Temun paketista löytyi skorpioni!
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/emma-sai-elavan-skorpionin-temun-va…
Taas yksi syy olla tilaamatta temusta, toki näitä voi sattua myös muille ulkomailta tulevilta paketeilta! Mutta silti
Kommentit (52)
Facebookissa juntit kommenttikentässä syyttämässä jo tätä uutista valeuutiseksi. Ja sanovat tilaavansa temusta. Simppeliä sakkia.
Mun mielestä on jännä, että uutinen on vaan MTV:llä eikä muualla. Lisäks yleensä vastaavissa uutisissa on kuva löydöstä. Ja mun mielestä on erikoista, ettei Emma oo ottanut yhteyttä Temuun. Mä en kyllä välttämättä ihan täysin usko tähän.
Tilaan temusta edelleen, skorpioni ei ole mitenkään pelottava, hankkisin sille terraarion. Olen ollut varastolla töissä, teollisuudessa ja kaikenlaista niissäkin tuli mukana
Lemmikki kaupan päälle! Mahtava diili!
Juu juu ja lipputagotkit kukkivat keväällä,etkö mitään muuta keksinyt...hohhoijaa ,multa löytyi kuollut elefantti
Torakoita muuten löytyi tokmannin pahvilaatikosta ..
Euroopassa tietääkseni ei ole skorpioneja..Remun paketit tulee Euroopan varastoista
Vierailija kirjoitti:
Sairasta!
On kyllä sairasta. Jos juttu olisi totta niin aivan varmasti olisi ottanut kuvan.
Mää pistin palautus pakettiin sellaisen muovisen ison aidon näköisen hämähäkin..
Olis kiva nähä paketin aukaisijan ilme
Temun tilauksia ei kukaan valvo. Kukaa ei ole vastuussa. Kukaan ei tiedä miten ne on tehty, pakattu ja mitä sisältää.
Temu-tilaaja on "maahantuojan" asemassa, mutta vailla kokemusta, osaamista ja vastuuta.
Vierailija kirjoitti:
Facebookissa juntit kommenttikentässä syyttämässä jo tätä uutista valeuutiseksi. Ja sanovat tilaavansa temusta. Simppeliä sakkia.
😅. Ja uutiseen uskovat tietävät että korona on salajuoni ja rokotteesta saa mikrosirun.
Temu ja vastaavat pitäisi välittömästi kieltää.
Täyttä fuulaa koko uutinen,ettei vaan tilattaisi temusta...Tasan tarkkaan lisään tilaamista
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on jännä, että uutinen on vaan MTV:llä eikä muualla. Lisäks yleensä vastaavissa uutisissa on kuva löydöstä. Ja mun mielestä on erikoista, ettei Emma oo ottanut yhteyttä Temuun. Mä en kyllä välttämättä ihan täysin usko tähän.
Alkuperäiseen juttuun Expressenissä oli linkki, sieltä saat kuvaakin!
Juu tänään tuli paketti ja oli cobra sisällä
Jos joku kerran tilaa, onko prosentti saada skorpioni tai muu miten suuri. Entä jos paketin avaa ulkona tai varastossa tms. Ja vie boksit ja paperit heti ulkoroskikseen jossain ekokääreessä.
Vierailija kirjoitti:
Euroopassa tietääkseni ei ole skorpioneja..Remun paketit tulee Euroopan varastoista
Euroopassa esiintyy kyllä skorpioneja
Ei kannata tilata krääsää, samaa mieltä!