joka puolelta.. ja pyykkäämisestä, ja ja ja..

Esikoisen murkkuikä onkin sitten jo toinen juttu, siinä tahtoo mamman hermot mennä, mutta sekin lienee vaan elämää.

Hyvää odotusta kaikille, käyn välillä kurkkii täällä kuulumisia..

sinuvi neljän ihanuuden mamma

ps. tärkein unohtui - mulla on mieletön vauvakuume!?!?

- mies on sitä mieltä että tämä on meitin viimonen, joten annan ajan kulua, nautin tästä, ja joskus mietin että ei sitä tiedä jos vielä vaikka kerran...

Vierailija
10/53 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orvoliinalle iso ja lämmin halaus.

Nämä on suuria, kipeitä asioita ja aika ajoin niitä kohtaamme, joko itse, lähipiirissä tai sitten luemme täältä.

Minullakin 2 takana, ja ensimmäisen km:n jälkeen olin varma etten koskaan lapsia saisi, tuli kyllä ryvettyä kaikki pohjamudat. Toisen km:n jälkeen olin sitä mieltä että näinhän käy koska en niitä lapsia voi saada. Kolmannen vauvan kuitenkin sain ja nyt odotetaan neljättä.

Flunssaa sairastetaan...joten nyt menee kaikki energiat siihen

JB72 KeijoKerttu 19+...

Vierailija
11/53 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden vaiheilla mitä teen kun alamaha on ollut eilisestä asti kipeä. Mitään vuotoa ei onneksi ole. Mutta sattuu ilkeästi vihlontaa ja ihan kuin "lihaspistoa" tai jotain. En oikein tiedä että pitäiskö mennä lääkäriin tarkistuttamaan kun kuitenkin on neljä sektioo ennestään ja nyt viides tulossa. Viikoja mulla on siis 19 + 3.

Onko teillä jollain monesta leikkauksesta kokemusta? Välillä tuntuu että neuvolaan on ihan turha mennä kun ne pitää mua vanhana konkarina.

Olin maanantaina ultrassa ja silloin oli vauvalla kaikki hyvin. Kaikki oli ok, viikot ja mitat oli ok.

Jotenkin sitä pelkää että jotain voi käydä kun kaikkea on lukenut mitä muille on sattunut. Itku tulee itsellekkin kun vaan lukee.

Mukavaa päivää kaikille kun kerrankin ei sada. :)

Terveisin Arkuli rv 19+3

12/53 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käymään, vaikka silmiä painaa oikein kunnolla. Eikä helpotusta ole viikonloppunakaan luvassa, kun koulussa on yu-päivä eli koulua lauantaina urheilun merkeissä. ARGH! No, saa sitten pidemmän joululoman, kun tekee pari lauantaita sekaan...

Orvoliinalle halit!

ON: ei mitään ihmeellistä. Liikkeitä tuntuu oikein hyvin, vaikka istukka edessä onkin. Onneksi on vähän vaimentamassa, ettei saa potkittua kuin kakkonen, kun istukka oli takana. Otti tosissaan kipeää välillä, kun jalkojaan ja käsiään venytteli. Maha on sen verran kasvanut, ettei monetkaan omat housut enää mahdu jalkaan. Verkkareita kotosalla + niitä ainoita äippä-housuja oon käyttänyt sitten, kun on ollut jotain menoja, joihin ei viitsi verkkareita laittaa. Täällä päin on niin karsean hintaisia äippävaatteet, lähin myymäläkin on 40 km päässä Seinäjoella ja seuraavaan kai 80km, H&M Vaasassa.

Mutta jos menisin sinne sänkyyn... Aamulla pitää taas poikia herättää kouluun.

Äippä ja J-5 rv 22+0 (yks rajapyykki taas saavutettu!)

Vierailija
13/53 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on hiljaiseloa vietetty jonkun aikaa, on ollut niin uskomattoman väsynyt ja oksu olo ettei ole jaksanut kirjoittaa. Lueskellut olen kuitenkin silloin tällöin. Aamut menee jotenkin kun pakottaa itsensä konemaisesti aamutoimiin (yksi kouluun, toinen eskariin ja kolmas päiväkotiin. Töissä sitten istuu vain zombiena tietokoneen takana ja on tekevinään jotain. Sen olen oppinut ettei aamupalan jälkeen saa kumarrella tai tulee kaikki ylös. Kaikista huonoin olo on kuitenkin iltapäivällä töiden jälkeen ja illalla. Mitään järkevää ei saa tehtyä ja huusholli on sen näköinen. Viikonloppuna tulossa vieraita, kauhea homma että kämpän saa sen näköiseksi että kehtaa avata oven=( Mies tietty auttaa kykyjensä mukaan muttei se osaa sillai siivota että mä olisin tyytyväinen lopputulokseen...

Orvoliinalle pahoittelut! =( Ja mä kun kuvittelin että tässä oltaisiin jo voiton puolella mitä keskenmenon pelkäämiseen tulee, mutta ei kannata näköjään vielä tuudittautua turvallisuuden tunteeseen. Kaksi viikkoa sitten ultrassa mulla kyllä oli kaikki ok, mutta silti vähän jännään ensi viikon np-ultraa...

Pearlilta kysyisin jos sopii että mikä sairaus aiheuttaa keskenmenoja?

Ei vaan pakko kai piristyä uuteen päivään

t:helmielina kera neposen 10+6

Vierailija
14/53 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut keskenmenon kokeneille :(

Täällä kaikki normaalisti: ei muita oireita kun rinnat arat ja turvonneet. Eilen tuli alapäästä pyyhkiessä hiukan verta, mutta se ihan normaalia. Ei vuotoa sinällään.

Eka neuvola on 24.9. jolloin viikkoja tasan 11 ja np-ultra 02.10. ja viikkoja tasan 12. Että niin nuo kaikki vaihtelee paikkakunnittain.

Meilläkin junnaa räkätauti ja muutenkin on veto poissa :( Töissä pitää kiirettä aina näin syys-lokakuun. Välillä tehdään ylitöitä lauantaisin ja saa sitten vapaana joulukuussa... tänä syksynä taidan kyllä kieltäytyä.

Äh, pakko jatkaa töitä tai on jäätävä illaksi istumaan :(

RauPotar ja Schrimp 9 tasan :)

Vierailija
15/53 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äippä onko muka Seinäjoen h&m äitiysvaatteita? En ole ainakaan törmänny sielä niihin. Kun kolmatta aikoinaan odotin niin ostin kapphallista äippähousut mutta en tiedä onko sielä enään. Tarviaisin itelle parit housut lisää ja tiedän että ainakin Huvikumpu myy jotain.

Mua on ruvennut nyt ressaamaan noi yö heräilyt kun käyn vessassa ja hitto soikoon en sen jälkeen saa unta ja vaikea löytää hyvää asentoa.

Sitten olen päivisin väsyny kun yöt valvon.

Sain muuten tiistaina äippäpakkauksen ja sitä ihailin:) Mutta jostain kumman syystä mua rupes naurattamaan kun koskaan aikasemmin ei ole ollut liukuvoidetta mutta nyt oli. Ja se naisen kondomi. Sanoin heti miehelle että sitä ei sitten meillä kokeilla ja mun puolesta saa lentää samantein roskiin. Ja liukuvoide nauratti sen takia kun sitä oltais alku vuodesta tarvittu :D Minähän kokeilin sillon greippimehua sitä kun niin kovasta kehuttiin että auttaa limojen kanssa. Mulle kuitenkin kävi just toisinpäin eli olin kuiva kuin sahara ja 3kk sitä nautin ja sitten lopetin. Sen jälkeen kaikki oli normaalia ja vauva sai alkunsa :)

Mutta nyt menen laittamaan pyykit kuivumaan ja teen pannarin uuniin.

Nektariina 25+3

Vierailija
16/53 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaksi Orvoliinalle halit. Surullista että siinä kävikin näin.

Sitten heti tyhmästi omaan napaan. Tänään käyn TAAS lääkärissä. Jäi vähän siellä edellisessä hematoomakontrollissa epäselväksi tuo töihin paluu, joten käyn sitä tänään varmistelemassa. Olen siis tässä alkuraskaudessa tavannut lääkärin jo vaivaiset 4 kertaa tämän käynnin jälkeen :-) Ja siihen lisäksi vielä yksi normaali neuvolakäynti sekä se ihan eka terkkarin tsekkaus viikoilla 6+ jotain että onko siellä masussa edes elämää. Mutta ei mun pää ois kyllä kestänytkään tätä jos ei ois tarkkaan seurattu.

Viime torstain jälkeen ei mitään vuotoja ole enää ollut. Hyvä vai huono, se selvinnee tänään. Toivottavasti hematooma olisi vielä jatkanut pienenemistään imeytymällä elimistöön vaikkei ulos enää vuodakaan. Pitäisi muistaa kysyä lääkäriltä sitäkin että pieneneekö se keskenmenoriskikin tuon hematooman pienenmisen myötä. Kuulostaisi ihan järkevältä mutta täytyy vielä varmistaa ammattilaiselta ennen kuin uskoo :-)

Kauheesti olo ei tunnu raskaana olevalta joten huolettaa että onkohan siellä masussa kaikki hyvin. Tai sitten se on sitä että tässä vaiheessa olo alkaa jo vähän helpottamaankin. Ei mulla pahoinvointia ole ollutkaan mutta kaikeinlaista muuta kremppaa selässsä ja alamahalla. Aamuisin kyllä iskee yhtäkkinen heikko olo kun huonolla syönnillä petailee petit yms. Sitten kohta valuu kylmä hiki iholla ja kädet tärisee, tuntuu ettei saa leipää tehtyä kun niin heikottaa. Raskausoireina iho on myös mennyt etenkin leusta huonoon kuntoon (näppyjä), hiukset rasvoittuu ja tippuvat vielä päästäkin. Että jotain pieniä merkejä on näkyvissä ettei tämä ihan normaali olotila ole :-)

No, täytyy koettaa jaksaa odottaa tuonne iltapäivään että pääsee neuvolaan. Tiedän että taas mua alkaa hirvittää ennen sinne menoa että jos kaikki ei olekaan hyvin :-( Mutta kun itse en voi siihen vaikuttaa niin täytyy vain odotaa tulevaa ja toivoa että nyt oltaisiin jo turvallisemmilla vesillä ja kaikki jatkuisi hyvin loppuun asti. Nyt kai viikkoja pitäisi olla jotain 12+4. (jo!!)

Vierailija
17/53 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh,täällä sitä vain vielä yhtenä kappaleena ollaan.. menee varmasti yli lasketun ajan kun koko ajan synnytys mielessä.. kukaan muu lapsista ei ole mennyt yli mutta minusta kyllä onkin tuntunut siltä että tämä masuasukki on sellainen eläpä hättäile poika :)

no joo huomenna ois neuvola,tuskinpa sielläkään saa mitään uutta tietoa :) aivan älyttömän levottomasti olen yöni kyllä nukkunut,koko ajan saa olla vessassa ramppaamassa eikä mikään nukkumis asento tunnu hyvältä.. tuo äitin prinsessakin ollut sellainen äkäpussi että huh huh.. taitaa uhmis olla alkamaisillaan.. sanoo itekin että minä oon äkäputti :) on se vaan niin ihana vaikka sellainen äkäpussi onkin..:) keneenköhän liene tullut kun tuollainen äkäpussi on ;)

mutta huomisiin neuvola kuulumisiin,jos siellä vaikka jotain uutta ois :)

hansu ja 39+3

18/53 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nektariinalle noista äippävaatteista. Seinäjoella en oo törmännyt kuin Rintamäellä ja Huvikummussa (hintataso sen mukainen!), kälyn kanssa käytiin 4v sitten Vaasan H&M:llä, mutta eipä sielläkään valikoima suuren suuri ollut. Mä oon sen verran tarkka vaatteista, etten ihan kaikkia halua. Lappuhaalarit on ihan pannassa, samoin semmoset housut/hameet, joissa on siirrettävä vyötärökaitale. Mielummin säädän vyötäröä kuminauhalla kuin sillä vetoketjun tyyppisellä. Omat paidat antaa kyllä myöten, mutta alaosat on sitten sitä verkkari-tyyliä aika pitkälle. Onneksi en oo töissä, niin ei tarvi olla mitään isoa valikoimaa. Niin ja on mulla yks mekko, jonka oletan venyvän vaikka viimeisillä viikoilla pistäisin päälle. Että on jotain juhliin laitettavaa, jos sellaisia eteen tulee.

Äippäpakkauksesta tuli mieleen, että meillä meni luikuvoide roskiin viime pakkauksesta (2006 oli myös) käytön puutteessa. Ei oo mulla koskaan vielä tarvittu semmosia, paremminkin päinvastoin. :) Naisten kondomia siinä ei ollut, mutta luulenpa, ettei tuu käyttöä sillekään.

Mutta taas mennään. Pitää soittaa lääkärillekin, kun pojalle näyttäis tulleen ihottumaa tuosta korvakuurista. Isäänsä vissiin tullut, kun sekin sai allergisen reaktion saman nimisestä lääkkeestä, muilla ei oo tullut mitään. Hämää vain, kun sitä on päälaella hiusten seassa ja pari pientä täplää mahassa. Kummia paikkoja.

No joo, se siitä,

Äippä ja J-5 taas kerran... viikot edelleen samat 22+0

Vierailija
19/53 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole muutamaan päivään ehtinyt tänne kurkkimaan ja ihan tuli surullinen olo itsellekin. Elämä on niin arvaamaton, joskus iloa, joskus surua. Onneksi kuitenkin aika helpottaa näissäkin asioissa. Itse en omakohtaisesti ole keskenmenoa kokenut, mutta hyvin läheltä on eletty surussa mukana.

Täällä ollaan nyt jo selvitty henkiin viime viikon taudeista (iski vain kahteen lapseen, joten helpolla päästiin tällä kertaa. Tänään tuli TAYSin allergiapolilta postia, joka vain vahvisti tiedon, jonka jo aavistinkin. Ainakaan vielä ei ikä ole helpottanut meidän tytön allergioita sitten vähääkään vaan päinvastoin, kun reilu vuosi sitten kokonais allergeenitaso veressä oli 90, niin nyt se oli 622... Hieman jännittää seuraavan mahdolliset allergiat. Vaikka toisaalta olen onnellisessa asemassa, kun meillä ei tuon pahempia tauteja ole.

Hieman myös jännittää miten tämän raskauden kanssa mahtaa kaydä, aamulla taas supisteli, ei kivuliaasti, mutta kuitenkin. Kahdessa edellisessä raskaudessa kohdunsuu on auennut omia aikojaan ilman supistuksiakin, joten niiden vaikutus tilanteeseen hieman mietityttää. Kaipa sitä vain pitäisi koittaa hidastaa tahtia ja ottaa päivä kerrallaan, kun nyt pääsisi edes 10 viikkoa vielä eteen päin niin jo oltaisiin aika hyvillä vesillä.

Katjalah ja nelonen 18+4

Vierailija
20/53 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mietin onko muilla ollut samoja ongelmia kuin minulla, eli en ole

päässyt edes avaamaan suurperheiden pinoa?

Joka tapauksessa, kiitos kaikille kommenteista. Kävin perjantaina neuvolassa

kun en saanut rauhaa kaheasta ultrakokemuksesta jossa pikkuinen ei liikku-

nut oikeastaan yhtään vaan makasi samassa asennossa koko pitkän

tutkimuksen ajan. Viikot oli 11+6. Hyvät sykkeet löytyi perjantaina, joten kyllä

ne kai voi sitten nukkua häiriintymättä herätysyrityksistä huolimatta.

No, matka on vielä pitkä, mutta kyllä tässä nyt täytyy yrittää nauttiakin.

Vielä tässä ihmettelen missä te kaikki olette??

Pearl