Temun paketista löytyi skorpioni!
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/emma-sai-elavan-skorpionin-temun-va…
Taas yksi syy olla tilaamatta temusta, toki näitä voi sattua myös muille ulkomailta tulevilta paketeilta! Mutta silti
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Äsken lähti tilaus kun näin tämän uutisen
Laitatko aina myös pihvit tulille, kun koet vastaavaa?
Oletko sellainen ns. Kulttuurin Oletettu Otus?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on jännä, että uutinen on vaan MTV:llä eikä muualla. Lisäks yleensä vastaavissa uutisissa on kuva löydöstä. Ja mun mielestä on erikoista, ettei Emma oo ottanut yhteyttä Temuun. Mä en kyllä välttämättä ihan täysin usko tähän.
Minusta on "jännä", että joku ei osaa lukea koko uutista ennen kritisointia.
Eikö se alkuperäinen Expressen, josta löytyy kuva, ole sulle mitään? MTV on tässä tapauksessa se "muualla".
Vierailija kirjoitti:
Lemmikki kaupan päälle! Mahtava diili!
Voittikohan siitä onnenpyörästä joka sivu aukeaa ihan lähes heti kun menee temuamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Facebookissa juntit kommenttikentässä syyttämässä jo tätä uutista valeuutiseksi. Ja sanovat tilaavansa temusta. Simppeliä sakkia.
😅. Ja uutiseen uskovat tietävät että korona on salajuoni ja rokotteesta saa mikrosirun.
Edellinen tasikin jo todeta, simppeliä sakkia nämä temuttelijat.
En ole koskaan tilannut Temusta, sanon sen heti alkuun. Silti mulla on vahva epäily, että kyse on nyt "Höpö höpö" -uutisesta. Paidan alla ryömii 5-6 cm kokoinen ötökkä, jonka nainen läimii sitten kuoliaaksi. Eiköhän hänelle tullut mieleen ottaa kuvaa raadosta, että tällainen saapui paketin mukana ja ottaa sen jälkeen yhteyttä TEMUUN. Jokainen voi väittää saaneensa tuotteiden seassa vaikka pythonin, ellei asiaa tarvitse mitenkään todistaa:D
Temun vaatteissa ja tavaroissa voi olla vaikka syöpävaarallisia aineita, kun niitä ei ole mitenkään tutkittu.
Älkää ostako ainakaan lapsillenne tavaroita, 60+ voi ostaa ja koekäyttää.
Vierailija kirjoitti:
Meille tulee tukkuliikkeeseen lähetyksiä 24/7 ympäri maailmaa ja ei ole mikään Kiinan ongelma pelkästään. Lähetysten mukana on milloin mitäkin yllätyksiä: hyönteisiä, käärmeitä, liskoja, skorpioneja. Sitten saattaa olla irtoraajoja, tai niin linttaan menneitä otuksia, ettei niitä edes tunnista. Ihmisten tavaraakin on silloin tällöin mukana: mattoveitsiä, kyniä, keräilytassuja, puhelimia yms. Eipä siinä sen kummempaa. Raadot ja roskat pois ja tavara vaan eteenpäin.
Siksi olisikin parempi että tavara tulee aina jonkin tukun tai laatutarkastuksen kautta.
En voisi ikinä muuttaa kerrostaloon asumaan. Siellä on aina joku Temu-tilaaja, juoppo-häirikkö tai roskatavaran hamstraaja. Koko talo kärsii häiriöistä, torakoista, luteista ja monesta muusta ikävästä.
TEMU-tilaajat edesvastuuseen!
Lähes kaikki Kiinasta tilatut halpistuotteet ovat vaarallisia - TUKES varoittaa erityisesti lastentarvikkeista
Ostosten tekeminen netissä on lisääntynyt viime vuosina radikaalisti. Erityisesti EU:n ulkopuolelta ostaminen houkuttelee halpojen hintojen vuoksi. Turvallisuus- ja kemikaalivirasto Tukes päätti testauttaa ja tarkastella näissä kaupoissa myytävien, suomalaiskuluttajien suosiossa olevien tuotteiden turvallisuutta. Tulokset ovat huolestuttavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille tulee tukkuliikkeeseen lähetyksiä 24/7 ympäri maailmaa ja ei ole mikään Kiinan ongelma pelkästään. Lähetysten mukana on milloin mitäkin yllätyksiä: hyönteisiä, käärmeitä, liskoja, skorpioneja. Sitten saattaa olla irtoraajoja, tai niin linttaan menneitä otuksia, ettei niitä edes tunnista. Ihmisten tavaraakin on silloin tällöin mukana: mattoveitsiä, kyniä, keräilytassuja, puhelimia yms. Eipä siinä sen kummempaa. Raadot ja roskat pois ja tavara vaan eteenpäin.
Kuulostaa oudolta ettet pyydä poliisia hakemaan irtoraajat. Raadot vaan pois? Se ihminen joka ostaa tavaraa, ei halua varmaan roskan, käärmeen ja irtoraajan kanssa ollutta kamaa. Pitäisi ehkä harkita mistä kauppias tilaa vai oliko tämä vitsi, vai pelotteluyritys?
Eläinten irtoraajoja, ei sentään ihmisten :)
Vierailija kirjoitti:
Temu ja vastaavat pitäisi välittömästi kieltää.
Näin! Kyllä on paljon kivempi maksaa suomalaisille kaupoille riistohintoja.
Minä kun olin nuorena varastossa töissä niin eksoottisin kontista tullut eläin oli elävä rukoilijasirkka. Hämähäkit ym hyönteiset oli ihan arkipäivää.